Miksi suomalaisille ei maistu kirsikka ja aprikoosi?
Haluaisin aprikoosijogurttia, mutta sellaista ei kaupoissa ole. Sen sijaan on miljoona erilaista mansikkaa ja banaania.
Kommentit (98)
Myös ananas ja kookos maistuisivat. Toivon, että vielä jonain päivänä tulee takaisin Valion kausimaku, jossa oli ananasta ja kookosta.
Joskus muinoin oli pähkinäjogurttia - ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö litran purkeissa ole aprikoosia ja juuri söin kirsikkajogurttia.
Ei ole. Valion kirsikka kreikkalainen on kausimaku ja varmaan loppuu kohta.
Ap
Minä syön molempia. Osta aprikoosihilloa ja laita maustamattomaan jogurttiin. Valiolla on nyt kausimakuna kirsikka, syön sitä.
Osta maustamatonta jogurttia laita sekaan aprikoosi tai kirsikka marmeladia.
Mä tykkään myös molemmista. Ostan kirsikan ja aprikoosin hilloina.
Miten niin just etsin tänään kirsikkajogurttia enkä löytänyt :(
Kirsikkahillo sopii parhaiten juustojen kera.
Vierailija kirjoitti:
Minä syön molempia. Osta aprikoosihilloa ja laita maustamattomaan jogurttiin. Valiolla on nyt kausimakuna kirsikka, syön sitä.
Tai sitten kreikkalaista jogurttia, hunajaa ja tuoreita aprikooseja/kirsikoita silloin kun on sesongissa.
Mikä tää Valion kausimaku on, ai litran tölkki?
Ihania aprikoosihilloja ja marmelaadeja on kyllä esim Pirkkana. Pirkka tuote on rommi kirsikka hillo, jota voi itse sekoittaa vaikkapa turkkilaiseen, maustamattomaan jugurttiin. Hyvää tulee ja halvalla.
Suomessa ei olla totuttu niiden makuun, koska niitä ei kasva täällä yleisesti. Varmasti tuore aprikoosi ja kirsikka maistuisi monelle, mutta Suomessa niitä ei oikein tahdo saada ainakaan kohtuuhintaan.
Kirsikka maistuu, aprikoosi ei oo hyvää.
En ikinä osta muuta jogurttia kuin maustamatonta ja lisään joukkoon mitä haluan.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin just etsin tänään kirsikkajogurttia enkä löytänyt :(
Sillä verukkeella kauppojen hyllyille ei niitä ilmesty. Ei muka kukaan ostaisi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Valion kirsikka kreikkalainen on kausimaku ja varmaan loppuu kohta.
Ap
Activia kirsikkaa saa isoista marketeista. Perus-hedelmäpommi-tyyppisissä jogurteissa on yleensä aina persikkaa, aprikoosia ja vadelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ei olla totuttu niiden makuun, koska niitä ei kasva täällä yleisesti. Varmasti tuore aprikoosi ja kirsikka maistuisi monelle, mutta Suomessa niitä ei oikein tahdo saada ainakaan kohtuuhintaan.
Banaania ja hedelmäpommiako sitten kasvaa?
Aprikoosihillo sopii mm. Kääretorttuihin.