Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riisutaanko EKG:tä ottaessa liivit pois?

Vierailija
06.02.2023 |

Vai voiko ne olla yllä.

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää ottaa pois .

Vierailija
2/67 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää riisua ylävartalo ja nilkat paljaaksi, eli kyllä rintsikatkin pitää ottaa pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö niitä läpyköitä voi laittaa ihoon kiinni vaikka liivit on päällä? Mikä on syy että että ne pitää kokonaan ottaa pois?

Vierailija
4/67 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liivit pitää ottaa pois, mutta itse sain ohuen peiton päälleni, kun siellä huoneessa on niin mielettömän kylmä, että hoitajallakin paksu villatakki päällä.

Vierailija
5/67 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö niitä läpyköitä voi laittaa ihoon kiinni vaikka liivit on päällä? Mikä on syy että että ne pitää kokonaan ottaa pois?

Lätkiä laitetaan ihan rinnan alle, ja rintsikat voi häiritä EKG:tä.

Vierailija
6/67 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

EKG:n ottaja haluaa nähdä samalla sinunkin läpyskäsi?

Vierailija
7/67 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää ottaa ja voi olla mieshoitaja.

Vierailija
8/67 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ongelma? Ukkosi lukitsee ettei vieraat miehet näpelöitse nännöttimiäsi?

Mulle naapurin rouva sanoi " näpelöitse vaan nännöttimiä mut kusottimeen et koske"

Vierailija
9/67 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimpsa pitää näyttää ja pehva kans.

Vierailija
10/67 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rintaliivit ovat tiellä. Ne voivat hankaloittaa elektrodien laittamista oikeille paikoille. Lisäksi rintaliivit saattavat painaa piuhoja, kun elektrodit kuitenkin osittain jäävät niiden alle.

Vierailija
11/67 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää. Minä yritin inttää vastaan, mutta turhaan. Hoitaja tarkasteli tilannetta ja sanoi, että ei onnistu muuten. Kivun ja rajoittuneen liikuntakyvyn vuoksi en pystynyt pukemaan rintaliivejä enää toista kertaa samana päivänä, joten jouduin kulkemaan ilman. Onneksi oli talvitakki ja iso huivi mukana.

Vierailija
12/67 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku pervokeijo löysi tiensä tänne.

Vierailija
13/67 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää. Minä yritin inttää vastaan, mutta turhaan. Hoitaja tarkasteli tilannetta ja sanoi, että ei onnistu muuten. Kivun ja rajoittuneen liikuntakyvyn vuoksi en pystynyt pukemaan rintaliivejä enää toista kertaa samana päivänä, joten jouduin kulkemaan ilman. Onneksi oli talvitakki ja iso huivi mukana.

Hoitaja kyllä auttaa pukeutumaan tutkimuksen jälkeen jos tarvitsee apua.

Vierailija
14/67 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä hoitaja auttaa jos pyydät apua. Itsekin sain apua vaatteiden pukemiseen kun kylkiluut meni poikki onnettomuudessa.

Vierailija
15/67 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää ottaa ja voi olla mieshoitaja.

Olen ottanut noita mittauksia ja ei ollu kertaakaan naisilla ongelmaa riisuutua.

Vierailija
16/67 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoitaja kyllä auttaa pukeutumaan tutkimuksen jälkeen jos tarvitsee apua.

En tiennyt tuota. Kuljen kyllä mieluummin pomppa päällä kuin kiusaan hoitajaa sillä, että tämä joutuisi punttaamaan 85H-kuppisiani paikoilleen. Niissä on nimittäin ihan omanlaisensa urakka silloinkin, kun mihinkään ei satu.

Vierailija
17/67 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tuolla on edes naishoitaja. Tuollaisissa tilanteissa pitäisi aina olla naishoitaja saatavilla. Mieluiten tietysti niin, että naishenkilökunta hoitaisi automaattisesti kaikki naiset ja mies miehet. Tosin miehille tämä ei taida olla niin tarkkaa kun naisille on, mutta varmasti monilta vaaratilanteilta ja seksuaaliselta ahdistelulta ja kokonaisuudessaan kaikenlaisilta häiriöiltä ja vastaavilta vältyttäisiin jos tosiaan naiset toimisivat vain naisten hoitajina ja miehet miesten.

Vierailija
18/67 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muutaman kerran käynyt EKG:ssa ja en ole kyllä koskaan huomannut, että ottaja olisi ollut ilman rintsikoitaan. Pitääpä olla tarkkana seuraavalla kerralla. Toivottavasti innostukseni ei näy koneen käyrissä.

Vierailija
19/67 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on syy, ettet voisi ottaa liivejä pois?

Vierailija
20/67 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena asioin mieluiten kaikissa tilanteissa naisen kanssa. Miehen kanssa asioidessa on aina pelko miehen asiattomasta ja sopimattomasta käytöksestä. Lisäksi kun jännitän ja pelkään muutenkin sosiaalista kanssakäymistä ja näitä usein pieleen meneviä tilanteita on nainen kyllä paras vaihtoehto. Sinällään ei edes pelota jos joutuisi asioimaan lesbon kanssa ja tämä yrittäisi jotain, mutta se mitä mies mahdollisesti tekee oikeasti pelottaa, mietityttää ja siihen pitää olla aina varautunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme