Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nanna Karalahden instagram

Poulina67
04.02.2023 |

Onko Nanna Karalahdella enää ollenkaan instagram-tiliä?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä tiedä vaikka sillä rynnijällä on paskat tulossa housuun tai paniikkikohtaus. Tai sitten niin kiireinen, muuten vaan olevinaan jotakin tai sitten se itsekäs. Eikö se oo ihan sama antaa mennä sen kuka on mennäkseen. Kai siinä kasssajonossa jaksaa jokainen täysjärkinen ja hyvävointinen sen verran odottaa ettei tarvi mieltään pahoitella.

Vierailija
22/32 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenki näpäyttelemällä tai ojentamalla ei kuitenkaan saa mitään positiivista muutosta aikaseksi jos ihminen on olemassaan kusipää. Parempi olla itse se aikuinen ainaki noin mitättömässä tilanteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siellä on 4 jonoa kun uusi kassa aukeaa, niin kuka tietää kuka on jonottanut pisimpään :D

Aika lyhyt pinna jos ei tuossa tilanteessa hermo pidä. Itse lasken vähäisillä ostoksilla olevan usein eteeni koska itsellä on kerran viikossa käyvänä aina kärryllinen.

Vierailija
24/32 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijällä oli yks jäätelötuutti ostoksina ja Nönnönnööllä viikon sapuskat ja Jörön twelvepäkit ja kiljuvat penskat ja punnitsemattomat kyssäkaalit kärryssä👍

Vierailija
25/32 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erikoinen ihminen.

https://www.seiska.fi/Kotimaa/Nanna-Karalahti-tyrmistyi-kaupan-kassalla…

Ei voi olla totta. Totta kai aukeavaan jonoon mene se, joka ensin ehtii.

On tuollakin naisella vähän älyä päässä, kun ei edes tajua, että hän oli miehen edellä jonottamassa nimenomaan siihen viereiseen kassaan eikä siihen aukeavaan.

Jos tuossa tilanteessa olisi halunnut mennä miehen edelle aukeavalle kassalle, niin asiaa olisi pitänyt kysyä ihan eri asenteella, ja ei missään tavassa noin huonoilla käytöstavoilla varustettuna kuin tuo nainen omaa.

Näin on. Negaatioon saa negatiivisen vastauksen. Toiseksi: aina ja iänkaikkisesti on ollut se käytäntö, että se menee joka ensin ehtii. Kuka tuosta itsestäänselvyydestä edes suuttuu???

Juu, näin se vaan valitettavasti näyttää olevan. Kohteliaisuus ja toisten huomioonottaminen ovat katoavaa perinnettä tässä "minä, minä"- maailmassa. Itse en enää lähde jonoa vaihtamaan, vaan jonotan siinä mihin olen mennyt. Toinen kassa ehtii usein ottaa montakin asiakasta ja laittaa luukun kiinni, mutta olen huomannut että jos vaihdan, sattuu joku viivytys siihen kumminkin.

Mutta toisaalta, jos olisin ensimmäinen, joka ehtii, tarjoan paikkaa sille, jonka vuoro olisi, ellei hän ole latonut ostoksiaan toiselle kassalle. Näin meitä opetettiin ja näin minä opetin omia lapsiani. Tulen hyvälle mielelle, jos nään jonkun toisenkin toimivan näin. Ei ole todellakaan niin kiire, ettei kohtelias ehtisi olla.

Kerron kuitenkin mieleeni jääneen ikävän esimerkin. Olimme pienen taaperoikäisen lapsenlapseni kanssa pitkällä rataslenkillä. Päiväunet alkoivat lähestyä, mutta sitä ennen lenkin loppupäässä kävimme kaupassa maitopurkin ostossa. Ihmiset olivat jättiostoksineen ruokatuntiaan kai aloittelemassa. Meillä oli vain maitopurkki, lapsi alkoi tuskastua. Pari täyttä kärrillistä oli vielä menossa meitä ennen, kun viereiselle kassalle tuli tyttö ilmoittaen sen avaamisesta. Selkäni takaa käänsi keski- ikäinen rouva rivakalla vauhdilla KUKKURAPÄISEN kärrinsä meidän edelle ja alkoi latoa ostoksiaan. Samalla hän ohjeisti kovaan ääneen miestään hakemaan vielä elintarvikeosastolta jotain lisää. Hiki valui selästäni ja lapsi alkoi parkua ja kiemurrella. Muistan vieläkin, heidän ostoksensa maksoivat 129 euroa, meidän vähän toista. Vtutti, voin sanoa vaikken sitä sanaa käytäkään. Kotona lapsen syömisestä ei tullut enää mitään, uni kutsui ja jäi nälän takia normaalia lyhyemmäksi.

Vierailija
26/32 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erikoinen ihminen.

https://www.seiska.fi/Kotimaa/Nanna-Karalahti-tyrmistyi-kaupan-kassalla…

Ei voi olla totta. Totta kai aukeavaan jonoon mene se, joka ensin ehtii.

On tuollakin naisella vähän älyä päässä, kun ei edes tajua, että hän oli miehen edellä jonottamassa nimenomaan siihen viereiseen kassaan eikä siihen aukeavaan.

Jos tuossa tilanteessa olisi halunnut mennä miehen edelle aukeavalle kassalle, niin asiaa olisi pitänyt kysyä ihan eri asenteella, ja ei missään tavassa noin huonoilla käytöstavoilla varustettuna kuin tuo nainen omaa.

