Menisitkö psykedeeliavusteiseen terapiaan jos pääsisit ilmaiseksi?
Mulle tarjottiin ulkomailla mahdollisuutta ilmaiseksi mutta kieltäydyin. Aineena oli psilosybiini. Menisitkö sinä?
Kommentit (50)
Menisin kyllä. Olen kerran kokeillut taikasieniä, ja kokemus oli sekä miellyttävä että epämiellyttävä. Kärsin masennuksesta, ja psilosybiinin on sanottu olevan tehokas apu siihen.
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti menisin. Noilla on saatu aivan loistavia tuloksia tutkimuksissa ja tehoaa paremmin kuin lääkkeet ja terapia.
Tämä. Ja tämähän on terapiaa; tosin sellaista, jolla tehdään tulosta viikoissa - ei vuosissa. Vaikea masennus, traumat, ahdistuneisuus - you name it. Tulevaisuuden hoitomuoto. Vihdoinkin.
Kokeet ovat olleet todella pieniä. Ei niistä paljonkaan kannata mennä tekemään suuria päätöksiä, mutta plussaa kyllä ja lisää kokeilua!
Kanada salli huumeet mt-ongelmiin.
Tuttava sairastaa ms -tautia. Jäykkä on ja vapiseva. Ehdotin että kysyisi lääkäriltä kannabisreseptiä. Minä en hyymeisiin koske, parkaisi ja kaatoi lisää Koskenkorvaa suuhunsa. Voi voitettua...
Menisin. Ihan hyviä kokemuksia muutenkin taikasienistä.
Vierailija kirjoitti:
Tuttava sairastaa ms -tautia. Jäykkä on ja vapiseva. Ehdotin että kysyisi lääkäriltä kannabisreseptiä. Minä en hyymeisiin koske, parkaisi ja kaatoi lisää Koskenkorvaa suuhunsa. Voi voitettua...
Hu-hu-hu-hu-huumeet! MS-tauti on hermokipuineen sen verran kuolettava ja kärsimystä aiheuttava kaveri, että jos sen kanssa lähtee leikkimään reipasta, voi kaivaa saman tien haudan.
Itse suunnittelin kostoa minut joukkoraiskanneelle porukalle kunnes löysin sienet ja lsdn. 6 kk käyttöputki sai minut avartamaan mieleni ja nyt on ihan uudet suunnitelmat. Vältin siis aika varman elinkautistuomion.
Ehdottomasti menisin. Noilla on saatu aivan loistavia tuloksia tutkimuksissa ja tehoaa paremmin kuin lääkkeet ja terapia.