Kyllä te anopinvihaajat olette lapsellisia! Miten ei aikuiset osaa tulla toimeen??
Ja pikkuasioista kiistellään, pahoitetaan mieli jne. On varmaan elämä vaikeaa tuolla mentaliteetilla?
Kommentit (11)
Sulla ei ilmeisesti ole hirviöanoppia, joten et voi ymmärtää sitä, miksi niiden kanssa voi olla vaikeaa tulla toimeen. Minä olen ikionnellinen, että anoppi kuoli, koska mä olisin varmaan tappanu sen itse, jos ei olis kuollut luonnolisesti.
Kyllä ainakin meillä se ilkeily, vittuilu ja kusipäinen suhtautuminen aivan sieltä anopin päästä ensin lähti. Tämän vahvistaa niin appiukko kuin miehenikin.
Syyt suureen vihaan ovat mitättömän pieniä. Taidatte olla vain itse äärimmäisen vaikeita ihmisiä.
Tykätä ei tarvi mutta mielestäni toimeen pitää tulla.
Minä en kertaakaan ole anopille mitään negatiivista sanonut ja nöyrästi siellä käyn kylässä ja nielen kaiken mitä anoppi sanoo ja tekee.
Olisin iloinen jos minulla olisi toisenlainen anoppi, mutta pakko kai tuo on hyväksyä sellaisena kuin se eukko on.
Vierailija:
Kyllä ainakin meillä se ilkeily, vittuilu ja kusipäinen suhtautuminen aivan sieltä anopin päästä ensin lähti. Tämän vahvistaa niin appiukko kuin miehenikin.
ja katkaissut välini anoppiin jo 10 vuotta sitten. Myöskään mieheni ei häneen enää pidä yhteyttä. Hän on oikeasti mielenvikainen. Kyse ei ole mistään " anoppi aloitti" -jutusta, vaan vakavasta sairaudesta. Jos hän olisi vielä jatkanut yhteydenpitoa, olisin hakenut hänelle lähestymiskiellon.
Jos sinulla on hyvä anoppi, hyvä niin, mutta kaikilla ei ole. Joillakin anopit on suorastaan sairaita.
Tilanne ei todellakaan ole kaikilla sama ja pahojakin tilanteita on. " Tulla toimeen" -toimii normaaleissa ihmissuhteissa, mutta kyllä niin radikaalejakin toimia joutuu tekemään kuten välien katkaiseminen täysin anoppiin jos omien lasten hyvinvointi on kyseessä.
Astele ensin toisen kengissä ennen kuin voit arvostella heidän toimiaan.
kanssa ei vain tule toimeen. Ei kai se niin tavatonta ole. Kyse on vaan henkilökemioista. Olennaista onkin se, että jos on työkaveri, jonka kanssa ei tule toimeen, niin häneen voi pitää etäisyyttä. Eikä olla missään tekemisissä hänen kanssaan. Anopin kanssa vaan on pakko olla tekemisissä. Lasten ja miehen kanssa.
Usein kai on kyse siitä, että ihmiset ovat niin erilaisia. Mulla ei ole mikään kauhuanoppi, mutta hänkin kyllä välillä päästelee suustaan kummallisia asioita. Itse olen tulkinnut esim. miehen sisarusten loputtoman kehumisen johtuvan jostain alemmuuskompleksista. Kumpikin on esim. lopettanut opiskelut kesken, eivät ole löytäneet työtä jne. Anoppi yrittääkin jotenkin sitten kehua heidän muita ominaisuuksiaan ja tulee välillä loukanneeksikin. Itse en tästä välitä, koska osaan " lukea" häntä jonkin verran ja ymmärrän mitä käyttäytymisen taustalla on .
Kannattaa ehkä miettiä, mistä nämä anoppi-ongelmat johtuvat ja yrittää suhtautua niihin ymmärtäen.
Aikuisesti me käsitellään asioita kuten kielletään anoppia, ei anneta yksin kylään, ollaan aina vahtimassa, mutta anoppi on sitä mieltä, että hänellä on oikeus kasvattaa lapsenlapsiaan ja että hän antaa kieltojen mennä " kuin vesi hanhen selästä" kuten hän on minuakin neuvonut tekemään, jos joku asia ei miellytä toisen teoissa.
Tiedän mihin ihmiset pystyvät.
se käy ilmi noista jatkuvista IRC-keskusteluista täällä :DDDD
*On niin ruma naama sillä ja tällä IRC-galleriassa....* .....reps
ja ei kaikkien ihmisten kaa voi tulla toimeen