Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen ihastunut tuntemattomaan, kenelläkään muulla sama tilanne? Kertokaa jotain omista ihastuksen kohteistanne

Vierailija
05.02.2023 |

Näen häntä töiden puolesta aina viikoittain. En tiedä vielä edes nimeä, kun en sitä yksinkertaisesti ole uskaltanut kysyä. Tervehdimme kyllä kohdatessa ja olen huomannut katseemme kohtaavan useasti. Vilkuilen häntä jatkuvasti. Tiedostan kyllä, että en voi tietää mitenkään vastapuolen tunteista, jos en itse kerro hänelle ensin omista tunteistani. Olemme kutakuinkin samanikäisiä ja ulkoisesti sopisimme hyvin yhteen.

Kertokaa omista kokemuksistanne, antakaa neuvoja ja vinkkejä, miten lähestyä tuntematonta ihastusta. Tästä olisi paljon apua.

Hän on vain päivä päivältä enemmän mielessäni. Haluaisin niin kovasti tämän etenevän. Aina kun näen tämän ihastuksen edes vilaukselta, tulen siitä koko loppupäiväksi hyvälle mielelle. Ihastuminen on ihana tunne. Kiitos kun jaksoitte lukea loppuun.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille asiallisista vastauksista. En ala tässä vaiheessa yksilöimään itseäni sen tarkemmin, mutta sen voin kertoa että emme ole varsinaisia työkavereita, mutta satumme jakamaan samat tilat hänen kanssaan töiden merkeissä ja emme välttämättä törmää joka viikko kuten viestissäni annoin ymmärtää, mutta aina sillon kun hän sattuu olemaan työpaikalla kanssani samaan aikaan.

Ap

Vierailija
22/40 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut jo 10 vuotta ihastuneena erääseen mieheen työpaikallani. Hän on eri tiimissä kuin minä, joten en tunne häntä ollenkaan, en ole koskaan jutellut mitään. Tiedän sormuksesta, että naimisissa hän on. Ja en mitenkään haaveile, että saisin hänet oikeasti, en edes haluaisi olla avioliiton hajottaja. Mutta ai että kun on töihin ihana mennä kun siellä on se kutkuttava ihastus. Ja fantasioissani voin sekstailla ja olla romanttinen hänen kanssa niin paljon kuin sielu sietää. Satisfyerit, kaalimato ja muut kaverit esiin niin siinä saa orgasminkin. Oikeastaan kivampi tällainen fantasiasuhde kuin oikea, ei tarvi jaksaa oikean ihmissuhteen rasittavuuksia kuten sopeutumista erilaiseen persoonaan ja tämän tapoihin, ja seksiä saa aina kun haluaa, fantasiat vaan pyörimään ja lelut esiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi olen ollut ihastunut. tuntemattomaan, kun olin yläasteella eli 25 vuotta sitten. Tyypillinen ihastuminen julkkikseen eli Jon Bon Joviin. Samoin Skid Rown Sebastian Bachiin. Sittemmin ihastukset/ rakastumiset ovat olleet miehiä, joiden kanssa olen ollut konkreettisesti tekemisissä ja joiden persoona on vedonnut.

Mulla aivan sama! Varsinkin Sebastian oli niin ihana!

Vierailija
24/40 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuin kaverin miesystävän kaveriin. Näin hänet ensimmäisen ja ainoan kerran viime kesänä eräiden festareiden jatkoilla, ehkä parisen tuntia ehdittiin samassa porukassa olemaan. Ilmeisesti en tehnyt häneen vaikutusta, kun ei hän ole perääni kysellyt enkä kyllä itsekään ole hänen peräänsä. Tietty olen netistä stalkannut kaikki faset, instat ja youtubet, hänestä löytyykin vaikka mitä harrastuksensa takia. Mutta onhan tämä naurettavaa nelikymppiseltä akalta.

Vierailija
25/40 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaiset työajat sulla on että tietää tulla jutulle?

Vierailija
26/40 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat? Oletko kenties ihastuksen kohteeni vai kysytkö muuten vaan? Voisitko kertoa edes sen mistä päin olet? En tosiaan vielä haluaisi alkaa yksilöidä itseäni sen tarkemmin, mutta sanotaanko vaikka nyt näin että olen tässä työpaikassa usein aamuisin/aamupäivisin.

Toivoisin niin kovasti tämän etenevän.

Ap

Vierailija
27/40 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat? Oletko kenties ihastuksen kohteeni vai kysytkö muuten vaan? Voisitko kertoa edes sen mistä päin olet? En tosiaan vielä haluaisi alkaa yksilöidä itseäni sen tarkemmin, mutta sanotaanko vaikka nyt näin että olen tässä työpaikassa usein aamuisin/aamupäivisin.

Toivoisin niin kovasti tämän etenevän.

Ap

Puhu hänelle.

Vierailija
28/40 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Parempi, kun ei häiritse ketään tuntematonta. Saat vain tyrkyn maineen. Ihastus hämmentyy ja alkaa karttaa. Kovin kiusallista.

No tämä. Itse olin idiootti kun uudessa työpaikassa hetken katselin yhtä miestä kauempaa. Juttukin luisti sen mitä siinä välillä törmättiin. Hän kertoi jopa nähneensä unta minusta. Ei tosin romanttisesti vaan ihan työjuttuja. Kertoi tämän mullekin. Minä sitten tästä intoonnuin ja hutikassa kaivoin fonectasta miehen numeron ja laitoin mystisen viestin. Hän luuli että se on miespuoliselta työkaverilta. Kerroin sitten toki et kuka oon ja ehdotin tapaamista. Sain pakit. Nyt sitten vähän nihkeä tunnelma kun törmätään.

Oli muute viimeinen kerta kun työpaikan miehiä lähestyn. Eivätpä ole kyllä mielenkiintoa osoittaneetkaan.

Vierailija
29/40 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vielä kaikille vastanneille. Eiköhän näistä ole jotain apua. Mielenkiintoista kerrottavaa teillä. Kumpa vaan saisi jonkin sopivan aloitteen tehtyä. Jostainhan se on lähdettävä.

En varmuudella tiedä koska seuraavan kerran näemme, mutta se päivä kyllä tulee. Jotenkin todella voimakas tunne saada tälle kaikelle jonkinlainen lopputulos, oli se sitten mikä hyvänsä ja eihän tässä ainakaan mitään menetettävää ole. Tätä tunnetta mitä tämä tuntematon aiheuttaa minussa on vaan niin vaikea pukea sanoiksi.

Toivottavasti tästä ketjusta on apua myös teille muille samassa tilanteessa oleville. Niin ja jatketaan ihmeessä keskustelua täällä. Kuulisin mielelläni lisää vastaavassa tilanteissa olevilta. Myös lisää vinkkejä, neuvoja yms otetaan vastaan. Jos teillä on esittää jotain kysymyksiä vastaan teille oikein mielelläni.

Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille!

Ap

Vierailija
30/40 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vielä kaikille vastanneille. Eiköhän näistä ole jotain apua. Mielenkiintoista kerrottavaa teillä. Kumpa vaan saisi jonkin sopivan aloitteen tehtyä. Jostainhan se on lähdettävä.

En varmuudella tiedä koska seuraavan kerran näemme, mutta se päivä kyllä tulee. Jotenkin todella voimakas tunne saada tälle kaikelle jonkinlainen lopputulos, oli se sitten mikä hyvänsä ja eihän tässä ainakaan mitään menetettävää ole. Tätä tunnetta mitä tämä tuntematon aiheuttaa minussa on vaan niin vaikea pukea sanoiksi.

Toivottavasti tästä ketjusta on apua myös teille muille samassa tilanteessa oleville. Niin ja jatketaan ihmeessä keskustelua täällä. Kuulisin mielelläni lisää vastaavassa tilanteissa olevilta. Myös lisää vinkkejä, neuvoja yms otetaan vastaan. Jos teillä on esittää jotain kysymyksiä vastaan teille oikein mielelläni.

Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille!

Ap

On se vaikeaa lähestyä töissä ketään, mutta jos et ole oikein tekemisissä enempää töiden kautta, kannattaa jotain aloitetta/näyttää vihreää valoa.

En suosittele työkavereiden pokailua kuitenkaan, kannattaa olla hyvin varovainen.

Vierailija
31/40 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites on mennyt AP? Olen romantikko ja todella toivon että asiat ovat edenneet!

Vierailija
32/40 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kysymästä :)

Harmikseni "arpaonni" ei ainakaan tällä viikolla suosinut eli emme ole nähneet töiden merkeissä. Työpaikka ei ole iso, mutta olemme aivan eri työtehtävissä siellä, emmekä myöskään ole suoranaisesti työkavereita. Huonoin puoli tässä on se, että kohtaamiset ovat siis hyvin sattumanvaraisia. Hankaloittaa aika paljon tilannetta.

Onhan tässä aikaa miettiä sopivaa lähestymistapaa, vaikkei se ihan heti tapahtuisikaan. Vaikeaahan se on, ujo kun olen. Periksi ei anneta!

Ap

Vierailija
33/40 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kysymästä :)

Harmikseni "arpaonni" ei ainakaan tällä viikolla suosinut eli emme ole nähneet töiden merkeissä. Työpaikka ei ole iso, mutta olemme aivan eri työtehtävissä siellä, emmekä myöskään ole suoranaisesti työkavereita. Huonoin puoli tässä on se, että kohtaamiset ovat siis hyvin sattumanvaraisia. Hankaloittaa aika paljon tilannetta.

Onhan tässä aikaa miettiä sopivaa lähestymistapaa, vaikkei se ihan heti tapahtuisikaan. Vaikeaahan se on, ujo kun olen. Periksi ei anneta!

Ap

Oikea asenne! Lähesty häntä!

Vierailija
34/40 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sai sinut ihastumaan häneen?

Vierailija
35/40 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, oletko nainen vai mies?

Vierailija
36/40 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastun ensisijaisesti ulkonäköön, joten kyllä: joudun useinkin tilanteisiin joissa olen ihastunut tuntemattomaan.

Vierailija
37/40 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sai sinut ihastumaan häneen?

Jotenkin vaan se ulkonäkö, silmät sekä hymy saa aina syttymään. Kuulostaa aika pintapuoliselta, en tiedä luonteestaan mitään. Olemuksessa on vain jotain sellaista josta pidän. En kuitenkaan kovin helposti ihastu kehenkään. Kenenkään muun kohdalla en ole tuntenut samanlaista tunnetta.

Ap

Vierailija
38/40 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, oletko nainen vai mies?

Tämä voi tulla monelle yllätyksenä, mutta olen nuori/nuorehko mies, jolla ei ole aikaisempaa seurustelukokemusta. Ihastumisia kylläkin. Tässä voisi olla mahdollisuudet ensimmäiseen sellaiseen.

Ap

Vierailija
39/40 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet varmaan se Espoon Aurora K-kaupan elähtänyt kassa, joka tunkee mieheni taskuihin "Soita mulle" puhelinnumerolappusiaan.

Yleinen vitsi.

Ai aina kun hän käy siellä?

Ja aina menee juuri sille kassalle.Vai onko siellä vaan yksi?

Vierailija
40/40 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna hänelle ystävänpäivänä suklaasydän tai muuta hyvää ihan spontaanisti.