Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Translaista: onko kukaan ottanut huomioon, että myös miehistä voi tuntua kiusalliselta jos miesten pukuhuoneessa tai suihkutiloissa on biologisia naisia?

Vierailija
05.02.2023 |

Ymmärrän että naisille tilanne on vielä kamalampi, mutta itse näin miehenä koen tämän myös epämiellyttävänä.

Mutta en olekaan mikään pervo vaan normaalijärjellä varustettu ihminen. Entäs sitten teinipojat, osaavatko edes käyttäytyä jos miesten puolelle tuleekin yhtäkkiä transmies?

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se tuntuu kiusalliselta? Se ihminenhän ei todennäköisesti ole millään tavalla pätkääkään kiinnostunut sinusta.

Vierailija
2/50 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajatellut ja ymmärrän ongelman hyvin. Siksi minusta helpointa olisi että olisi unisex pukuhuoneita tavallisten sukupuolitettujen lisäksi. Olen huomannut herättäväni pelkoa ja ahdistusta naisten puolella niin etteivät kykene pukeutumaan samassa tilassa, mutta toisaaltaan koska keholtani olen nainen olen aiheuttanut selkeää ahdistusta pukuhuoneen miessiivoojassakin joka poistui paikalta vaikka sanoin että voi jäädä. Luultavasti siis miestenkin puolella olisi joillakin miehillä hankaluutta toimia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poisleikattujen tissien näkeminen saa minut todella surumieliseksi.

Vierailija
4/50 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se tuntuu kiusalliselta? Se ihminenhän ei todennäköisesti ole millään tavalla pätkääkään kiinnostunut sinusta.

Eli joku miesmalli saa tulla naisten pukuhuoneeseen, kun ei ole kiinnostunut jostain mummosta tai raskausarpisesta kehopositiivisesta naisesta?

Vierailija
5/50 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten tapauksessa kyse on lähinnä kiusallisuudessa (ja pienten lasten kanssa turvallisuudesta), mutta naisten kohdalla kyse on turvallisuudesta. Kumpi on pienempi paha?

Vierailija
6/50 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin ymmärrettävää. 

Mieleeni tuli eräs muisto. Katseltiin sukumme valokuvia joskus porukalla. Yksi kuvista oli isästäni pikkupoikana, alasti. Hän ahdistui kuvasta selvästi. Hän ei vaan sanonut mitään, raavas mies kun oli. Kuva sujahti aika nopeasti piiloon. 

Koen, että miehillä ei ole "lupaa" valittaa tästä translaistakaan samalla tavalla kuin meillä naisilla. 

Mutta me pidetään mekkalaa teidänkin edestä! 

Vierailija
7/50 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Öli öli Olen pullea tatuoitu lilahiuksinen dyke nainen ja tulen 29-senttisen mustan dildoni kanssa miesten saunaan esittelemään dildoani ja siinäpä muslimimiehet ja kaikki pikku-eemelit vaan katselee seiniä kun eivät mitään voi isolle dildolleni"

-persujen logiikka

Vierailija
8/50 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii... Tää on tätä nykypäivän "tasa-arvoa", yritetään laittaa lihaa syövät valkoiset heteromiehet kyykkyyn

Vierailija
9/50 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan pidä ajatuksesta että joku nainen vain ilmoittamalla "olen mies" tulee miesten pukuhuoneeseen ja suihkutiloihin. Miehillä ja naisilla on oikeus kokea olonsa turvalliseksi sen sijaan että saa pelätä jonkun hullun ilmaantuvan keikkaloimaan pukutiloihin jonne ei kuulu ja asialle ei voi tehdä mitään tai syylistyy syrjintään. Eikö tässä ajatella ollenkaan muita ollenkaan vai mennäänkö täällä joka asiassa ainoastaan vähemmistöjen ehdoilla???

Vierailija
10/50 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai se on samalla tavalla hämmentävää miehistä, jos uimahallin suihkuun paukkii entinen nainen.

Vierailija
11/50 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan pidä ajatuksesta että joku nainen vain ilmoittamalla "olen mies" tulee miesten pukuhuoneeseen ja suihkutiloihin. Miehillä ja naisilla on oikeus kokea olonsa turvalliseksi sen sijaan että saa pelätä jonkun hullun ilmaantuvan keikkaloimaan pukutiloihin jonne ei kuulu ja asialle ei voi tehdä mitään tai syylistyy syrjintään. Eikö tässä ajatella ollenkaan muita ollenkaan vai mennäänkö täällä joka asiassa ainoastaan vähemmistöjen ehdoilla???

Nimenomaan. Ketään muita ei ajatella, vain tätä pienen pientä vähemmistöä.

Vierailija
12/50 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ainakin mukava nähdä nuoria siivoojanaisia meidän miesten pukukopeissa. Tervehdin aina hyväntuulisesti ja kiitän siitä, että voin vaihtaa vaatteet puhtaassa ympäristössä. Tämän tunteen perusteella uskoisin, että naiset vaihtamassa vaatteita samassa tilassa ei olisi minulle traumatisoivaa.

M41

Vierailija
13/50 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää laitan helikopterin käytiin.

Vierailija
14/50 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen mieskehoinen sosiaalisesti nainen, ja asioidessani miesten vessassa on jotkut miehet kääntyneet pois ja vähän ajan päästä palannut että ai olihan se miesten vessa sittenkin. Eli itse häiritsen hieman miehiä kun käyn miesten vessassa, mutta häiritsisin kai naisiakin jos kävisin naisten vessassa.  Eli ei ole hyvä kumpikaan vessa nyt sitten oikein.

Vierailija
15/50 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen mieskehoinen sosiaalisesti nainen, ja asioidessani miesten vessassa on jotkut miehet kääntyneet pois ja vähän ajan päästä palannut että ai olihan se miesten vessa sittenkin. Eli itse häiritsen hieman miehiä kun käyn miesten vessassa, mutta häiritsisin kai naisiakin jos kävisin naisten vessassa.  Eli ei ole hyvä kumpikaan vessa nyt sitten oikein.

Invavessaan vaan

Vierailija
16/50 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestenkin kannattaa huomioida tämä asia tulevissa vaaleissa.

https://www.suomenuutiset.fi/keskusta-ja-kokoomus-taktikoivat-harskisti…

Vierailija
17/50 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ne sukupuolen vaihtajat ovat niin rumia, että parempi laittaa silmät kiinni jos semmonen alkaa riisua vaatteitaan samassa huoneessa :)

Vierailija
18/50 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Invavessaan vaan

Niin tai sitten käy ihan vaan jommassa kummassa. Eipä ole niin kummallinen paikka julkinen wc tila lopulta. Kai ne muut ihmiset pärjää valmiissa maailmassa.

Vierailija
19/50 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

erillinen unisex-pukuhuone ratkaisisi tämänkin ongelman. Sinne voisivat mennä kaikki jotka eivät muualle sovi tai ne tavalliset miehet ja naiset, jotka haluavat olla sekasikiöiden kanssa samassa pukutilassa.

Vierailija
20/50 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä laki vietiin läpi vaikka kansa vastusti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi