Nirsoileva miesystävä. Alkaa pikkuhiljaa ärsyttää. Esim. pitsassa ei saa olla muuta kuin juustoa ja jauhelihaa
Syö kuin pikkulapset. Hyi yäk sitä ja hyi yäk tätä.
Kommentit (34)
Italiassa keksittiin pitsan esiaste. Siihen se sit jäi. Muualla päin maailmaa pitsaa kehitettiin lisää ja keksittiin uusia täytteitä ja yhdistelmiä. Italia tuo muutosvastainen maa.
Jokainen syököön mitä haluaa. Miten se on sinulta pois jos toinen vetelee vaan jotain nakkeja? Keskity omiin syömisiisi.
Minulle on kyllä aivan sama mitä mieheni söisi, jos hän olisi muuten ihana ja rakastettava.
Tarjoa sille Margherita pizza, on vain tomaattia ja juustoa. Voisko valituksessa olla aste-eroja?
Miten ap ratkaisitte ongelman? Osaako mies tehdä itse pizzaa, jotta saa mieleisen? Entä osaako laittaa muuta ruokaa?
Vierailija kirjoitti:
Olen ihmetellyt näitä aikuisia, jotka nirsoilevat eivätkä kykene menemään pienen ruokapiirinsä ulkopuolelle. Sitten sitä elellään tyyliin nakeilla ja ranskalaisilla ja ihmetellään, miksi terveys ei ole hyvä ja vatsa kasvaa. Miksi on niin hankala kokeilla uusia makuja, voisiko joku nirso selittää.
Onkohan näin? Itse tykkään kokeilla uusia reseptejä, eri makumaailmoja ja tutustua muiden maiden ruokakulttuureihin ja olen ihan reippaasti lihava. Kaveri puolestaan syö aina nakkikeittoa ja on hoikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä saa olla vain ranskalaisia ja nakkeja kepsutilla ja tietysti jääkaappi täynnä lasten vanukkaita.
Laivallekin omaat eväät ja mikro mukaan! Nam.
Mitään kallista mikromoskaa viedä. Hyvin pärjää sämpylällä ja tonnikalalla.
Vierailija kirjoitti:
Olen ihmetellyt näitä aikuisia, jotka nirsoilevat eivätkä kykene menemään pienen ruokapiirinsä ulkopuolelle. Sitten sitä elellään tyyliin nakeilla ja ranskalaisilla ja ihmetellään, miksi terveys ei ole hyvä ja vatsa kasvaa. Miksi on niin hankala kokeilla uusia makuja, voisiko joku nirso selittää.
Osaan tehdä valistuneita arvauksia omista makumieltymyksistäni, en syö pahaa ruokaa enkä ole rikas, jotta voisin heittää ruokaa roskiin. Mutta jos tarjolla on oikeasti mahdollisuus vain maistaa, voin niin tehdä vaikka epäilisinkin, että en pidä siitä mitä onkaan tarjolla. Sellaisia mahdollisuuksia vain tulee vastaan melko harvoin enkä aikuisiällä ole kokenut yhtään ennakko-oletuksen vastaista makuelämystä.
Ei liene ylivoimaista jakaa yksikin pizza niin, että kumpikin saa omalle osuudelleen haluamansa täytteet. Mikä on lopulta se ongelma? Ulkona syödessä näkyisi mun luullakseni eniten, jos toinen haluaa syödä vain mäkkäriä tai perus lihaa ja perunaa ja toinen haluaisi kokeilla uusia ruokia.
Mä laitan perheelle ruoan ja ne syö jotka haluaa ja muut tehköön mitä lystää.
Kun viidelle tekee ruokaa aina on joku joka ei niin välitä, mutta ei siitä ongelmaa kannata tehdä.
Semmosta se pitsa on.
Pizza taas on herkkua!
Vierailija kirjoitti:
Meillä saa olla vain ranskalaisia ja nakkeja kepsutilla ja tietysti jääkaappi täynnä lasten vanukkaita.
Niin meilläkin. Siksi ruokaostokset kuussa yli tonnin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin meilläkin. Siksi ruokaostokset kuussa yli tonnin.
Ikänä tuollaista tuhlausta harrastanut!
Eikö edes makaryynilaatikko kelpaa? Meillä kelpaa, mutta olemmekin ennakkoluulottomia ja pidämme eksoottisista ulkomaalaisista ruoista, kuten juuri makaronilaatikko, ja polokneese eli spagetti ja jauhenlihakastike, Atria jauhelihapizza, mäkkärin hampurilaiset ym. kansainvälinen ruoka jne.