Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Translaista: onko kukaan ottanut huomioon, että myös miehistä voi tuntua kiusalliselta jos miesten pukuhuoneessa tai suihkutiloissa on biologisia naisia?

Vierailija
05.02.2023 |

Ymmärrän että naisille tilanne on vielä kamalampi, mutta itse näin miehenä koen tämän myös epämiellyttävänä.

Mutta en olekaan mikään pervo vaan normaalijärjellä varustettu ihminen. Entäs sitten teinipojat, osaavatko edes käyttäytyä jos miesten puolelle tuleekin yhtäkkiä transmies?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän ihmettelen, miksi leikkaamaton transmies haluaa mennä uimahallissa miesten puolelle tuijotettavaksi ja ehkä kourittavaksi?

Sinä oletat, että kaikki ei-transmiehet ovat homoseksuaaleja. Sairaaksi on sinunkin ajatusmaailmasi muovautunut propagandan vaikutuksesta.

Vierailija
42/50 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unisex pukuhuoneet olis hyvä juttu. Siellä olisi suihku ja pukukaappi transsuille. Mutta tuleepa uimhalleille kalliiksi ruveta rakenteleen tällaista jonkin pienen vähemmistön takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhumattakaan transnaisen turvallisuudesta silloin kun hän joutuu menemään naisena rintoineen miesten pukuhuoneeseen.

Vierailija
44/50 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairasta, perustaisivat oman maan ja sekoilisivat siellä keskenään. Ainiin, kuka niille talot, ruoat ja mielenterveyspalvelut hoitaisi.

Sama joka kustantaa sulle.

Vierailija
45/50 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuu kyllä uimahalleissa ja kylpylöissä asiointi minun osaltani, jos tämä oikeasti menee tälläiseksi. Tämä ei vain ole oikein, että vähemmistön vaatimuksilla mennään. Enemmistö miehistä ja naisista tätä lakia vastustaa varmasti.

m22v

Vierailija
46/50 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan useiden uimahallien pukutiloissa yleensä muutama erillinen pukukoppi, joita voi käyttää, jos ei halua pukeutua tai riisuutua muiden nähden.

Itsekin olen joskus niitä käyttänyt.

Tietysti suihkussa on sitten nakuna käytävä ja vasta sitten voi laittaa uimapuvun.

Vierailija
47/50 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

28.v transmies tässä vastailee. 

Henkilökohtaisesti sanottuna itse en tietenkään halua tulla häirityksi, mutta mieluusti menisin enemmin miesten puolelle uimahallissa kuin naisten. Tulee vain niin väärä olo siitä, että olisin naisten puolella vaihtamassa vaatteita, peseytymässä yms.

Mutta todennäköisesti menen naisten puolelle, koska olen 154cm pätkä, joka ei pärjäisi fyysisesti edes esiteini pojalle tappelussa. Se on myös vain järkevää. Ei kannata "leikkiä sankaria" ja ottaa turpaan tai pahempaa. Toki aika näyttää miten teen. 

Vierailija
48/50 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iisisti... Kyseessä on vähemmistö, mikä tarkoittaa, että jos käyt joka viikon päivä uimahallissa et ehkä näe ainuttakaan transihmistä ellet kunnolla ala etsimään. Kun vain keskityt omaan päivääsi niin kaikki menee hyvin. Ei hätää. Jos asia kuitenkin ahdistaa tai suututtaa niin suosittelen miettimään mistä se tunne kumpuaa. Mitä sen takana on?

Itse haluaisin transmiehenä mennä salille ja uimaan, mutta en voi. Ensin piti tutkia mikä on yksittäisen uimahallin käytäntö transihmisten kanssa, ei löytynyt, eiku halliin sähköposti, voi varata oman tilan, saunan ja uimabinder on ok uima asun osa, siihen menee joku 40e, pitäisi tilata ommeltava lätkä, joka oikeuttaa uimapuvun käytön saunassa JA sitten voisin mennä uimaan... Varautuen kysymyksiin, katseisiin ja väärinsukupuolittamiseen ja kyseenalaistamiseen... Vaikka haluaisin vain mennä uimaan, että kunto kohoaisi ja olisi hauskaa elämässä.

Vierailija
49/50 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin, että siksi kun ei sellaista henkilöä Suomessa ole ollut ainakaan tähän mennessä joka olisi biologinen nainen, mutta haluaisi sen vuoksi miesten pukkariin kun identifioituu mieheksi.

Jokainen voi miettiä miksi näin ja miksi sukupuolien ollessa toisin päin, toisin.

Vierailija
50/50 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen mieskehoinen sosiaalisesti nainen, ja asioidessani miesten vessassa on jotkut miehet kääntyneet pois ja vähän ajan päästä palannut että ai olihan se miesten vessa sittenkin. Eli itse häiritsen hieman miehiä kun käyn miesten vessassa, mutta häiritsisin kai naisiakin jos kävisin naisten vessassa.  Eli ei ole hyvä kumpikaan vessa nyt sitten oikein.

Invavessaan vaan

Silloin häiritsee pyörätuolinkäyttäjiä, jotka joutuvat odottamaan. Ratkaisu: miesten, naisten ja invavessojen lisäksi tarvitaan, ainakin isommissa paikoissa, myös sukupuolimääreetön vessa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän