Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun katsoo miten ahtaasti talot rakennetaan vieriviereen niin olen tyytyväinen omaan kaupukiyksiööni

Vierailija
05.02.2023 |

Vaikka asuntoni on pikkuriikkinen niin olen sentään onnellinen siitä, että ikkunastani näkyy suojaisa ja kaunis sisäpiha, joka on kesäisin todella vehreä puineen ja pensaineen. Kaupungin hälinäkin kuuluu vaimeana, vaikka kerrostalo on yhden Helsingin vilkkaimman kadun varrella.

Miksi nykykerrostalot rakennetaan niin vieri viereen, että ikkunoista näkee vain naapurin kämppään sisälle, jos tällä on verhot auki. Puita ei nää, taivasta ei nää, aurinko ei paista koskaan sisään. Miksi nyky talot/alueet on niin ahdistavia?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, asun kerrostalossa jolla on iso etupiha ja takapihalta alkaa suoraan metsä.

Vierailija
2/3 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama omakotitaloissa. Astut terassille ja otat muutaman askeleen, niin oletkin jo naapurin pihalla. Ihan sama mihin suuntaan katsot, niin naapurin torppa on ihan vieressä ilman mitään näkösuojaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo. Kun katselee noita kaupunki yksiöitä yhteisine sisäpihoineen, niin olen todella tyytyväinen omakotitalooni Tuusulassa, josta ajan 17min töihin Helsinkiin. Työajatkin vielä ruuhka-ajan ulkopuolella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän