Cunk on Earth Netflixissä, miksi ne tekee tällasta roskaa?
Netflixissä on muutenkin tosi vähän dokumentteja. Sitten kun ne tekee sellaisen, se on huono.
Asioita voi toki lähestyä huumorin keinoin, mutta Cunk on Earth ei siinä kyllä onnistu. Vitsit ovat vain typeriä, ihan kuin yläastelaiset olisi yrittäneet tehdä hauskan historiaprojektin.
Harmi.
Kommentit (8)
Suurin osa Netflixin omasta tuotannosta on roskaa, vaikka saisivatkin nimekkäitä näyttelijöitä. Taitava näyttelijäkään ei pysty korvaamaan huonoa käsikirjoitusta ja ohjausta.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa Netflixin omasta tuotannosta on roskaa, vaikka saisivatkin nimekkäitä näyttelijöitä. Taitava näyttelijäkään ei pysty korvaamaan huonoa käsikirjoitusta ja ohjausta.
En oikein ymmärrä mitä ikäryhmää 'flix yrittää miellyttää. Selvästikään me emme kuulu tähän, kun HBOn, BBCn ja Applen tuotannot uppoavat meihin huomattavasti helpommin. Vai onko kyse vain siitä, että tuotetaan mahdollisimman paljon b-luokan roskaa palveluun. Ohjelmistotarjonta oli paljon parempi, kun lisensoivat muiden elokuvia ja sarjoja.
Philomena Cunk on alkujaan BBC:n tuotantoa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä vertaat ko. ohjelmaa dokkreihin, kun kyse on hupiohjelmasta? Valitatko myös, että Puouksen viikkokatsaus ei ole riittävän asiallinen? Tai American Pie käsittelee opiskelijaelämää turhan humoristisesti?
Cunk on Earth on navanalushuumorin ystäville oleva hupisarja. Aika ennalta-arvattava, mutta muutaman kerran kyllä naurahdin sitä katsoessa. Joku antiikin ajan anaalivalkaisusta jauhaminen ei mun huumorintajua kutittele, mutta moni varmaan huvittuu tuostakin.
Mitä? Minä en todellakaan pidä navanalushuumorista (ja se anaalivalkaisujuttu olikin typerä eikä sopinut sarjaan) mutta tämä oli loistava sarja. Nauroin ääneen monta kertaa!
Onhan siellä oikeita dokumentteja vaikka kuinka paljon.
Joillekin nyt vaan ei hirtehinen brittihuumori aukea.
Minua ainakin huvitti suuresti noiden haastateltujen yritys pitää pärstä peruslukemilla "erikoisten" kysymysten virrassa...
Ja Netflix vain osti sen. Valmistajahan on BBC, kuten jo mainittiin.
Varmasti joku teki jonkin sortin ennusteen sen suosiosta ennen kuin raha vaihtoi omistajaa.
Ja IMDBssä se on repinyt hurjat 8.3/10, eli aloittajalla saattaa olla tavallisuudesta poikkeava maku.
Netflixissä on vapaus valita. Katso jotain muuta.
"Did King Arthur camealot?"
Jos sarjan joutuu katsomaan vain suomennoksen varassa, jää aika paljon hauskuutta aukeamatta. Ja jotain pitää myös asioista tietää. Eli jos kielitaito ja yleissivistys eivät ole ihan mintissä, ja brittihuumori ei aukea muutenkaan, niin ei kai Philomena sitten naurata.
Mua nauratti.
Miksi ihmeessä vertaat ko. ohjelmaa dokkreihin, kun kyse on hupiohjelmasta? Valitatko myös, että Puouksen viikkokatsaus ei ole riittävän asiallinen? Tai American Pie käsittelee opiskelijaelämää turhan humoristisesti?
Cunk on Earth on navanalushuumorin ystäville oleva hupisarja. Aika ennalta-arvattava, mutta muutaman kerran kyllä naurahdin sitä katsoessa. Joku antiikin ajan anaalivalkaisusta jauhaminen ei mun huumorintajua kutittele, mutta moni varmaan huvittuu tuostakin.