Miehellä on suhde lähes 20-vuotta nuoremman alaisensa kanssa
Ollaan 4 kymppisiä ja mies on johtavassa asemassa arvostetussa työssä, minä kotona kahden lapsen kanssa. Läheisyyttä ja yhdessäoloa ei ole ollut aikoihin, nyt mies tunnusti että hänellä on suhde 23 vuotiaan alaisensa kanssa, ollut jo puoli vuotta. En voi erota, koska minulla ei ole mitään ja mies huolehtii minusta ja lapsista taloudellisesti ja on myös hyvä isä lapsille. Miehen mielestä minun pitäisi vain hyväksyä tilanne ja jatkaa teeskentelyä, tuntuu vaikealta. Tosin en oikein tiedä mitä muutakaan voisin. Kaikki neuvot olisi nyt tarpeen.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Suurimmassa osassa yrityksiä esimiesten ja alaisten väliset suhteet ovat kiellettyjä.
Ei taida olla. Olen ollut yli kymmenessä firmassa töissä eikä missään ole ollut tuollaista sääntöä. Olisiko edes juridisesti pätevä sääntö?
Mutta jos tämmöisiä firmoja olisi oikeasti paljon niin voisit alkaa luettelemaan edes muutaman niistä?
On täysin luonnollista, että nuori nainen rakastuu itseään huomattavasti vanhempaan mieheen ja toisinpäin. Näin luonto on meidät tarkoittanut.