Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllästynyt terveelliseen elämään :(

Vierailija
05.02.2023 |

Vuosia lenkkeilin, joogasin, jumppasin ja kävelin töihin. Söin salaatteja, smoothieita, avokadoa, lohta, pähkinöitä, siemeniä, marjoja jne. Olin hoikka ja hyvinvoiva. Eikä se ollut mitään kituuttamista, vaan aidosti nautin siitä. Nyt ongelma vain on se, että olen lopen kyllästynyt ko. ruokavalioon, ei vaan kertakaikkiaan uppoa enää yhtään. Tekisi mieli pizzaa, vehnää, jätskiä ja kiinalaista. Jos yritän vältellä niitä, niin en tule syöneeksi mitään, koska mikään kylmä salaatti ei vain maistu yhtään. Mikä neuvoksi?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä se terveellinen elämä siitä kärsi jos joskus herkuttelee vaikka sillä kiinalaisella. Oletko kieltänyt itseltäsi siis 100% kaiken "epäterveellisen"? Ei ihmekään jos tekee mieli vehnähöttöä.

Vierailija
2/11 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärrän sua ap!!! Mä oon alkanut syömään lämpimiä salaatteja ja kasvikset tosiaan upotan muuhun ruokaa. En todella jaksa puputtaa salaattia. Koita säkin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä pahaa siinä jos joskus herkuttelee? varmaan ihan hyväksi ettet sitten turhaan stressaaa ettet voi koskaan syödä herkkuja.

Vierailija
4/11 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No syö niitä?

Vierailija
5/11 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukkapipoinen ruokaan suhtautuminen ei toimi. Pitää muistaa, että ruoka on myös nautinto

Vierailija
6/11 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luovutko muistakin hyvistä elämäntavoistasi samalla? Sitten heräät, kun perä on levinnyt, masentaa ja energia lopussa.

Vierailija
7/11 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oisko haittaa jos perjantaina vetäiset pizzan?? Minä syön ajoittain hyvinkin epäterveellisesti, enkä ole lihonut! Mulla on diabetes, eikä edes terkkarissa kielletty ajoittaista herkuttelua. P.S: tänään syön makkaraa ja potut.

Vierailija
8/11 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmä ei välttämättä maistu kylmällä säällä. Syö ihania keittoja ja puuroja.

Vierailija
9/11 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"olen lopen kyllästynyt ko. ruokavalioon, ei vaan kertakaikkiaan uppoa enää yhtään"

Ehkä olet saanut jotain ravinnetta liikaa, tai puutetta jostain, jos ei tee mieli. Kyllä keho tietää mitä se tarvitsee, kun kuuntelee.

Vierailija
10/11 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söisin sitä mitä tekee mieli, tietysti. Ei joka päivä herkkuja, mutta aivan hyvin voi silloin tälläin syödä. Mä olen hoikka, mutta en syö millään fitness-ruokavaliolla vaan ihan perus kotiruokaa kuten perunaa ja kastiketta tai kanapastaa, leipääkin menee melkein päivittäin jne

Vierailija
11/11 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni tuo kaikki ehdottomuus on jotenkin sairasta, kyllä voi välillä syödä pizzaa,hampurilaisia kun muuten elää terveellisesti.