Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen paikka Mikkeli on asua?

Vierailija
06.02.2023 |

Millaisia ihmisiä mikkeliläiset ovat? Mitä asuinalueita suosittelette sinkulle (ei ole lapsia)? Harrastusmahdollisuudet? Kuntosalit, kansalaisopiston kurssit jne.? Kulttuuri? Ravintolat? Kuppilat (en kovin usein tosin käy)?

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ylipäätään mennä mikkeliin

suosittelen leivonmäkeä taikka rutalahtea, lähellä isoja vesiä  naapurit kaukana ei baareja

taitaa kanaali koskinenkin olla jo 2 feet under.

Vierailija
2/64 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikkelihän on tunnetusti Euroopan sateekaaripääkaupunki.

Sukupuolijakauma riippuu suuresti viikonpäivästä ja yleisestä valtavirroista.

Heteroita siellä ei ole, ellei joku savonlinnalainen ole sattumalta eksynyt paikkakunnalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heteroita siellä ei ole, ellei joku savonlinnalainen ole sattumalta eksynyt paikkakunnalle.

Mistähän junttilan perärööristä sinä olet lähtöisin?

Vierailija
4/64 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki näyttää kolaolleilta

Vierailija
5/64 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistähän junttilan perärööristä sinä olet lähtöisin?

Miten sulle tuli ensimmäisenä mieleen perärööri??? Outoa näin heterona.

Kysy äidiltäsi, joka on tänään nimeltään Heikki.

Vierailija
6/64 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

TÄÄLÄKIN VAARA TIEDOTUS   KOKOOMUSLAISIA NÄHTY MIKKELIN TORILLA.....ÄLKÄÄ USKOKO MITÄ PUHUVAT...

-VALHEET ON YKKÖS ASIA MITÄ LEVITTÄVÄT NYT...

-VIEVÄT SUOMEA KOHTI VENÄJÄÄ....

-HEILLÄ TARKOITUS VARASTAA DUUNARILTA KAIKEN MINKÄ IRTISAA...JOTTA ITSE PÄRJÄÄVÄT HYVIN..

Vierailija
7/64 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TÄÄLÄKIN VAARA TIEDOTUS   KOKOOMUSLAISIA NÄHTY MIKKELIN TORILLA.....ÄLKÄÄ USKOKO MITÄ PUHUVAT...

-VALHEET ON YKKÖS ASIA MITÄ LEVITTÄVÄT NYT...

-VIEVÄT SUOMEA KOHTI VENÄJÄÄ....

-HEILLÄ TARKOITUS VARASTAA DUUNARILTA KAIKEN MINKÄ IRTISAA...JOTTA ITSE PÄRJÄÄVÄT HYVIN..

No voihan vitalis... Loistavaa vassarilogiikkaa.

Siis mitä teiltä vassareilta voi varastaa?...ajan sosiaalitoimistoon?

Vierailija
8/64 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nättejä naisia😉

Vierailija
9/64 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikkeliläiset on juuri näin kun tämän kommettiosion viestit. Kaunis paikka jonne on laitettu kaikkialle muualle sopeutumattomat kylähullut.

Vierailija
10/64 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerran kun sanot olevasi kotoisin sieltä, joku sanoo sen K:lla alkavan sanan eikä Mikkeli. Pääseekö sieltä maaseudulle vai pelkkää lähiötä?

Vierailija
11/64 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikkeli, Mikkeli, sotapojan karvainen mikkeli.

Vierailija
12/64 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen monesti ajanut mikkelin keskustan läpi eri vuorokaudenaikoina (en yöllä kuitenkaan) ja aina on pistänyt silmään se, että ihmisiä ei näy keskustassa missään.  Aina olen miettinyt, että missä mikkeliläiset oikein aikaansa viettävät ja sitäkin, että millaisia työmahdollisuuksia siellä on. Ilmeisesti metsäala on aika suuressa roolissa ja varmaan sosiaali-ja terveyssektori, mutta mitä muuta siellä on?

Ihan siis mielenkiinnosta kysyn, kun se ihmisten puuttuminen katukuvasta on jotenkin niin silmiinpistävää.

Vierailija
13/64 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsekkaa www.mikkeli.fi

Vierailija
14/64 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
15/64 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olen monesti ajanut mikkelin keskustan läpi eri vuorokaudenaikoina (en yöllä kuitenkaan) ja aina on pistänyt silmään se, että ihmisiä ei näy keskustassa missään.  Aina olen miettinyt, että missä mikkeliläiset oikein aikaansa viettävät ja sitäkin, että millaisia työmahdollisuuksia siellä on. Ilmeisesti metsäala on aika suuressa roolissa ja varmaan sosiaali-ja terveyssektori, mutta mitä muuta siellä on?

Ihan siis mielenkiinnosta kysyn, kun se ihmisten puuttuminen katukuvasta on jotenkin niin silmiinpistävää.

Klo 17 jälkeen on kuollutta kesät talvet. Ne on kotonaan tai baarissa.

Vierailija
16/64 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljainen mutta ihan mukava paikka. Ihmiset ovat mielestäni ihan normaaleja. Kaukola, Nuijamies, Saksala, Graani, Emola, Lähemäki, Emola, Keskustan alue on ainakin ihan kivoja kaupunginosia. Laajalammelle, Tuppuralaan tai Tuskuun en muuttaisi.

Kuntosaleja on, kansalaisopisto on :D en tiedä niistä sen enempää. Kulttuuritarjonta ei varmaan ole mikään suurin, on täällä sodan ja rauhan keskus Muisti, kesäteatteri ja teatteria muutenkin, joskus jotain tapahtumia, esim. festareita jopa. Varmaan muutakin jos tutustuu paremmin kuin minä.

Muutama yökerho on, muutama pienempi baari.

Vierailija
17/64 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Klo 17 jälkeen on kuollutta kesät talvet. Ne on kotonaan tai baarissa.

On siellä keskustassa porukkaa uutenavuotena, vappuna ja +30 asteisina kesäiltoina terasseilla ja kirkkopuistossa :D

Vierailija
18/64 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän paikkakunta se olisi näille ikuisille naukujille se maaiman napa?

Vierailija
19/64 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kikkeli

Vierailija
20/64 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikkelistä Kuopioon muuttaneena oli järkytys ihmisten erilaisuus. Mikkelissä ihmiset avoimempia ja jotenkin rehellisempiä. Tuppurala on ihan kiva paikka, mainettaan parempi, koulu ja prisma lähellä.