Kaipaavatko miehet entisiä panoja
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Voi niitä muistella vaikkei kaipaiskaan.
Miten muistelette heitä ja kuinka usein?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otamme kalun käteen ja hinkutamme esinahkaa eestaas. Lähes päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin teitä vielä kiinnostaa se nainen seksuaalisessa mielessä? Vai oletteko kyllästyneitä siihen tiettyyn naiseen
Haluan enemmän vastauksia kiinnostaa aihe terv. Nainen 22
Kyllä kaipaan varsinkin sitä Canadalaista Isabelleä jonka sheivattua posliinia höyläsin aikoinaan.
No tottakai niitä alkaa siinä vaiheessa kaipaamaan kun omaa puolisoa kiinnostaa pari kertaa kuussa ja sekin pikaseksiä.
Miehet pettää aina, se on selvää. Valitan neiti 22 vee.Ala orientoitumaan siihen niin totut.
Vierailija kirjoitti:
No tottakai niitä alkaa siinä vaiheessa kaipaamaan kun omaa puolisoa kiinnostaa pari kertaa kuussa ja sekin pikaseksiä.
Entä sellaiset miehet jotka ovat sinkkuja kaipaavatko he vielä enemmän?
Vierailija kirjoitti:
Miksi. Vai kumpaa on kyseessä?
(..musta sukkaisuutta vai. narsismia "vain"..)
Kun (kanssa) kiinnostaisi tietää..
viisikuusiseitsemän kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi. Vai kumpaa on kyseessä?
(..musta sukkaisuutta vai. narsismia "vain"..)Kun (kanssa) kiinnostaisi tietää..
Mietin kun miehet ovat päässyt minusta niin helposti irti. Eivät viestitä tai mitään. Mietin että eivätkö mieti minua?
Vierailija kirjoitti:
Miehet pettää aina, se on selvää. Valitan neiti 22 vee.Ala orientoitumaan siihen niin totut.
Tähän syyhyn vedoten naiset pettävät parisuhteessa yhtä usein kuin miehet.
Vierailija kirjoitti:
Jos on jättänyt, niin ei. Poikkeuksena, jos jättäminen tapahtui jonkun selkeän ulkoisen seikan vuoksi. Esimerkiksi muuttanut toiselle puolelle maailmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin teitä vielä kiinnostaa se nainen seksuaalisessa mielessä? Vai oletteko kyllästyneitä siihen tiettyyn naiseen
Eivät kiinnosta vanhat tapaukset missään mielessä, mutta joitain erityisen kiimaisia hetkiä on mukava käyttää välähdyksenomaisina runkkumatskuina.
Ei tule mitään mennyttä kaivattua, hyviä panojakin on jäänyt taakse, kun ihminen muuten ei kiinnostanut. Pelkän seksin varaan ei pysty elämään elämää, vaikka toki yksi tärkeä osa elämää onkin.
Osa aikaisemmista suhteistani päättyi minun aloitteestani ja osa vastapuolen. Koskaan ei tullut mieleenikään jäädä roikkumaan exään, niin epätoivoinen en ole koskaan ollut. Itse näen asian niin, että jos roikkuu exässä ja hekumoi hänen kanssaan tehtyjä juttuja, niin vaikea aloittaa mitään uutta kenenkään kanssa. Nyt kun olen ollut onnellisesti naimisissa noin 20 vuotta, niin myös nämä nuoruuden "hurjat" panokokemukset ovat aika haalistuneita muistoja ilman mitään tunne-elämyksiä. Keskityn nykyhetkeen, en menneeseen. Sitä suosittelen myös ap:lle.
M46
Vanhanliiton panomies kirjoitti:
Ei tule mitään mennyttä kaivattua, hyviä panojakin on jäänyt taakse, kun ihminen muuten ei kiinnostanut. Pelkän seksin varaan ei pysty elämään elämää, vaikka toki yksi tärkeä osa elämää onkin.
Millainen ihminen teitä ei kiinnosta
Ällöttä tuo naisista "panoina" puhuminen. Minä en suostu olemaan kenenkään pano!
Seksi exän kanssa oli upeaa ja on edelleen. Kummallakin uus mutta seksiä harrastetaan n.kerran kuussa.