Näin on. Negaatioon saa negatiivisen vastauksen. Toiseksi: aina ja iänkaikkisesti on ollut se käytäntö, että se menee joka ensin ehtii. Kuka tuosta itsestäänselvyydestä edes suuttuu???

Juu, näin se vaan valitettavasti näyttää olevan. Kohteliaisuus ja toisten huomioonottaminen ovat katoavaa perinnettä tässä "minä, minä"- maailmassa. Itse en enää lähde jonoa vaihtamaan, vaan jonotan siinä mihin olen mennyt. Toinen kassa ehtii usein ottaa montakin asiakasta ja laittaa luukun kiinni, mutta olen huomannut että jos vaihdan, sattuu joku viivytys siihen kumminkin.

Mutta toisaalta, jos olisin ensimmäinen, joka ehtii, tarjoan paikkaa sille, jonka vuoro olisi, ellei hän ole latonut ostoksiaan toiselle kassalle. Näin meitä opetettiin ja näin minä opetin omia lapsiani. Tulen hyvälle mielelle, jos nään jonkun toisenkin toimivan näin. Ei ole todellakaan niin kiire, ettei kohtelias ehtisi olla.

Kerron kuitenkin mieleeni jääneen ikävän esimerkin. Olimme pienen taaperoikäisen lapsenlapseni kanssa pitkällä rataslenkillä. Päiväunet alkoivat lähestyä, mutta sitä ennen lenkin loppupäässä kävimme kaupassa maitopurkin ostossa. Ihmiset olivat jättiostoksineen ruokatuntiaan kai aloittelemassa. Meillä oli vain maitopurkki, lapsi alkoi tuskastua. Pari täyttä kärrillistä oli vielä menossa meitä ennen, kun viereiselle kassalle tuli tyttö ilmoittaen sen avaamisesta. Selkäni takaa käänsi keski- ikäinen rouva rivakalla vauhdilla KUKKURAPÄISEN kärrinsä meidän edelle ja alkoi latoa ostoksiaan. Samalla hän ohjeisti kovaan ääneen miestään hakemaan vielä elintarvikeosastolta jotain lisää. Hiki valui selästäni ja lapsi alkoi parkua ja kiemurrella. Muistan vieläkin, heidän ostoksensa maksoivat 129 euroa, meidän vähän toista. Vtutti, voin sanoa vaikken sitä sanaa käytäkään. Kotona lapsen syömisestä ei tullut enää mitään, uni kutsui ja jäi nälän takia normaalia lyhyemmäksi.

olishan se kohteliasta antaa tilaa ja itsekin mielelläni niin teen varsinkin jos joku lapsi siellä alkaa turhautua takana. Tai teinit odottaa yhen limukkapullon kera.

Jos nyt joku ei asiaa huomioi niin voi voi, ei se mikään törkeyden huippu ole. Voihan olla ettei huomannu koko tilannetta. Muutenki pakkoko sen väsyneen ja nälkäsen lapsen kans on mennä isoon markettiin ostamaan maitopurkkia. Ilmanki sitä ois pärjänny nii ei ois unet viivästyny

Vierailija
27/32 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan ne huonosti käyttäytyvät keksivät omia sääntöjä, joiden perusteella heillä olisi muka oikeus etuilla. Käyttäydytään siis törkeästi ja vedotaan törkeän käyttäytymisen liittyvän hyvien käytöstapoihin, joita muiden pitäisi noudattaa.

Jos jollakulla on jokin erityinen tarve päästä nopeasti kassan ohi, niin ystävällisesti kysymällä ja luvan saatuaan voi etuilla. Ja edellinenkin niin, että lähdetään kysymään jonon viimeiseltä eikä törkeästi kiilata sen jonon ensimmäisen ohi, muka kohteliaasti lupaa kysyen. Ruuhkaiseen kauppaan ei pidä mennä, jos ei ole aikaa jonottaa omaa vuoroaan. Kukaan ei mene kaupan jonoon viettämään aikaa, vaan jokainen asiakas haluaa päästä mahdollisimman nopeasti kassan lävitse.

Vierailija
28/32 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisihan sieltä takaa tulla joku muukin kassalle ohi, niin pitäisikö jokaisen tulijan kysyä erikseen jo parkkeranneilta että anteeksi oletteko menossa toiseen jonoon tai odottaa että kaikki saavat siirrettyä painavat kärrynsä toiseen jonoon jolloin alkuperäinen jono jäisi tyhjäksi : D

Vierailija
29/32 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onhan monissa kaupoissa itsepalvelukassat. Miksi sen yhden maitopurkin kanssa pitää jäädä jonoon kun sen voi ostaa itsepalvelukassalla.

Vierailija
30/32 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kaupan kassat ihmettelemme tätä,miten törkeitä moni asiakas on.Etuillaan ja ei välitetä muista.Vain minä,minä,minä...

Vierailija
31/32 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkoko sinne automarkettiin on työntyä jos ei jaksa odotella, vaan jaksaa loukkaantua joka asiasta. Pieni lähikauppa on ihan hyvä vaihtoehto jos on niin nuttura kireällä.

Vierailija
32/32 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Nanna selittänyt mitenkään että on poistanu kaikki kuvat feedistä? Storyja on tehnyt ja yks mainospostaus näkyvissä. Oli myös jotain reelsejä näkösällä ainaki vähän aikaa sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan