Tää liitto taitaa olla tässä. Olen kipeänä ja mies ei viitsi laittaa tikkua ristiin
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Allekirjoitan ite tuon kans ettei vaihtamalla parane. Aviomies yksi oli itsekeskeinen lapsi lähinnä ajattelemattomuuttaan. Numero kaksi sairauttaan ja numero kolme narsismin vuoksi. Kolmas kerta toden sanoo, niin en taida enää onneani koittaa.
Kokemusta löytyy siis ;D Nyt vaan omassa taloudessa itsenäisesti edelleen ja kepeää seukkailua, mistä ne parhaat hetket ja puolet irti. Heti kun alkaa jotain ylimääräistä sukkaa tai hammasharjaa ilmestymään vääriin paikkoihin, niin puhallat pelin hetkeksi poikki. Mutta tämänhän jo tiesitkin ;D
Vierailija kirjoitti:
Joo, se on ihme ettei niille tule pieneen mieleenkään että vois vaikka omat lapsensa syöttää, tai käydä kaupassa. Ja pitääkö lasten mennä muka nukkumaankin? Ai jaa, moneltas niiden pitäs mennä? Ai vaatteita? Ai jaa, missäs ne on? Sit ku ne tyhjentää tiskikoneen niin käy ilmi ettei toi tahvo edes tiedä minne puolet astioista pitäis laittaa ja se jättää ne siihen tiskikoneen päälle. Tai että roskis pitää tyhjentää. Aijaa, missäs meillä on se roska-astia? Alan kallistumaan sille kannalle että miehet ovat niin itsekeskeisiä ettei niiltä onnistu normaalin vanhemman tai aikuisen velvollisuudet. Mä olen niin kyllästynyt tähän.
Siis täysin noin. Miten ihminen voi olla niin tyhmä. En kattelisi.
Jos et nosta asiasta numeroa, vaan sen sijaan vain sanot miehellesi, että olet nyt sen verran heikossa kunnossa, ettet voi tehdä muuta kuin maata sängyssä, ja että voisiko hän tehdä nyt muut asiat puolestasi, hän varmaankin ymmärtää ja tekee, sekä kyselee aina välillä vointiasikin.
Mies
Vierailija kirjoitti:
Itse jo vanhempana naisena luen huuli pyöränä näitä parisuhteita joissa naiset tekevät "kaiken" kotona ja mies ei "mitään".
Ei uskoisi 2000-luvulla.
Luulin jääneen menneisyyteen.En haluaisi syyllistää, mutta eiköhän tuon piirteen huomaa aika äkkiä jo seurusteluvaiheessa. Ainakin minun äitini sanoi heti jos huomasi jostain poikaystävästä, että oli laiska tai ei tehnyt omaa iosuuttaan vaan käski minua.
"Maija, huomaatko, että Matti passuuttaa ja komentelee sinua? Ei sinun tarvitse nöyristellä eikä passata miehiä. Molempien kuuluu osallistua".
Näinhän sitä luulisi. Tietenkin joistain huomaa heti, mutta ne ovelimmat osaa. Jotkut peittävät alkoholisoitumisensakin tosi hyvin, kun taas toiset ahmivat silmät ummessa koko pullollisen, kun joku juhlaskumppa avataan.
Mullakin oli yksi tosi ihana ALUKSI, mutta jopas loppui kaikki tekeminen kun otin kotiini. Loppui mattojen tamppaus ja imurointi sun muut. Alkuun pesi sukkansakin itse, vaikka sanoin että heitä koneeseen, mä pesen samalla. Ne osaa olla niin "ihanan" reppanoita ja mielistellä. Onneksi olen kovaluontoinen ja potkaisin pihalle. Näitä yrittäjiä on tullut vastaan ihan kiitettävästi. Pahimmat pyytää rahaa lainaksi. Mua ei ole kusettaminen.
Ei enää ikinä saman katon alle miehen kanssa. Paljon en ole elämässäni oppinut, mutta tämän olen. Kevyt tapailusuhde on paras vaihtoehto, koska en halua olla ilman parisuhdetta. Omat asunnot, omat raha-asiat ja omat kotihommat ja näin ollen monien parisuhteiden mieliharmeja ja kiistakapuloita ei ole. Olemme silti yhteydessä päivittäin ja tapaamme myös lähes joka päivä. Välillä toinen meistä kuitenkin tarvitsee omaa aikaa ja sen molemmat ymmärtävät.
Vierailija kirjoitti:
Ihan tiedoksi, ei auta vaikka vaihtaisi. Ne on kaikki samanlaisia vaikkei alussa uskoisi.
On niitä empaattisiakin miehiä olemassa, kovin suosittuja tosin ovat, joten vaikea saada.
Ihastuin tässä miehessä hänen lähes jatkuvaan piereskelyyn. Pylly rutisee ihanasti kovaan ääneen ja pitkäkestoisesti. Oikein pahan hajuista kaasua purkautuu pyllystä ulos. Nautin että saan haistella hänen päästöjään. Kiihottaa kun päästöt oikein polttelevat nenääni. Hän hyväksyy ja ymmärtää fetissini. Siksi häneen ihastuinkin. Hän pieree suoraan estottomasti naamani ja myös suuhuni. Olen niin onnellinen että vihdoinkin löysin miehen, jonka kanssa voin toteuttaa fetissiäni.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ihastuin tässä miehessä hänen lähes jatkuvaan piereskelyyn. Pylly rutisee ihanasti kovaan ääneen ja pitkäkestoisesti. Oikein pahan hajuista kaasua purkautuu pyllystä ulos. Nautin että saan haistella hänen päästöjään. Kiihottaa kun päästöt oikein polttelevat nenääni. Hän hyväksyy ja ymmärtää fetissini. Siksi häneen ihastuinkin. Hän pieree suoraan estottomasti naamani ja myös suuhuni. Olen niin onnellinen että vihdoinkin löysin miehen, jonka kanssa voin toteuttaa fetissiäni.
Ap
Incelin spämmäys 😂
Kyllä nämä naiset on tienneet minkä kanssa muutetaan yhteen. Eivät ole vaatineet miestä joka on kodinhoitaja. Eivät ole tarkistaneet kuka siivoaa miehen kotia seurusteluaikana, käykö äiti luuttuamassa, vai kuka. Kuka kokkaa jne. Ei ne opit yhtäkkiä unohu kun lapsia tulee. Joku on opettanu ne tuohon.
Laukesin ajatuksesta, kun räkäisenä väännät miehellesi sapuskaa.
Vierailija kirjoitti:
Itse jo vanhempana naisena luen huuli pyöränä näitä parisuhteita joissa naiset tekevät "kaiken" kotona ja mies ei "mitään".
Ei uskoisi 2000-luvulla.
Luulin jääneen menneisyyteen.En haluaisi syyllistää, mutta eiköhän tuon piirteen huomaa aika äkkiä jo seurusteluvaiheessa. Ainakin minun äitini sanoi heti jos huomasi jostain poikaystävästä, että oli laiska tai ei tehnyt omaa iosuuttaan vaan käski minua.
"Maija, huomaatko, että Matti passuuttaa ja komentelee sinua? Ei sinun tarvitse nöyristellä eikä passata miehiä. Molempien kuuluu osallistua".
Kaikki tarvitsisivat tällaisen neuvojan.
Joo kannattaa aina tehdä itse ihan kaikki ja antaa vaan miehen olla omissa oloissaan ja sitten kun olet itse estynyt niitä hommia tekemään niin olettaa että mies osaa tehdä kaiken ja vieläpä juuri sillä sinun tavallasi
Miksi te ette keskustele teidän odotuksista sen miehen kanssa? Me juteltiin jo ennen kuin tulin raskaaksi ja tein selväksi, että olen ennemmin yh kuin yh, jolla on lisänä mieslapsi. Mies on alusta asti hoitanut oman osuutensa kotitöistä ja lastenhoidosta. Lapset ei ole mun projekti ja mies ei ole vaan joku apuri ja lastenhoitaja. Hän on lasten toinen vanhempi ja vastuussa tasan yhtä paljon kuin minä. Sama kotona. Hänkin asuu täällä ja hänelle kuuluu kotihommat. Se tekee, joka ehtii tai osaa. On meilläkin hommia, jotka on täysin toisen kontolla, kun se on helpompi niin. Mies vihaa imurointia, joten minä teen sen. Minä taas olen lyhyt, joten mies pyyhkii pölyt kun yltää myös ylimmille hyllyille ilman jakkaraa. Jos toinen on kipeä, niin toinen hoitaa silloin kaiken. Jos molemmat on kipeinä, niin se tekee kuka sillä hetkellä paremmin jaksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei uskoisi 2000-luvulla.
"Maija, huomaatko, että Matti passuuttaa ja komentelee sinua? Ei sinun tarvitse nöyristellä eikä passata miehiä. Molempien kuuluu osallistua".Näinhän sitä luulisi. Tietenkin joistain huomaa heti, mutta ne ovelimmat osaa. Jotkut peittävät alkoholisoitumisensakin tosi hyvin, kun taas toiset ahmivat silmät ummessa koko pullollisen, kun joku juhlaskumppa avataan.
Mullakin oli yksi tosi ihana ALUKSI, mutta jopas loppui kaikki tekeminen kun otin kotiini. Loppui mattojen tamppaus ja imurointi sun muut. Alkuun pesi sukkansakin itse, vaikka sanoin että heitä koneeseen, mä pesen samalla. Ne osaa olla niin "ihanan" reppanoita ja mielistellä. Onneksi olen kovaluontoinen ja potkaisin pihalle. Näitä yrittäjiä on tullut vastaan ihan kiitettävästi. Pahimmat pyytää rahaa lainaksi. Mua ei ole kusettaminen.
Tämä. Moni mies muuttuu täysin seurusteluajoista toisenlaiseksi, kun on sormus sormessa ja lapset tehty. Ajattelee varmaan, että nyt se nainen on nalkissa, eikä enää lähde, niin ei tarvi enää yhtään yrittää minkään asian suhteen. Alkaa siis ottaa naisen itsestäänselvyytenä ja heittäytyy itsekkääksi silloin, kun hänen panostaan eniten tarvittaisiin. Seurusteluaikana kotityötä on todella paljon vähemmän ja elämä helpompaa ja vapaampaa (lapset sitoo, määrittää aikatauluja jne.). Mies saattaa myös jäädä siihen aikaan kiinni, eikä tajua, että hommat kotona on viisinkertaistuneet, eli hän hoitaa siitä sitten sen 0.5/5, mikä oli puolet kahden aikuisen talouden hommista.
Nyt luin maksakirroosista. Järkyttävää luettavaa. Minulla tuli paskat housuun pelkästä pelosta kirroosia kohtaan. Ensin pepustani kuului todella kovaäänistä ja pitkäkestoista rutinaa(kaasua) ja sen jälkeen ripuli roiskui housuihini kovalla paineella. Nyt laitan korkin kiinni lopullisesti. Olen siis oikeasti pahassa krapulassa pitkän juopotteluputken jälkeen.
Ap
No eihän ne ikinä älyä mitään tehdä. Heitä pihalle ja ota ero.