Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tää liitto taitaa olla tässä. Olen kipeänä ja mies ei viitsi laittaa tikkua ristiin

Vierailija
04.02.2023 |

Ei edes ruokaa ole lapsille laittanut.

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko oikeasti mies vai alle 30v poika?

Vierailija
22/56 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tiedoksi, ei auta vaikka vaihtaisi. Ne on kaikki samanlaisia vaikkei alussa uskoisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tiedoksi, ei auta vaikka vaihtaisi. Ne on kaikki samanlaisia vaikkei alussa uskoisi.

Ei auta vaikka vaihtaisi, kaikki naiset alkaa nalkuttaa vaikkei alussa uskoisi

Vierailija
24/56 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, juu. Meilläkin mies on kyläilemässä kaverin luona saunomassa ja minä pesen pyykkiä. Meillä ei ole saunavuoroa.

Vierailija
25/56 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen joskus miettinyt onnellisen liiton salaisuutta, ja kyllä se lähtee siitä, että molemmat ovat reiluja toisilleen. Tosi moni kohtelee puolisoaan ihmeellisen kusipäisesti ottaen huomioon, että tämä on itse valittu ja rinnalla täysin vapaaehtoisesti...siihen saakka, kunnes kyllästyy epäreiluuteen ja jatkuviin pettymyksiin.

Vierailija
26/56 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, mä muistan kans tuon. Exä vielä ihan pokalla sitten selitti, että miehille sairastaminen on pahempaa, mutta naiset jaksaa sairaanakin paremmin. Joo, ei ole kyllä ikävä. Nyt eron jälkeen kotitöitä on paljon vähemmän (vaikka asun edelleen samassa asunnossa, ostin miehen ulos), mutta mies syö paljon, eli kaupasta saa kantaa enemmän, ruokaa laittaa enemmän, miehen pyykit täyttää koneen äkkiä, miehenkin lakanat, pyyhkeet jne. Ja miehen mielipiteet kaikkeen, miten ne kotityöt tulee tehdä (tekisi itse p rk l). Nyt teen mitä ja miten itse huvittaa.

Ja tietysti joka toinen viikonloppu lapset on miehellä, kun yhdessä ollessa lapset ei varmaan koskaan olleet miehen vastuulla kuin pieniä hetkiä.

Vierailija
27/56 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä elämä ja ihmissuhteet ovat joskus niin outoja. Jossain lehdessä oli juttu joka meni jotenkin näin: ne jotka ovat parisuhteessa haluavat siitä pois. Ne jotka eivät ole haluavat taas sitten parisuhteeseen.

Ne jotka ovat "sisällä" haluavat ulos. Ne jotka ovat "ulkona" haluavat sisään.

Vierailija
28/56 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allekirjoitan ite tuon kans ettei vaihtamalla parane. Aviomies yksi oli itsekeskeinen lapsi lähinnä ajattelemattomuuttaan. Numero kaksi sairauttaan ja numero kolme narsismin vuoksi. Kolmas kerta toden sanoo, niin en taida enää onneani koittaa.

Vierailija
29/56 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös täällä tuttua. Jos se on ainoa ajattelemattomuus, niin ei kai tarvii ero olla edessä. Mutta jos on kuten meillä, että empatia on vieras käsite kaikissa tilanteissa, niin alkaa olla lopun alkua. Kun miehen ei tarvitse lohduttaa ja tukea oli minulta sitten lähiomainen kuollut tai vaikeaa töissä, niin herää kysymys, miksi vedän tuota tunnevammaista riippakiveä mukanani. Ei varmaan ole yllätys, että empatiaa ei tahdo löytyä edes lapsia kohtaan. "No voi voi" on ainoa kommentti, jonka saamme, jos kerromme suruistamme hänelle. Emme siis enää kerro.

Jotenkin repesin tuolle tunnevammainen riippakivi-kommentille 😂

Vierailija
30/56 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tuttua. Miehen omat sairaudet vaativat jatkuvaa huomiota ja sääliä. 

Vierailija
31/56 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Allekirjoitan ite tuon kans ettei vaihtamalla parane. Aviomies yksi oli itsekeskeinen lapsi lähinnä ajattelemattomuuttaan. Numero kaksi sairauttaan ja numero kolme narsismin vuoksi. Kolmas kerta toden sanoo, niin en taida enää onneani koittaa.

