Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Menisitkö psykedeeliavusteiseen terapiaan jos pääsisit ilmaiseksi?

Vierailija
06.02.2023 |

Mulle tarjottiin ulkomailla mahdollisuutta ilmaiseksi mutta kieltäydyin. Aineena oli psilosybiini. Menisitkö sinä?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti menisin. Noilla on saatu aivan loistavia tuloksia tutkimuksissa ja tehoaa paremmin kuin lääkkeet ja terapia.

Vierailija
42/50 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin kyllä. Olen kerran kokeillut taikasieniä, ja kokemus oli sekä miellyttävä että epämiellyttävä. Kärsin masennuksesta, ja psilosybiinin on sanottu olevan tehokas apu siihen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti menisin. Noilla on saatu aivan loistavia tuloksia tutkimuksissa ja tehoaa paremmin kuin lääkkeet ja terapia.

Tämä. Ja tämähän on terapiaa; tosin sellaista, jolla tehdään tulosta viikoissa - ei vuosissa. Vaikea masennus, traumat, ahdistuneisuus - you name it. Tulevaisuuden hoitomuoto. Vihdoinkin.

Vierailija
44/50 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeet ovat olleet todella pieniä. Ei niistä paljonkaan kannata mennä tekemään suuria päätöksiä, mutta plussaa kyllä ja lisää kokeilua!

Vierailija
45/50 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanada salli huumeet mt-ongelmiin.

Vierailija
47/50 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttava sairastaa ms -tautia. Jäykkä on ja vapiseva. Ehdotin että kysyisi lääkäriltä kannabisreseptiä. Minä en hyymeisiin koske, parkaisi ja kaatoi lisää Koskenkorvaa suuhunsa. Voi voitettua...

Vierailija
48/50 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin. Ihan hyviä kokemuksia muutenkin taikasienistä.

Vierailija
49/50 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttava sairastaa ms -tautia. Jäykkä on ja vapiseva. Ehdotin että kysyisi lääkäriltä kannabisreseptiä. Minä en hyymeisiin koske, parkaisi ja kaatoi lisää Koskenkorvaa suuhunsa. Voi voitettua...

Hu-hu-hu-hu-huumeet! MS-tauti on hermokipuineen sen verran kuolettava ja kärsimystä aiheuttava kaveri, että jos sen kanssa lähtee leikkimään reipasta, voi kaivaa saman tien haudan.

Vierailija
50/50 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse suunnittelin kostoa minut joukkoraiskanneelle porukalle kunnes löysin sienet ja lsdn. 6 kk käyttöputki sai minut avartamaan mieleni ja nyt on ihan uudet suunnitelmat. Vältin siis aika varman elinkautistuomion.