Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämäni kohokohta. Tindertreffeillä nainen kertoi olevansa raskaana. Mutta. Ei siinä vielä kaikki...

Vierailija
05.02.2023 |

Treffien jälkeen kerroin että halusin tavata uudestaan mutta nainen vastasi etteivät kemiat oikein kohdanneet.

Kommentit (104)

Vierailija
21/104 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko, että koska nainen on raskaana, niin hänen pitää hyväksyä syntymättömälle lapselleen kuka tahansa isähahmoksi plus itselleen elämänkumppaniksi? Ei sillä, että puolustelisin tuon naisen tilannetta, en itse edes joutuisi kyseiseen tilanteeseen, koska aion valikoida tarkkaan isän lapsilleni, kun perustan perheen joskus tulevaisuudessa.

Yllättyisin suuresti jos hän löytää jonkun paremman.

Mutta toisiaalta taas, ei ehkä pitäisi. Nykyisin tuntuu siltä että ihan kauheillakin naisilla on sellaisia tasokkaita komeita ja varakkaita miehiä.

Ap

Kuulostaa siltä että löytää helposti paremman kuin sinä.

En ikimaailmassa itse haluaisi seurustella ihmisen kanssa, joka ajattelee minua "kauheana naisena".

Voi hyvä luoja nyt.

Vierailija
22/104 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä, kaikenlaista sattuu ja tapahtuu. Olin eilen Tinder-treffeillä ihanan virolaistytön kanssa ja vein hänet illalliselle Michelin-tähden saaneeseen ravintolaan. Sovimme toiset treffit ensi perjantaiksi.

Saattelin sitten hänet kotiovelle ja sain kainon hyvänyönpusun lisäksi kouraani lapun ja kommentin Kutsu seursavalla kerralla kotiisi syömään ja tarjoa tätä, niin alkaa tapahtua muutakin kuin pelkkää pusuttelua.

Siihen minä jäin sitten rappukäytävään lappu kourassa ihmettelemään. Nyt yritän saada selvää tästä reseptistä ja odotan jännityksellä, miten tilanne kehittyy. Ensi perjantainahan se nähdään.

Maksavorstisupp:

1. Keeda 2,5 dl täispiima.

2. Lisa paar viilu porrut, 1/2 dl külmutatud herneid ja peotäis india pähkleid.

3. Keeda ja lisa 20-30 grammi võid või margariini.

4. Viiluta segusse 150 grammi maksavorsti.

5. Keeda ja maitsesta murulaugu, mündi, majoraani, köömnete ja muskaatpähkliga. Lisa maitse järgi soola.

6. Keeda ja lase maitsel 15-20 min settida.

Supp on söömiseks valmis. Lihtne, soodne ja hea!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/104 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että jos nainen on raskaana niin pitäisi kelvata kuka vaan?

Olen työssäkäyvä mies joka käy salilla 3-5 kertaa viikossa. Elämässäni on kaikki kunnossa eikä ulkonäössä ole vikaa.

Tiedän kyllä että naisilla on vapaus valita mutta ihan naurettavaksi tämä homma on mennyt. Ei tuo nainen itse mikään kedon kaunein kukkanen ollut. Ei ollut hoikinkaan, mutta voi tietenkin olla että ne oli vain raskauskiloja.

Ap

"Ei tuo nainen itse mikään kedon kaunein kukkanen ollut. Ei ollut hoikinkaan, mutta voi tietenkin olla että ne oli vain raskauskiloja."

Mikä sun ongelma on että jatkat deittailua ihmisen kanssa joka ei sua edes kiinnosta tai ei ole tarpeeksi hyvä sulle ?

Missä ovat kaikki kauniit, tervejärkiset ja lapsettomat naiset?

Sitä pitää nyt katsos valita siitä mitä on tarjolla, eikä mitään satuolentoa. Muuten jää ilman.

Ap

Et voi vaatia tervejärkistä kun et itsekään ole sellainen

Vierailija
24/104 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tekee lapsen yhenillan säädön kanssa, sit hakee faijaa kelle kelpaavat.

Aika perus

Vierailija
25/104 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen työssäkäyvä mies joka käy salilla 3-5 kertaa viikossa. Elämässäni on kaikki kunnossa eikä ulkonäössä ole vikaa.

Tiedän kyllä että naisilla on vapaus valita mutta ihan naurettavaksi tämä homma on mennyt. Ei tuo nainen itse mikään kedon kaunein kukkanen ollut. Ei ollut hoikinkaan, mutta voi tietenkin olla että ne oli vain raskauskiloja.

Ap

"Ei tuo nainen itse mikään kedon kaunein kukkanen ollut. Ei ollut hoikinkaan, mutta voi tietenkin olla että ne oli vain raskauskiloja."

Mikä sun ongelma on että jatkat deittailua ihmisen kanssa joka ei sua edes kiinnosta tai ei ole tarpeeksi hyvä sulle ?

Sitä pitää nyt katsos valita siitä mitä on tarjolla, eikä mitään satuolentoa. Muuten jää ilman.

Ap

Mielummin ilman kuin ihmisen kanssa jota pitää rumana ja kauheana.

Vierailija
26/104 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Et voi vaatia tervejärkistä kun et itsekään ole sellainen

Kerro nyt toki mistä tuon olet päätellyt.

P.s. enhän minä tervejärkistä ole vaatimassa. Se kun on riman asettamista liian korkealle.

