Ex ihastukseni on nyt tehnyt muutoksen jota halusin silloin kun me mietittiin pariutumista
Eikä mennyt kuin 20 vuotta... Miks et voinut mulkero tehdäjo silloin, oi miksi?
Se oli siis eettinen dilemma, jonka vuoksi emme päätyneet yhteen. Lekitään, että erosi nyt kirkosta, vaikka ei oikeasti liity uskoon, vaan vakavampaan asiaan.
Mutta nyt on hieman katkera olo. krääh :(
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kyttäilet ihmistä vuosikymmenien jälkeen?
On kiva tietää mitä heille kuuluu. Se ei mene Someen, joka ei halua, että ihmiset näkevät hänen kuulumisiaan. En itse ole Somessa, mutta lahjakkaasti käyn läpi aina välllä mitä lapsuudenkavereille ja muille kuuluu.
Kuulostat aika häiriintyneeltä. Ja sitten vielä kehtaat tunnustaa, että sulla menee kaiken lisäksi ihon alle exäsi tekemiset 20 vuoden jälkeen.
Mitä varten sinusta Somessa esitellään mitä ihmisille kuuluu, jos he eivät halua ihmisten tietävän mitä heille kuuluu? Häiriintyneempää on perustaa itsestään julkinen somesivu ja sitten kiljua, että älkää käykö katsomassa sitä :D
Ihmisillä on oikeus tunteisiin, eivätkä ne ole vakavia. Tunteet eivät ole tekoja. Tunteet ovat tilannesidonnaisia, ohimeneviä ja luonnollisia ihmisille. Tunteita ei kanata pelätä.
Okei. Olet MT-ongelmainen. Siirryn seuraavaan keskusteluun.
Vierailija kirjoitti:
Ette siis edes seurustelleet ja vieläkin murehdit tuollaisen asian perään? Olisiko nyt jo viimeistään korkea aika päästää irti?
Hän kosi minua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku entinen ihastus kirjoittelisi minusta täällä noin, niin harkitsisin vahvasti lähestymiskieltoa. Olisi kamalaa olla jonkun koko elämä ja stalkkauksen kohde.
Itse en tiedä, mitä Leevi tai Jere nyt tekevät, missä elävät ja millaista tulevaisuutta ovat rakentaneet. Kokisin olevani superluuseri, jos seuraisin elämäänsä.
Käyn välillä läpi myös sukulaiset ja muut, joilla on julkinen profiili.Jos sinulla on julkinen Some, niin mistä tiedät, että kaikki jotka ovat joskus snut tunteneet, eivät kävisi välillä katsomassa mitä sinulle kuuluu? Eihän siitä sinulle tule ilmoitusta, että X kävi katsomassa sivuasi. Piä tilisi yksityisenä, silloin eivät kirjautumattomat näe luulumisiasi.
Some ei ole erisnimi, ihan riittää, että kirjoitat some pienellä alkukirjaimella.
Toiseksi jos tutkit muiden julkisia tilejä, niin olet siellä sosiaalisessa mediassa itsekin, et siis sen ulkopuolella. Kaikesta tekemisestäsi jää jälki. Eihän sinulla ole gmailin sähköpostiosoitetta, eihän? Etkä ole kirjautunut googleen millään tavalla? Etkä koskaan käytä sähköpostia muutenkaan?
20 vuotta mennyt ja harmittelet tällaista? Voi sua reppanaa. Hanki elämääsi lisää merkityksellistä sisältöä ja tekemistä, niin ei tarvitse tällaista vatvoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kyttäilet ihmistä vuosikymmenien jälkeen?
On kiva tietää mitä heille kuuluu. Se ei mene Someen, joka ei halua, että ihmiset näkevät hänen kuulumisiaan. En itse ole Somessa, mutta lahjakkaasti käyn läpi aina välllä mitä lapsuudenkavereille ja muille kuuluu.
Jos et ole somessa, niin miten heitä seuraat? Somessa oleminen kun ei tarkoita sitä, että sinulla olisi itselläsi instatili jne., ihan riittää, että seuraat erilaisia kanavia.
Googlaamalla Paavo Mannonen tai Pihla Korhonen, valitsemalla googlen listasta hänen sivunsa ja lukemalla sen. Julkisena olevat sivut näkyvät kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku entinen ihastus kirjoittelisi minusta täällä noin, niin harkitsisin vahvasti lähestymiskieltoa. Olisi kamalaa olla jonkun koko elämä ja stalkkauksen kohde.
Itse en tiedä, mitä Leevi tai Jere nyt tekevät, missä elävät ja millaista tulevaisuutta ovat rakentaneet. Kokisin olevani superluuseri, jos seuraisin elämäänsä.
Käyn välillä läpi myös sukulaiset ja muut, joilla on julkinen profiili.Jos sinulla on julkinen Some, niin mistä tiedät, että kaikki jotka ovat joskus snut tunteneet, eivät kävisi välillä katsomassa mitä sinulle kuuluu? Eihän siitä sinulle tule ilmoitusta, että X kävi katsomassa sivuasi. Piä tilisi yksityisenä, silloin eivät kirjautumattomat näe luulumisiasi.
Some ei ole erisnimi, ihan riittää, että kirjoitat some pienellä alkukirjaimella.
Toiseksi jos tutkit muiden julkisia tilejä, niin olet siellä sosiaalisessa mediassa itsekin, et siis sen ulkopuolella. Kaikesta tekemisestäsi jää jälki. Eihän sinulla ole gmailin sähköpostiosoitetta, eihän? Etkä ole kirjautunut googleen millään tavalla? Etkä koskaan käytä sähköpostia muutenkaan?
Ei tosiaan ole Gmailia, enkä ole kirjautunut Googleen. Google on muuten tuotenimi ja se kirjoitetaan isolla ;)
Vierailija kirjoitti:
Surullista tällainen vatvominen.
Ei ole, vaan nostalgista.
Se varmaan tekee muutokset omista tarpeistaan lähtien eikä sun. Niin sen pitää ollakin.
Vierailija kirjoitti:
Ihastus vai ihan kumppani?
Ainakin narsistit tekevät ihan tahallaan sitä, että seuraavalle antavat sitä mitä edellinen olisi halunnut tai tarvinnut ja hieroo sitä sitten eksän naamaan.
Noille pitää näyttää että itsellä on juuri se, mitä narsisti olisi halunnut. Mitäs valitsi väärin, nyt on ilman.
Vierailija kirjoitti:
Se varmaan tekee muutokset omista tarpeistaan lähtien eikä sun. Niin sen pitää ollakin.
Tietenkin hän tekee. Onhan se silti harmi, että ajoitus ei osunut kohdalleen.
Vierailija kirjoitti:
Mies on vihdoin eronnut, mutta ei ap:n takia.
Ei, olimme silloin molemmat vapaita. Syy ei ole tärkeä, vaan kohtalon sanelema aikajana.
Ihastus ja 20v sitten, ehkä aika siirtyä eteenpäin? Ymmärrän kuitenkin mitä tarkoitat, exäni ei halunnut kuulla eikä työstää asioita jotka aiheuttivat eromme (hänen jatkuva äreys ja negatiivinen asenne minua kohtaan, kaiken arkisenkin huomioinnin puute, koin että olin vain tiellä kotona vaikka kuinka koitin olla "oikeanlainen" ja ärsyttämättä). Noh, eron jälkeen alkoikin sitten työstämään näitä asioita ja on paljon miellyttävämpi ihminen nykyään - motivaattori oli uusi nainen. Noh, ilmeisesti en vain ollut sen arvoinen ja ehkäpä hän tähän pyrkikin - ajamaan minut eroon.
Vierailija kirjoitti:
Haluaakin nyt hankkia lapsia?
Miehet ei yleensä "halua" vaan taipuvat naisen halutessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaakin nyt hankkia lapsia?
Miehet ei yleensä "halua" vaan taipuvat naisen halutessa.
Höpöhöpö, meillä se meni toisin päin. Mies tiesi alusta asti että haluaa lapsia, minä olin se "epävarma" tekijä.
Mutta ap, siirry nyt jo eteenpäin elämässä. Tuo ei tee hyvää kellekään.
Mitä varten sinusta Somessa esitellään mitä ihmisille kuuluu, jos he eivät halua ihmisten tietävän mitä heille kuuluu? Häiriintyneempää on perustaa itsestään julkinen somesivu ja sitten kiljua, että älkää käykö katsomassa sitä :D
Ihmisillä on oikeus tunteisiin, eivätkä ne ole vakavia. Tunteet eivät ole tekoja. Tunteet ovat tilannesidonnaisia, ohimeneviä ja luonnollisia ihmisille. Tunteita ei kanata pelätä.