Miksi luet seiska lehteä?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska sieltä saa tietoa vapaammin.
Tietoa? :D
Kyllä
Olen työtön persu, en lue kirjoja enkä muita lehtiä. Haluan tietää ihmisistä ikäviä juttuja, että luulen hetken itseni paremmaksi. En välitä sivistyä tämän kummemmaksi.
Toimittajat osaavat tehdä hienoja klikkiotsikoita siitä kun julkkikset suorittavat täysin arkisia asioita esim. kadulla kävely.
Vierailija kirjoitti:
Toimittajat osaavat tehdä hienoja klikkiotsikoita siitä kun julkkikset suorittavat täysin arkisia asioita esim. kadulla kävely.
Se on heidän työtään.
Vierailija kirjoitti:
Tai joku pyöräilee johonkin suuntaan ostoskaseineen. Tai kävelee iloisena, niin ihmetellään, mikähän sillä on meneillään... Ym. Just näitä oletuksia, ja pöljät jakaa niitä totena. Hyi helvetti.
Kampaajalla viihteenä, eräänlaisena sosiaalipor..na. En muualla.
Journalismi jonka tehtävä on vain tuottaa mediayhtiölle maksimaalisen voiton, ei ole tilaamisen arvoinen.
Haluatko tukea toisten ahdinkoa tilaamalla lehden?
On se hauskaa kun kaikki julkkisnaiset ovat "kaunottaria"
Kehtaatko kertoa ystävillesi lukevasi seiskaa?
Luen julkkisjuorut, miksen lukisi. Olen utelias.
Vierailija kirjoitti:
Koska sieltä saa tietoa vapaammin.
Tietoa? :D
Toisten elämällä mässäilyä se on.
En ite osta, mut silloin kun odotushuoneissa oli vielä lehtiä, niin aina Seiskan nappasin. Kyllä ne juorut vaan kiinnostaa, ei voi mitään. Eikä mua ees hävetä myöntää tätä.