Mulla on parantunut aivan huimasti. Nuoruuden aviomies 1 oli melkoinen sovinisti, jaksoin 6 v miehet sitä, naiset tätä -jankkausta. Aviomies nro 2 on ollut rinnalla nyt 18 v ja toivon olevan lopun elämää. Hänellä on kyky ottaa ihmiset ensisijaisesti ihmisinä, osin siksi kirjoitin aiemmin reiluudesta. -25.

Vierailija
32/56 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jo vanhempana naisena luen huuli pyöränä näitä parisuhteita joissa naiset tekevät "kaiken" kotona ja mies ei "mitään".

Ei uskoisi 2000-luvulla.

Luulin jääneen menneisyyteen.

En haluaisi syyllistää, mutta eiköhän tuon piirteen huomaa aika äkkiä jo seurusteluvaiheessa. Ainakin minun äitini sanoi heti jos huomasi jostain poikaystävästä, että oli laiska tai ei tehnyt omaa iosuuttaan vaan käski minua.

"Maija, huomaatko, että Matti passuuttaa ja komentelee sinua? Ei sinun tarvitse nöyristellä eikä passata miehiä. Molempien kuuluu osallistua".

Vierailija
33/56 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä joskus salaa haaveilen aina kun luen tommosen "löysin onnen" kommentin, että ehkä mäkin joskus. Mutta en kyllä oikein jaksa enää uskoa siihen. Olen siinä kolmannessa liitossa, enkä näe tästä oikein pääsyä ulos, mutta jos joskus pääsen, en ota riskiä. Välillä mä ajattelen että musta tulee tommonen tapaus josta muut lukee iltalehdessä ja naapurit sanoo haastattelussa että "ei olisi ikinä uskonut".

Vierailija
34/56 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä elämä ja ihmissuhteet ovat joskus niin outoja. Jossain lehdessä oli juttu joka meni jotenkin näin: ne jotka ovat parisuhteessa haluavat siitä pois. Ne jotka eivät ole haluavat taas sitten parisuhteeseen.

Ne jotka ovat "sisällä" haluavat ulos. Ne jotka ovat "ulkona" haluavat sisään.

Tätähän tämä on. Koska molemmissa asioissa on hyviä puolia, mutta molempia ei voi saada. Aina meillä jotain on, joka siinä suhteessa meitä pitää. Joku on olemassa, olet jollekin se, kenelle hän ensimmäisenä kertoo kaiken. 

Vierailija
35/56 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen eroa. Ei se ole tuulesta temmattu väite, että naiset voivat huonommin parisuhteissa, kun taas miehet voivat paremmin. Syitä tähän voi kukin tykönään miettiä.

Olipa taas yllättävä neuvo. Eli tyypillinen vauva-palstan eroa - neuvo.

Vierailija
36/56 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen eroa. Ei se ole tuulesta temmattu väite, että naiset voivat huonommin parisuhteissa, kun taas miehet voivat paremmin. Syitä tähän voi kukin tykönään miettiä.

Olipa taas yllättävä neuvo. Eli tyypillinen vauva-palstan eroa - neuvo.

Mikä sinun epätyypillinen palstaneuvosi on? Siivoa sairaana?

Vierailija
37/56 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi ei luultavasti jaksa katsoa eikä kuunnella huomion kerjäämistäsi ja auttamispyyntöjäsi sen varjolla, että sulla on joku flunssa.

Vierailija
38/56 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin vielä miehen aloitteesta tällainen älyvapaa, jopa sairaskin keskustelu:

🧔tuleeko sun pepusta hyviä hajuja?

🧑Ei tule!

🧔No tuleeko sieltä sitten pahoja hajuja?

🧑Ei tule!

🧔No mitä sieltä sitten tulee?

🧑Ei mitään!

🧔No kai sieltä jotain joskus tulee?

🧑En tiedä😞

Ap

Vierailija
39/56 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiasta huvittunut kirjoitti:

Palstailla jaksat, muttet ruokkia omia lapsiasi? Luuletko, että yhärinä pääset helpommalla?

Samaa ajatelin tällä jaksat haukua pulisoa kipeänä,muttaet jaksa lapsillesi tehdä ruokaa. Tilaa kotiin kauppakassi,siihen valmisruoka ateriota. Kai kykenet miroon nitä laitta kipeänä? Kun kykenet kipeänä tänne kirjoitaa. 

Vierailija
40/56 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon niin väsynyt etten jaksa nousta sängystä edes vessaan. Sen vuoksi virtsaan ja ulostan housuihini. täytyy myöntää, että jollain kierolla tavalla se kiihoittaa minua.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi