Eduskuntavaaliehdokas tumputti Vihreiden Zoom-kokouksessa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/dece736d-0b02-4333-a43e-c76fcb623…
Vihreiden Roosa Meriläisen osallistumassa kokouksessa "tunnistamattoman puolueen" vaaliehdokas veti lerssin esiin video päällä ja alkoi tumputtaman. Meriläisen tausta antanee viitettä minkä puolueen ehdokas voisi olla kyseessä.
Kommentit (38)
Tuoreessa muistissa vihreiden puoluejuhlat joissa tarjoiltiin saunassa alaikäisille alkoholijuomia sekä lihajuna.
Vierailija kirjoitti:
Tiedetäänkö, että oliko tumputtaja mies vain nainen?
Ei noin saa kysyä, oliko hän kohdullinen vai peniksellinen on oikea muoto. Sukupuolella ei niin väliä.
Vierailija kirjoitti:
Persu😂
Niinpä persu se kuitenkin oli. Viddu mitä pellejä
Joku transoletettu kiitteli varmaan tällä tavalla vihreitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persu😂
Niinpä persu se kuitenkin oli. Viddu mitä pellejä
Kiitos infosta. Päätin alkaa äänestämään vihreitä ennen olin persu.
Vierailija kirjoitti:
eiköhän kaikki tiedä minkä puoleen väki tälläisiä temppuja tekee, alkaa p ja loppuu t, sieltä löytyy pikkuperverssiä joka lähtöön
Miks Ps olisi vihreiden jutuissa mukana. Vähän luulen, että de grönalainen on itse ollut asialla.
Vierailija kirjoitti:
Tuoreessa muistissa vihreiden puoluejuhlat joissa tarjoiltiin saunassa alaikäisille alkoholijuomia sekä lihajuna.
Hyi olkoon, muistan miten Haavisto ja Ohisalo kiemurtelivat tästäkin pullosta ulos ja sen jälkeen: radiohiljaisuus.
Se oli varmaan se sama tumppu, jonka Roosa näki aikoinaan pyörtyessään eduskunnassa kansanedustajana.
Vierailija kirjoitti:
Kenestä hän inspiroitui? Nyt ne tärkeimmät asiat esiin!
Rosasta tietenkin.
Vierailija kirjoitti:
Tuostahan voi tehdä nykyään rikosilmoituksen. Elimiä ei saa enää näyttää vastakkaiselle sukupuolelle vankilan uhalla.
Luulisi, että pitäisi tehdä. Ainahan tietty kannattaa jos lakia rikotaan muutenkin.
Missä persu, siellä vilppi ja vemputus.
Törkeä pervo runkkaa Roosan nähdessään.
Myrmyr kirjoitti:
Eikös vihreät ole kertoneet olevansa seksipositiivisia, mitä tuossa nyt oli..
Oli vain suivaantunut koska ei ollut suklaa tai turkkilainen karvamuna.
Vierailija kirjoitti:
Missä persu, siellä vilppi ja vemputus.
Oletko kullifoobikko?
Kaikille eduskunnassa avoin. Eiköhän se ollut joku kannanotto. Tietää mistä suunnasta.
Tiedetäänkö, että oliko tumputtaja mies vain nainen?