Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä peittäisi harmaat?

Vierailija
04.02.2023 |

Alkaa olla jo enemmän harmaata kuin minkä ikäiseltä itsestä tuntuu. Jokunen vuosi pitäisi värjäillä, että pääsisi itsensä kanssa sinuiksi.

Alunperin on hiukset luonnostaan olleet kuparinruskeat / tumman ruskeat, joissa taittoa punaiseen. Hiuslaatu on karhea ja taipuisa. Harmaat ovat vielä entistäkin karheammat.

Ruskeista väreistä tulee aina kamalat punertavan mustat. Olenkin käyttänyt väriä 7.3, kullanvaalea (Garnier Nutrisse), josta tulee suht ruskea. Nyt kuitenkin tuntuu, että harmaa juurikasvu ei värjäytynyt juuri ollenkaan 😪

Kiitos kaikille asiallisista neuvoista ja ymmärryksestä, ettei koskaan ole ollut varaa kampaajalle.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla toimi Poly Colorin sävytysshampoo, tummanvaalea. Omat hiukset aika tummanruskeat.

Lähtee niin vähitellen pois, ettei sitä edes huomaa.

Halpaakin on.

Kaikki ihmettelee, ettei mulla ikiälopulla näy juurikaan harmaita hiuksia.

T.73+

Vierailija
2/4 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla toimi Poly Colorin sävytysshampoo, tummanvaalea. Omat hiukset aika tummanruskeat.

Lähtee niin vähitellen pois, ettei sitä edes huomaa.

Halpaakin on.

Kaikki ihmettelee, ettei mulla ikiälopulla näy juurikaan harmaita hiuksia.

T.73+

Täytyypä kokeilla. Kiitos.

Joudun pesemään usein, koska harrastan liikuntaa lähes päivittäin, mutta kokeilemallahan selviää miten pysyy

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuttu kertoi, että peittää hsrmaitaan kahvinporoilla! En kysynyt sen tarkemmin, mutta jotenkin sen kahvinkeiton jälkeen niitä kahvinporoja(puruja) vissiin hinkkasi hiustensa harmaisiin suortuviin. Mulla harmaita siellä täällä hitusen, niin annan olla ja tykkäänkin 😊

Vierailija
4/4 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun tuttu kertoi, että peittää hsrmaitaan kahvinporoilla! En kysynyt sen tarkemmin, mutta jotenkin sen kahvinkeiton jälkeen niitä kahvinporoja(puruja) vissiin hinkkasi hiustensa harmaisiin suortuviin. Mulla harmaita siellä täällä hitusen, niin annan olla ja tykkäänkin 😊

Ystäväni valkaisee itse hiuksensa.ps Kahvin poroja käyttävä hieroo kahvinporot koko päälaki sänöllisesti  lyhyihin hiuksiin.Kuin ihoonkin esim.kasvoihin.Kuoro päälakea ja kasvoja purulla.Antaa molempiin pienen ilmaisen värin,elvytää pää lakea ja ihoa.Kahvin purut on hyvä kuorintana käytää ,sekoitaa perusrasvaan ja jalkoihin kuorintana toimii,jos jalat kuivat?