Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaverin poistaminen Facebookissa ja kaveriehdotukset

Vierailija
05.02.2023 |

Kun kaverin poistaa Facebookissa, kaveri ei saa siitä tietoa. Mutta onko tässä riskinä, että myöhemmin pomppaa esiin uutena kaveriehdotiksena? Kenelläkään tietoa tai kokemusta??

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estä se.

Vierailija
2/8 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos estät ei voi.

Muuten en tiedä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on muuten hauska..

Mulla häviää aina välillä kavereita (eli ovat poistaneet..) en ikinä postaa sinne mitään. Tai muutenkaan kommentoi.

Yleensä en edes tajua kuka se poistanut on, vaikka kavereita alle 100 nykyään ja kaikki olen tavannut/tuntenut irl.

En tiedä ovatko estäneet minut, mutta joku muistaakseni joskus näkynyt ehdotuksissa. Ei usein kyllä. (En kyllä edes katso ehdotuksia)

Vierailija
4/8 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on muuten hauska..

Mulla häviää aina välillä kavereita (eli ovat poistaneet..) en ikinä postaa sinne mitään. Tai muutenkaan kommentoi.

Yleensä en edes tajua kuka se poistanut on, vaikka kavereita alle 100 nykyään ja kaikki olen tavannut/tuntenut irl.

En tiedä ovatko estäneet minut, mutta joku muistaakseni joskus näkynyt ehdotuksissa. Ei usein kyllä. (En kyllä edes katso ehdotuksia)

Jos et koskaan kommentoi mitään niin ovat varmaan ajatelleet ettet ole kiinnostunut heistä. Jos et koskaan postaa itse mitään miksi roikottaa mukana, ajattelevat varmaan ettet käy sivuilla ikinä.

Vierailija
5/8 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa en itse ole poistanut, vaan huomasin että yksi säätö on poistanut minut. Ennen FB-kaveruutta stalkkasi minua vuosia Facessa, huomasin kun aina välillä pomppasi ykköseksi ehdotuksissa pariksi päiväksi ja sitten taas hävisi. Mietin vain, onko samaa taas luvassa AP

Vierailija
6/8 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ainakin näkynyt minut poistanut kaveri ehdotuksissa.

Vierailija
7/8 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hömppäkanava, aina kun joku poistaa kavereista, laitan estoon.

Vierailija
8/8 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on muuten hauska..

Jos et koskaan kommentoi mitään niin ovat varmaan ajatelleet ettet ole kiinnostunut heistä. Jos et koskaan postaa itse mitään miksi roikottaa mukana, ajattelevat varmaan ettet käy sivuilla i

kinä.

Juu, mutta vastaili tuohon onko näkynyt ehdotuksissa.

Nykyisistä "kavereista" todella harva postaa itsekään mitään. En tiedä onko FB lopullisesti out, vai jääneet jäljelle lähinnä samoin käyttäytyvät.