Vierailija
27/104 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plikten framfor allt ! kirjoitti:

Älä välitä, kaikenlaista sattuu ja tapahtuu. Olin eilen Tinder-treffeillä ihanan virolaistytön kanssa ja vein hänet illalliselle Michelin-tähden saaneeseen ravintolaan. Sovimme toiset treffit ensi perjantaiksi.

Saattelin sitten hänet kotiovelle ja sain kainon hyvänyönpusun lisäksi kouraani lapun ja kommentin Kutsu seursavalla kerralla kotiisi syömään ja tarjoa tätä, niin alkaa tapahtua muutakin kuin pelkkää pusuttelua.

Siihen minä jäin sitten rappukäytävään lappu kourassa ihmettelemään. Nyt yritän saada selvää tästä reseptistä ja odotan jännityksellä, miten tilanne kehittyy. Ensi perjantainahan se nähdään.

Maksavorstisupp:

1. Keeda 2,5 dl täispiima.

2. Lisa paar viilu porrut, 1/2 dl külmutatud herneid ja peotäis india pähkleid.

3. Keeda ja lisa 20-30 grammi võid või margariini.

4. Viiluta segusse 150 grammi maksavorsti.

5. Keeda ja maitsesta murulaugu, mündi, majoraani, köömnete ja muskaatpähkliga. Lisa maitse järgi soola.

6. Keeda ja lase maitsel 15-20 min settida.

Supp on söömiseks valmis. Lihtne, soodne ja hea!

Tässä on ainekset vaikka vuosisadan rakkaustarinaan. Valmista nyt huolella tuo tytön kotimaan perinneherkku, niin hän näkee, että olet tosissasi valmis panostamaan suhteeseen.

Vierailija
28/104 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tässähän se syy taas on miksi ei natsaa. Kävit tarjoamassa itseäsi lapselle isähahmoksi ja ainoa mitä sulla on tulevasta äidistä sanottavaa on kauneiden puute ja paino. Pystytkö yhtään näkemään mikä kuviossa on vikana?

Vierailija
29/104 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs luulet että tuollainen on jotain haluttua vaimomataksuu?

Vierailija
30/104 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen sunnuntaisatu sitten.

Mikään tällä palstalla ei koskaan ole totta?

Kyllä minun mielestäni tämä kommdentin kommentti on täyttä totta! Mutta muutenhan väite siis pitää ainutlaatuisesti paikkansa.

Vierailija
31/104 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Taisi se nainen onnistua väistämään luodin.

Joo, nainen on paksuna ties millekin tindersäädölle mutta HÄN oli se joku väisti luodin. Mammat elää kyllä ihan harhamaailmoissa.

Todellakin nainen väisti luodin.

Vierailija
32/104 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka raskaana oleva nainen menee Tinder treffeihin?

Tällainen nainen ei varmaankaan tiedä kuka tulevan lapsen isä edes on! Hyi!!!!

Aisurilompakolle on käyttöä.

Vierailija
33/104 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Enhän mä nyt sitä heille paljasta.

Ap

Miten tyhmiä naisia oikein tapailet jos kuvittelet että he eivät sitä huomaa?

Vierailija
34/104 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

4/5

Vierailija
35/104 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Ap

Miten ne sen muka huomaavat? Eivät ne tiedä mun kavereistakaan. Kuulisitpa mitä ne sanoo naisistaan kun eivät ole paikalla. Löysäpillu ym hauskaa.

Vierailija
36/104 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tässähän se syy taas on miksi ei natsaa. Kävit tarjoamassa itseäsi lapselle isähahmoksi ja ainoa mitä sulla on tulevasta äidistä sanottavaa on kauneiden puute ja paino. Pystytkö yhtään näkemään mikä kuviossa on vikana?

Onko tuo nyt joku ylläri sulle että miehet joutuu tyytymään nykyisin?

Tai luuletko ettei joku mies ajattelisi naisestaan että se onpas se kaunis ja laiha vaikka totuus olisi jotain toista?

Sinäkään et huomaa että kumpikaan teistä ei mainitse sanallakaan oikeasti merkityksellisiä asioita. Sujuiko keskustelu, oliko yhteen sopiva huumorintaju, yhteen sopivat arvot ja tavoitteet elämässä. Näitä ette ultrapinnallisina ää liö inä mainitse koskaan.

Vierailija
37/104 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Ap

Miten ne sen muka huomaavat? Eivät ne tiedä mun kavereistakaan. Kuulisitpa mitä ne sanoo naisistaan kun eivät ole paikalla. Löysäpillu ym hauskaa.

Anteeksi, olin väärässä. Eihän ne naiset tosiaan olekaan tyhmiä vaan sinä ja kaverisi.

Vierailija
38/104 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän tota olen raskaana-juttua jos haluan eroon uudesta tyypistä (kenen kanssa en oo siis edes harrastanut seksiä)

Vierailija
39/104 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko, että koska nainen on raskaana, niin hänen pitää hyväksyä syntymättömälle lapselleen kuka tahansa isähahmoksi plus itselleen elämänkumppaniksi? Ei sillä, että puolustelisin tuon naisen tilannetta, en itse edes joutuisi kyseiseen tilanteeseen, koska aion valikoida tarkkaan isän lapsilleni, kun perustan perheen joskus tulevaisuudessa.

No ei kovin tarkka taida olla, jos on vielä tiineenä kun lähtee jo seuraavalle kierrokselle 🤮

Vierailija
40/104 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä käytän tota olen raskaana-juttua jos haluan eroon uudesta tyypistä (kenen kanssa en oo siis edes harrastanut seksiä)

Käytötkö kaikkiin vai harvoihin valittuihin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän