Miten te muut " kauhuanopin" omaavat järjestätte anoppilassa käynnit?Käykö mies lasten
kanssa vai menettekö vaan sinnikkäästi mukaan kärsimään kohteliaisuudesta?
Tänään pitäisi mennä taas anopille syömään, mutta ne käynnit on niin kamalia kun aina pitää jotain ilkeillä niin voisinko suosiolla laittaa miehen menemään aina lasten kanssa yksinään?
Kommentit (24)
Vierailija:
Tätä on jatkunut jo pitkään. Anoppi ostaa kalliimpia lahjoja kuinme pystytään, se tahtoo meitä aattona syömään, vaikka haluttais olla kotona. Se leipoo meille torttuja ja pipareita jouluna osoittaakseen, kuinka huono äiti olen kun olen töissä ja en ehdi.
Tätä listaa voisi jatkaa loputtomiin. Olen todella kypsä tilanteeseen.
Anoppisihan on ihana. Miten niin osoittaakseen? Hän haluaa auttaa. Luultavasti ymmärtää erityisen hyvin tilanteesi ja auttaa ihan käytännössä. Onko haukkunut suullisesti vai luetko ajatuksia? Eikö sulla ole itsetuntoa?
Vierailija:
Tätä on jatkunut jo pitkään. Anoppi ostaa kalliimpia lahjoja kuinme pystytään, se tahtoo meitä aattona syömään, vaikka haluttais olla kotona. Se leipoo meille torttuja ja pipareita jouluna osoittaakseen, kuinka huono äiti olen kun olen töissä ja en ehdi.
Tätä listaa voisi jatkaa loputtomiin. Olen todella kypsä tilanteeseen.
Ei miehesi halua äitiään vaimokseen vaan sinut. Ei kantsi olla mustasukkainen.
Ostaa meidänkin anoppi kalliita lahjoja, ja vielä kehuskelee niiden hinnoilla. Hän leipoo meille pipareita ja kutsuu syömään, mutta en minä näitä asioita pane pahakseni.
Minulla ja anopilla on viileän asialliset välit nykyään. Joskus oli paljon huonommin, kun hän haukkui minua lähes kaikesta, mitä tein. Mieheni neuvosta annoin juttujen mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, vaikka välillä jutut satuttivat tosi kovasti. Nykyään hän ei enää viitsi sättiä, kun tietää, etten reagoi niihin mitenkään.
Ok ap- kohta 11 oli aivan hurja. Minä en olisi kyllä päivääkään TUOLLAISEN anopin kanssa tekemisisä.
Kun hän kerran haukkuu sinua lastenkin kuullen on aika vähän tehtävissä.
Lähetä miehesi YKSIN äitinsä luona käymään- minä en lähtisi maksustakaan TUOLLAISEN kohtelun ääreen.
Onhan sinulla oikeus ihmisarvoiseen kohteluun, kuten muillakin ihmisillä. Hän arvostee sinun persoonaa, eikä persoonaan tule kajota. Sinulla on sentään ihmisarvo.
Hyvä, ap kun otit puheeksi!
Ps. Toivottavasti OMA äitisi kohtelee sinua asiallisemmin...