Olen rakastunut italialaiseen mieheen
Minulla on aivan ihana mies täällä kotona, on yhteinen lapsi ja mies juuri sitä mitä voisin toivoa itselleni.
Nyt kuitenkin olen netin kautta tutustunut Italiassa asuvaan mieheen ja olen rakastunut häneen. Italialainen tietää miehestäni ja lapsestani, mutta mieheni ei tietenkään tiedä salaisesta rakkaudestani. En käsitä miten tässä näin pääsi käymään. Miehessäni kun ei mitään vikaa ole, kuitenkin on jo pidempään ollut tunne, että jotain puuttuu. Mies pyysi tapaamaan häntä ja minä suostuin siihen. Vieläkin ihan sydän jyskyttää, että mitä tässä olenkaan tekemässä. Matkustan ensi viikolla Lontooseen, jonne myös tämä mies tulee.
Ajattelen, että menen tapaamaan miestä ja sen jälkeen tiedän paremmin mitä tehdä. En haluaisi jättää aviomiestäni, mutta olen siihenkin nyt varautunut jos nettimieheni osoittautuu paremmaksi. Pelottaa vain, että teen väärän valinnan.
Kommentit (11)
minulla tosin kohteena oli eräs julkkis ja tämä tapahtui silloin kun mieheni kanssa meni vähän huonosti ja kaipasin palavasti rakkaudelleni kohdetta.
t: ulkomaalaista netti ihastusta etsivä...
eli voi saada soiton keneltä tahansa. Tosin itse en tähän italialaiseen ottanut ensin yhteyttä vaan hän oli löytänyt minun tunnukseni sieltä hakemistoni.
t. ap
onko mahdollista rakastua johonkin, jota ei ole koskaan tavannut, en tajua
ja siinähän on ihan kuin olisi normaalisti tavannut. Kun on puhe ja näköyhteyskin.
t. ap
mutta kun arki koittaa, niin sekin lumo katoaa.
Italialaisille miehille äiti on aina se kaikkein tärkein, joten saat tottua siihenkin, jos haksahdat häneen.
ja tällöin olen siis chattaillut.
t. ap
Tämän on kertonut jo ensimmäisellä kerralla, kun alettiin kirjoitella ja jutella netissä. Samoin minä kerroin perheestäni heti.
t. ap
Useinhan netissä sitä paitsi tutustuu paremmin ihmisiin kuin esim. baarissa.
joku arabi voisi mennä läpi, mutta italialainen ei...