Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olin eilen erään hotellin parissa ravintolassa " bilettämässä" ja miesten käytös pisti hieman kummastuttamaan

Vierailija
19.11.2006 |

Minua yritti iskeä 2kpl n.45-50v miestä, 1kpl n.35v mies, pari 25-30v miestä ja 3kpl max 25v kundia.

Itse täytin juuri 31v enkä millään muotoa kyllä peitellyt kihla-ja vihkisormuksiani. Nuo nuorimmat vonkasi ihan suorin sanoin punkkaan pääsyä.

Hauskaa oli ja huumorilla noitakin otin mutta tuolla 35v miehelläkin oli sormus sormessaan ja kun ei meikälaisen kanssa lykästänyt niin pian oli toinen nainen kierroksessa:/.

Mutta olipa ihanaa palata kotiin ja oman rakkaan kainaloon, aika epätoivoista lihatiski meininkiä sielläkin monin paikoin näkyi.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikkakin vaikuttaa paljon, osa on lihatiskejä ja osa ihan ok. paikkoja... Mutta tosiaan, nykyään pettäminen on paljon yleisempää mitä aiemmin, tai ehkä ennemminkin niin, ettei sitä häpeillä!:(

Vierailija
2/6 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olimme siellä tanssiravintola puolella enimmäkseen mutta myös yökerhon puolella. Ihmisiä oli ihan hirvittävästi paikalla.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakivat tanssimaan, flirttailivat ilmein ja elein, puhuivat erinäisiä juttuja etc. Januo nuorimmat kollit pyysivät mm huoneeseensa juhlimaan ja...;)

ap

Vierailija
4/6 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut tosiaan tuli vaan hotelli vantaa mieleen ja aattelin et ei voi kun oli kuopiossa...

siis hotelli vantaa on ollu tollanen joka kerta kun olen sinne eksynyt. en eksy usein. käyn ennemmin muualla

Vierailija
5/6 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

haetaan tanssimaan ja jutellaan mukavia. Ei siinä välttämättä iskemisestä ole kyse. Tuli mieleen, että ap:llä on turhan suuret luulot itsestään. Taidat käydä harvoin baanalla.

Vierailija
6/6 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on tyytyväinen omaan parisuhteeseensa, niin miksi ihmeessä jättäisi kumppaninsa viikonloppuna illalla kotiin ja lähtisi tanssittamaan muita naisia tai miehiä?