Olen hieman ihmeissäni poikaystävän
käytöksestä .. olemme etäsuhteessa , noin 4kk. Lähetän hänelle päivittäin kuvia , ja aina hän vastaa niihin todella paljon kehuen , maasta taivaisiin. Viikolla olin menossa uimaan , hän halusi nähdä miltä näytän. Sanoin ottavani kuvia kotona koska en viitsinyt uimahallissa ottaa. Pistin hänelle kuvat ja hän ainoastaan laittoi sydäntykkäyksen.. joo kuulostaa hölmöltä mutta vertauksesta on hänen ainaiset ylenpalttiset kehumiset.
Ja kyllä , on nähnyt vartaloni , olen todella hyvässä kunnossa , on aina kehunut vartaloani. Joten kyse ei siitä että olisi nähnyt ekaa kertaa eikä tykkäisi. Silti ihmetyttää ja tekee melkein nieli poistaa kuvat koska tuli jotenkin nolo olo itselleni kun lähetin vähäpukeisen kuvan ja nyt sillä kertaa ei sanan sanaa 😅miksi ?
Kommentit (47)
Todennäköisesti urpo tuli mustasukkaiseksi. Kuulostaa todella oudolta teidän suhde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletan, että olette nuoria. Älä lähetä nakukuvia, vaikka pyytäisi, voivat päätyä minne vain. Luultavasti joko oletti, että näytät supermallilta vähäpukeisena ja pettyi tai olisi halunnut sen nakukuvan tai ei tajua, että olisit halunnut enemmän palautetta. Jokatapauksessa kuvat ovat ikuisia, mieti mitä lähetät.
Älä ainakaan lähetä kuvia joissa kasvosi näkyvät.
Kyse on kahdesta seurustelevasta nuoresta. On oikeastaan vain parempi että kumpikin tietää miltä toinen näyttää. Muutenhan sitä nimenomaan voisi tulla huijatuksi.
Siinä kohtaa kun tulee verinen ero tai jos kuva vahingossa meneekin väärään osoitteeseen voi ehkä tulla mieleen että kunpa ees kasvot ei näkyisi. Lisäksi nuo kuvat voivat tulevaisuudessa päätyä mihin tahansa. Jos tunnistettavuus ei haittaa niin mikäs siinä sit.
Mulla kävi mielessä tuo mustasukkaisuus ..Ap
Pelkäsi että tulkitaan ahdisteluksi jos vastakkainen sukupuoli kehuu vähäpukeista vartaloa. Ei nykyään sovi edes puettua vartaloa kehua, kun kehuttu niin ahdistuu.
Ootko sanonut tälle miehelle että kuvia ei saa lähettää eteenpäin ?
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia hän muka olisi mustasukkainen?
Vierailija kirjoitti:
Pelkäsi että tulkitaan ahdisteluksi jos vastakkainen sukupuoli kehuu vähäpukeista vartaloa. Ei nykyään sovi edes puettua vartaloa kehua, kun kehuttu niin ahdistuu.
Kehu vartaloa = olet tarkastellut toisen vartaloa yksityiskohtaisesti ja tuot sen ilmi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia hän muka olisi mustasukkainen?
Ehkä siksi koska uimapuku oli paljastava , mustasukkainen siitä että muut miehet katsoisivat ?
Älä hyvä ihminen lähettele mitään vähäpukeisia kuvia. Tiedä mihin päätyvät.
Vierailija kirjoitti:
No hyi. Oletko siis kaikenlisäksi hänen omistuksessaan oleva runkkumateriaali?
Kai sinäkin pyydät häneltä vähäpukeisia kuvia?
Siis ihan tosissaanko joku on niim hölmö, että lähettelee päivittäin jollekin urpolle itsestään nakukuvia jos tämä urpo pyytää? Nyt valoja päälle ap, ei kuulosta ollenkaan hyvältä mieheltä.
Vierailija kirjoitti:
On nähtävissä varmaan jo jossain ylilaudalla
Vierailija kirjoitti:
Siis ihan tosissaanko joku on niim hölmö, että lähettelee päivittäin jollekin urpolle itsestään nakukuvia jos tämä urpo pyytää? Nyt valoja päälle ap, ei kuulosta ollenkaan hyvältä mieheltä.
Ei hän ikinä niitä erikseen pyydä , sanoi vain haluavansa nähdä mitä puen uimahalliin. Muut kuvat ovat normaaleja. Ja olemme parisuhteessa. Mielestäni normaalia haluat nähdä toinen päivittäin. Ap
Lähtetä minulle kuvia alastomasta vartalostasi. Olis kiva katsella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies ei asu Suomessa. Ap
Ootko jo käynyt vessassa itkemässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies ei asu Suomessa. Ap
ahaaa... ..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies ei asu Suomessa. Ap
Onko mus--- li mi?
Kyse on kahdesta seurustelevasta nuoresta. On oikeastaan vain parempi että kumpikin tietää miltä toinen näyttää. Muutenhan sitä nimenomaan voisi tulla huijatuksi.