Katsotko enemmän televisiota, suoratoisto-ohjelmia vai luetko kirjoja?
Itselleni on taas käynyt suoranainen kirjojen ahmintakausi päälle, enkä edes kaipaa juuri nyt muuta. Uuden vuoden tavoitteeksi otin lukea vähintään kirjan viikossa tänä vuonna, vaan yltyy tahti koko ajan. Ja kyllä, tuntuu siltä että kirjat antavat mielelle paljon enemmän kuin leffat.
Kommentit (9)
Sekä että. Katson suoratoisto leffoja viikottain, televisio on aika usein kyllä kiinni. Ja välillä kirjoja, en kuitenkaan säännöllisesti.
Meillä töllö huutaa aina, enimmäkseen lasten ja miehen vahtimana. Itse luen kirjoja sitten makkarissa omassa rauhassa.
jokseenkin olen saanut käsityksen, että kirjoihin uppoutuvat ja niistä nauttivat ihmiset omaa hyvän mielikuvituksen ja kyvyn kuvitella asioita eri perspektiiveistä sekä ahmia tietoa mielenkiinnolla. toki monet taidot kasvaa lukiessa, mutta sanoisin että kirjat tekee ihmisen sielusta rauhallisemman ja moni kirjafriikki, naisetkin ovat hyvin älykkäitä.
Vierailija kirjoitti:
jokseenkin olen saanut käsityksen, että kirjoihin uppoutuvat ja niistä nauttivat ihmiset omaa hyvän mielikuvituksen ja kyvyn kuvitella asioita eri perspektiiveistä sekä ahmia tietoa mielenkiinnolla. toki monet taidot kasvaa lukiessa, mutta sanoisin että kirjat tekee ihmisen sielusta rauhallisemman ja moni kirjafriikki, naisetkin ovat hyvin älykkäitä.
En sanois minua älykkääksi, tyhmä kuin saapas mutta mielikuvitus kyllä hyvä. Enemmän tulee nykyisin kyllä katsottua netflixistä sitä sun tätä, kun ei illalla väsyneenä muuta jaksa.
viaplay tilaus on aika joutilaana eikä muuta oikein ole kerennyt harkita
sanomalehti tulee sunnuntaisin. Se taitaa olla ainoa mitä luen ja muuten lapset katselee televisota. :D
Luen kirjoja ja lehtiä enemmän kuin katson televisiota. Joskus käyn elokuvissa.
tv on liian usein kyllä jouten auki. jotenkin rauhoittuu kotona yksin paremmin, kun kuuluu jotain ääniä vaikkei siihen keskittyisi tarkemmin.
Kirjat on kieltämättä vähän unholassa nykyisin, mutta olisi kyllä unelmien unelma lukea sunnuntaisin kirjoja sängyssä naisen kanssa, joka todella rakastaa kirjallisuutta. Niinpä - haaveeksi jää.