Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämäni kohokohta. Tindertreffeillä nainen kertoi olevansa raskaana. Mutta. Ei siinä vielä kaikki...

Vierailija
05.02.2023 |

Treffien jälkeen kerroin että halusin tavata uudestaan mutta nainen vastasi etteivät kemiat oikein kohdanneet.

Kommentit (104)

Vierailija
81/104 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ihmetyttää että miten nää incelit kehtaa vapaaehtoisesti kertoa että on niin vastenmielinen persoona ettei kelpaa vaikka tyrkyttää selkeästi alempiarvoiselleen. Että miten valtava hahmotushäiriö ihmisellä pitää olla, ettei käsitä että se nainen niillä treffeillä on ihan oikea ihminen jolla on omat toiveet ja mielipiteet?

Mä oon joskus vuosikymmeniä sitten ollu treffeillä muutaman tämmösen kanssa, eikä tullut mieleenkään nähdä toiste kun mies piti selkeästi ala-arvoisena, mutta yritti kiukulla silti. Niin vastenmielistä menoa ettei mitään rajaa.

Olkaa reiluja deittimaailmassa. Jos ei nappaa, älkää tuhlatko aikaa. Sen vastentahtoisuuden haistaa kyllä. Ja esittämisen. Otatte ihan vapaaehtoisesti turpaan tolla alentumisella ja sitten vielä kehtaatte valittaa, ettekä näe että ehkä se isoin syy on ihan omassa käytöksessä.

Vierailija
82/104 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ollut provo tämä aloitus niin on selvää, etteivät naisen vaatimukset ole tästä maailmasta. Todennäköisesti kyse on siitä, että jos ei saa haluamaansa (eikä saa), voi yhtä hyvin jäädä yksinhuoltajaksi yhteiskunnan tuilla hoitamaan lasta. Siksi ei ole tarvetta ottaa muuta kuin sellainen mies, jonka oikeasti haluaa (mutta jota ei varmasti saa).

Toisin päin käännettynä kyse olisi ollut siitä, että nelikymppinen, työtön ja 160 cm pitkä mies antaisi pakit 25-vuotiaalle lapsettomalle ja kauniille pitkäsääriselle blondille. Kummassakaan tapauksessa pakkien antaminen suhteessa pakkien antajaan ei ole lainkaan tästä maailmasta. Toki jokaisella on oikeus vaatia ihan mitä haluaa, ei tässä siitä ole kysymys.

Mehän emme tiedä ( eikä luultavasti ap:kaan) että mikä oli todellisuudessa naisen varallisuustaso, ammatti ka palkkataso.

Kaikki olettavat tindertreffien ja raskauden perusteella, että hän oli tuleva köyhä yksinhuoltaja, jolla ei ole varaa nirsoilla miesten suhteen. Ilmeisesti nainen itse koki, että hänellä on siihen varaa.

Työkaverini, reilut 150 tonnia toenaava yksinhuoltaja. Nainen käy tinder treffeillä. Sanoo esiintyvänsä treffeillä aina jonkun matalapalkka ammattin edustajana, sillä jotenkin kuulemma iso osa miehistä hyytyy, jos hän paljastaa heti käytelyssä taustansa.

Voiko sitä enää sanoa nirsoiluksi jos joku ei halua olla yhdessä miehen kanssa joka EI tykkää hänestä?  Onko tää miehille jotain vaikea ymmärtää?

Eikös tuo ap juuri ihmetellyt, että miten tuossa asemassa ( ap:n kuvittelema) olevalla naisella oli varaa antaa hänelle pakit, siis nirsoilla, kun tarjolla oli hänen kaltaisensa pelastusrengas, etten sanoisi kultakimpale.

Toki jokaisella, niin miehellä kuin naisella, on oikeus päättää, ketä treffailee ja kennen kanssa aloittaa suhteen.

Pakkien saajallehan moinen ottaa koville, etenkin kun arvelee olevansa toisen yläpuolella, vahvemmassa asemassa. Tälle asetelmalle toteutuessaan on oma nimityksensä, hyväksikäyttö.

Miten tämän pystyisi selittämään teille. Mies joka halveksii naista ei ole kultakimpale naisen elämässä vaan kasa sitä ihteään. Mikä palikka puuttuu päästä mieheltä joka ei kykene ymmärtämään näin yksinkertaista asiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/104 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ollut provo tämä aloitus niin on selvää, etteivät naisen vaatimukset ole tästä maailmasta. Todennäköisesti kyse on siitä, että jos ei saa haluamaansa (eikä saa), voi yhtä hyvin jäädä yksinhuoltajaksi yhteiskunnan tuilla hoitamaan lasta. Siksi ei ole tarvetta ottaa muuta kuin sellainen mies, jonka oikeasti haluaa (mutta jota ei varmasti saa).

Toisin päin käännettynä kyse olisi ollut siitä, että nelikymppinen, työtön ja 160 cm pitkä mies antaisi pakit 25-vuotiaalle lapsettomalle ja kauniille pitkäsääriselle blondille. Kummassakaan tapauksessa pakkien antaminen suhteessa pakkien antajaan ei ole lainkaan tästä maailmasta. Toki jokaisella on oikeus vaatia ihan mitä haluaa, ei tässä siitä ole kysymys.

Mehän emme tiedä ( eikä luultavasti ap:kaan) että mikä oli todellisuudessa naisen varallisuustaso, ammatti ka palkkataso.

Kaikki olettavat tindertreffien ja raskauden perusteella, että hän oli tuleva köyhä yksinhuoltaja, jolla ei ole varaa nirsoilla miesten suhteen. Ilmeisesti nainen itse koki, että hänellä on siihen varaa.

Työkaverini, reilut 150 tonnia toenaava yksinhuoltaja. Nainen käy tinder treffeillä. Sanoo esiintyvänsä treffeillä aina jonkun matalapalkka ammattin edustajana, sillä jotenkin kuulemma iso osa miehistä hyytyy, jos hän paljastaa heti käytelyssä taustansa.

Voiko sitä enää sanoa nirsoiluksi jos joku ei halua olla yhdessä miehen kanssa joka EI tykkää hänestä?  Onko tää miehille jotain vaikea ymmärtää?

Eikös tuo ap juuri ihmetellyt, että miten tuossa asemassa ( ap:n kuvittelema) olevalla naisella oli varaa antaa hänelle pakit, siis nirsoilla, kun tarjolla oli hänen kaltaisensa pelastusrengas, etten sanoisi kultakimpale.

Toki jokaisella, niin miehellä kuin naisella, on oikeus päättää, ketä treffailee ja kennen kanssa aloittaa suhteen.

Pakkien saajallehan moinen ottaa koville, etenkin kun arvelee olevansa toisen yläpuolella, vahvemmassa asemassa. Tälle asetelmalle toteutuessaan on oma nimityksensä, hyväksikäyttö.

Miten tämän pystyisi selittämään teille. Mies joka halveksii naista ei ole kultakimpale naisen elämässä vaan kasa sitä ihteään. Mikä palikka puuttuu päästä mieheltä joka ei kykene ymmärtämään näin yksinkertaista asiaa.

No tota, ymmärrätkö nyt itse lukemaasi.

Ap ei ymmärrä, siinä olet oikeassa.

Mutta lainauksella "kultakimpale" viittaat edelliseen kommentoijaan. Hän kyllä ymmärtää asian samoin kuin sinä, mutta sanoittaa asian ap:n näkökulmasta, osoittaen samalla ap:n ajatusmallin onttouden. Eli sen, että ap halusi hyväksikäyttää halveksimaansa naista, jonka arvioi olevan heikossa asemassa tai alempana itseään. Nainen kuitenkin torjui yrityksen. Mitä ap taas ei tajua.

Ei tässä ap:ta kultakimpaleeksi kuvittele muut kuin ap itse.

Vierailija
84/104 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh.. meneekö joku raskaana treffeille??

Kuka mies kiinnostuu raskaana olevasta naisesta.

Vierailija
85/104 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että jos nainen on raskaana niin pitäisi kelvata kuka vaan?

Olen työssäkäyvä mies joka käy salilla 3-5 kertaa viikossa. Elämässäni on kaikki kunnossa eikä ulkonäössä ole vikaa.

Tiedän kyllä että naisilla on vapaus valita mutta ihan naurettavaksi tämä homma on mennyt. Ei tuo nainen itse mikään kedon kaunein kukkanen ollut. Ei ollut hoikinkaan, mutta voi tietenkin olla että ne oli vain raskauskiloja.

Ap

"Ei tuo nainen itse mikään kedon kaunein kukkanen ollut. Ei ollut hoikinkaan, mutta voi tietenkin olla että ne oli vain raskauskiloja."

Mikä sun ongelma on että jatkat deittailua ihmisen kanssa joka ei sua edes kiinnosta tai ei ole tarpeeksi hyvä sulle ?

Missä ovat kaikki kauniit, tervejärkiset ja lapsettomat naiset?

Sitä pitää nyt katsos valita siitä mitä on tarjolla, eikä mitään satuolentoa. Muuten jää ilman.

Ap

Mielummin ilman kuin ihmisen kanssa jota pitää rumana ja kauheana.

Enhän mä nyt sitä heille paljasta.

Ap

Eiköhän sen huomaa aika selkeästi kertomattakin.

Joo, todellakin huomaatte. Joskus olen naiselle erehtynyt sanomaan että sun mies pettää ja huorittelee sua selän takana.

Ei edes vaikka suoraan sille sanoo asian laidan uskonut.

Että sellaisia salapoliiseja te naiset olette.

Ap

Vierailija
86/104 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näköjään mammat elää siinä uskossa että tuollainen nainen on joku kultakimpale jolla on varaa valita.

Ihan harhamaailmoissa elävät.

Ap

Vierailija
87/104 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emmekä ole mekään niistä kiinnostuneita, koska eivät ole miehet muutenkaan niistä kiinnostuneita. Naisen haluttavuus miehen silmissä ei riipu naisen varallisuudesta, ammatista tai palkasta.

Kyllä kannataisi miehenkin olla kiinnostunut naisen varallisuudesta, ammatista ja palkasta. 

Jos ymmärtäisitte olla kiinnostuneista noitakin asioista, ettäkä pelkästään isoista tisseistä ja ulkonäöstä säästyisitte sitten itkemästä tälläkin palstalla, miten naiset elää miesten siivellä ja eron sattuessa vievät miehen omaisuuden. 

Nainen jolla on varallisuutta , hyvä ammatti ja hyvä palkka, ei tarvitse miehen omaisuutta ja erossakin käy niin, että se mies vie naisen omaisuutta. Toki nainen on tässäkin asiassa järkevämpi ja on tehnyt avioehdon.

Koska miehet oppii, että tässä maailmassa ei elä sillä, että vaimolla on isot silikonitissit ja pitkät rakennekynnet ja hemaseva ulkonäkö jota muut miehet kadehtii. 

Elämiseen tarvitaan rahaa, rahaa ja rahaa.

Turha siis jälkikäteen itkeä, kun ei kerran naisen ammatilla/varallisuudella/palkalla ole mitään merkitystä.

Voisiko sanoa, että tyhmästä päästä kärsii jälleen kerran koko mies.

Vierailija
88/104 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en kyllä itse kultakimpaleeksi itseänsi usko mutta takuulla olen parempi kuin 20% miehistä.

Joku paksuna oleva ei kaunis nainen taas taitaa olla pohja 20% nainen.

Että näin naurettavat ne deittimarkkinat ovat nykyisin.

Voisiko joku kertoa mistä johtuu?

Vierailija
89/104 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tais nainen vedättää. Luuli että pääsee susta eroon kun sanoo olevansa paksuna. Mutta olitkin epätoivoisempi mitä hän uskoikaan.

Ei vedättänyt. Ihan sama miten paljon sitä jankkaatte.

Ap

Vierailija
90/104 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näköjään mammat elää siinä uskossa että tuollainen nainen on joku kultakimpale jolla on varaa valita.

Ap

Jokaisella on vara valita, vähintään sen väliltä että ei ota ketään jos tarjolla on vain sinua halveksivaa seuraa. Siitä vauvasta sen sijaan tulee olemaan sille naiselle mittaamattoman paljon iloa ja onnea.

Vierailija
91/104 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen työssäkäyvä mies joka käy salilla 3-5 kertaa viikossa. Elämässäni on kaikki kunnossa eikä ulkonäössä ole vikaa.

