Olen hieman ihmeissäni poikaystävän
käytöksestä .. olemme etäsuhteessa , noin 4kk. Lähetän hänelle päivittäin kuvia , ja aina hän vastaa niihin todella paljon kehuen , maasta taivaisiin. Viikolla olin menossa uimaan , hän halusi nähdä miltä näytän. Sanoin ottavani kuvia kotona koska en viitsinyt uimahallissa ottaa. Pistin hänelle kuvat ja hän ainoastaan laittoi sydäntykkäyksen.. joo kuulostaa hölmöltä mutta vertauksesta on hänen ainaiset ylenpalttiset kehumiset.
Ja kyllä , on nähnyt vartaloni , olen todella hyvässä kunnossa , on aina kehunut vartaloani. Joten kyse ei siitä että olisi nähnyt ekaa kertaa eikä tykkäisi. Silti ihmetyttää ja tekee melkein nieli poistaa kuvat koska tuli jotenkin nolo olo itselleni kun lähetin vähäpukeisen kuvan ja nyt sillä kertaa ei sanan sanaa 😅miksi ?
Kommentit (47)
Olen seurustellut miehen kanssa, joka oli etäsuhteessa. Ei ne kuule ehdi jotain kuvia ihmettelemään..
Herrasmies ei vaatisi vähäpukeisia kuvia. Itsellä kuivuisi tunteet tuolalisten vaatimusten vuoksi.
Ota pillustasi sellainen kuva josta näkyy sisäelimet. Että näkyy ihan kaikki.
Tässä on kaikki pielessä.
Ensinnäkään tuo ei ole oikea seurustelusuhde.
Toisekseen ei pidä lähettää kellekään miehelle itsestä vähäpukeisia kuvia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko sanonut tälle miehelle että kuvia ei saa lähettää eteenpäin ?
On nähtävissä varmaan jo jossain ylilaudalla
Mies ei asu Suomessa. Ap
Juu-u. Vetää sinua kuin pässiä narussa tuo mies. Elette ns. yhdessä mutta mies ei asu suomessa ja sinä lähettelet hänelle kuvia. Varmaan hänellä on muitakin joiden kanssa viestii ja saa kuvia heiltä.
Okei, kiitos selvennyksestä. Miten itse kommentoit hänen päivittäisiin kuviinsa? Mitä laitoit kommentiksi kun hän postasi sinulle uikkarikuvan itsestään?