Asuuko naapurissasi
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Köyhät asuvat kerrostaloissa, kurjalisto.
Jaa. Stadin keskustassa ullakkoasunnossa. Enpä tiennytkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni voi pitää kovaa meteliä. Nehän on elämisen ääniä.
Sanotko vielä sitten kun kuuntelet sitä yölläkin? :D
Kiusa se on pienikin kiusa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omalla paikkakunnalla ehdottomasti kalleimmat asunnot ovat uudehkoissa/uusissa keskustan kerrostaloissa. Sellaisessa asun itsekin, omassa.
Ei näitä ole köyhille rakennettu. Vuokrat ovat kaksin-kolminkertaisia kaupungin yleiseen hintatasoon nähden. Silti kaikki asunnot asuttuja.
Sivusta. Se on trolli, se on näitä jotka huutaa täällä naisille loukkauksia aina tilaisuuden tullen. Sama ällöke. Itse asuu tätinsä kellarissa eikä saa edes siivottua loukkoaan.
Vierailija kirjoitti:
Itse elän juuri niin kuin haluan. Pidän meteliä ja kolinaa.
Niin minäkin nykyään. Ennen otin naapurit huomioon, mutta huomattuani etteivät he tee samoin, ostin subbarin ja suuret kaiuttimet, ja aloin muutenkin pitämään melkoista ryminää ja kolinaa huoneistossani. Olen jopa oppinut paiskomaan kaikki ovet kiinni, joka oli aluksi hyvin epäluonnollisen tuntuista.
Vierailija kirjoitti:
Noin sanoo useimmiten henkilö, jonka oma hevonperseessä sijaitseva homemörskä maksaa korkeintaan kolmasosan siitä mitä tyypillinen pk-seudun yksiö. 😂
tupakkahäirikkö ja sama ihminen on myös kännäävä juoruilija. oikea lottovoitto!
Vierailija kirjoitti:
Joskus entisessä paikassa ripustin pyykkia parvekkeelle telineelle, siihen joku: tuolla kurjalisto pesee pyykkiä. Nauratti hirveästi.
Muutama äänekäs lapsiperhe kyllä.