Tiedän kyllä että naisilla on vapaus valita mutta ihan naurettavaksi tämä homma on mennyt. Ei tuo nainen itse mikään kedon kaunein kukkanen ollut. Ei ollut hoikinkaan, mutta voi tietenkin olla että ne oli vain raskauskiloja.

Ap

"Ei tuo nainen itse mikään kedon kaunein kukkanen ollut. Ei ollut hoikinkaan, mutta voi tietenkin olla että ne oli vain raskauskiloja."

Mikä sun ongelma on että jatkat deittailua ihmisen kanssa joka ei sua edes kiinnosta tai ei ole tarpeeksi hyvä sulle ?

Sitä pitää nyt katsos valita siitä mitä on tarjolla, eikä mitään satuolentoa. Muuten jää ilman.

Ap

Ap

Joo, todellakin huomaatte. Joskus olen naiselle erehtynyt sanomaan että sun mies pettää ja huorittelee sua selän takana.

Ap

Kertoo vain, minkä verran kukaan luottaa siihen mitä sanot. Kaikki tietävät tietenkin, että haukut, mustamaalaat ja valehtelet ihan päätoimisesti.

Vierailija
92/104 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Ap

Ap

Kertoo vain, minkä verran kukaan luottaa siihen mitä sanot. Kaikki tietävät tietenkin, että haukut, mustamaalaat ja valehtelet ihan päätoimisesti.

Mitä ihme harhoja sulla on? Olen niin rehellinen kuin olla ja voi. Hakut mennee sinne mihin ne kuuluu.

Varmaan pitää sitten ryhtyä valehtelevaksi pelimieheksi itsekin

Vierailija
93/104 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sinun ajattelu tässä harhaista on. Se että nainen on raskaana ei todellakaan tee hänestä mitään roskaa jonka pitää alkaa jokaisen sun kaltaisen nenänvartta pitkin katsojan kanssa. Olen jo iloinen ettet tule ikinä ketään löytämään.

Vierailija
94/104 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä ketjusta tuli mieleen ajatus että mitä sitten kun mies on ihan jäätävän vastenmielisellä ajattelumaailmalla varustettu. Mistä ja miten sellainen voi löytää yhtä ikävän naisen. Treffit tavallisten kivojen naisten kanssa ei johda mihinkään, joten miten nää voisi parantaa osumatarkkuuttaan?

Vierailija
95/104 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja en kyllä itse kultakimpaleeksi itseänsi usko mutta takuulla olen parempi kuin 20% miehistä.

Mutta jos on pask luonne? Sitä ei oikein pelasta mikään.

Vierailija
96/104 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jokaisella on vara valita, vähintään sen väliltä että ei ota ketään jos tarjolla on vain sinua halveksivaa seuraa. Siitä vauvasta sen sijaan tulee olemaan sille naiselle mittaamattoman paljon iloa ja onnea.

Tämä viimeinen lause. Ap:tä taas on mahdotonta kuvitella isäksi kenellekään.

Vierailija
97/104 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin kuulut lähellekään top 20% miehiin minun kategoriassani:

vegaani, viisas ja sydämensivistystä omaava, päihteetön, ei ulkonäkökeskeinen, ei sovinisti

Vierailija
98/104 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Okei, eli koska käyt salilla ja "kaikki kunnossa", niin se riittää sun mielestä? Tulitko ajatelleeksi, että aika monille on tärkeää sekin, mitä korvien välistä löytyy?

Vierailija
99/104 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju ilmiannettu naisvihan takia

Vierailija
100/104 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Ap

Ap

Mitä ihme harhoja sulla on? Olen niin rehellinen kuin olla ja voi. Hakut mennee sinne mihin ne kuuluu.

Varmaan pitää sitten ryhtyä valehtelevaksi pelimieheksi itsekin

Miten niin ryhtyä? Sähän olet jo kunnon valehteleva pikku pska. Tuolta parin sivun takaa tämä:

* Mielummin ilman kuin ihmisen kanssa jota pitää rumana ja kauheana.*

>

*Enhän mä nyt sitä heille paljasta.

Ap*

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi