Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Emma gaala 2023

Vierailija
03.02.2023 |

Onko tästä vielä keskustelua?

Kommentit (803)

Vierailija
541/803 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erika vaivsatuneen näköinen,on tainnut kuulla kommetit asustaan, nyt alko jo säällittämän hänen haukkuminen.

Taisi olla myös vaivaannuttavaa esiintyminen yhdessä Jyrkin kanssa:)

Jyrki oli kireä ja Erika vaivaantunut.

Mut mikki liekehti!

Vierailija
542/803 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oli niin huonoja esityksiä ja esittäjiä. Tätäkö nykynuoriso kuuntelee? Chillaa veli, rampati rampati pam, mä oon shamppanjadietil!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/803 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emma Gaala on Sanoma-mafian selkääntaputtelu gaala ja hyväveli/siskojen kokoontuminen, jossa palkitaan kavereita ja tuttuja. Sannan jauhojengiläisissä paljon näitä Sanoman jengiin kuuluvia, joten ei ihme, että pääpiristerikin on paikalla. Tämäkin viesti varmaan poistuu, koska no, tämäkin on Sanoman alusta.

Vierailija
544/803 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nuo palkintojen jakajat ja palkintoehdokkaat uskaltaa juoda niin paljon illan aikana? Eikö ne yhtään mieti miltä tuntuu sammaltaa yleisön edessä? Onpa kivaa katsottavaa kotisohvalta. 

Vierailija
545/803 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään on jauhisjengin ilta! Toivottavasti kaikki päättyy hyvin.

Seiska päivystää jo teatterin vipissä.

Vierailija
546/803 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kokoontuuko Jauhojengi Emman jatkoilla....!!!. Tinni ja PM..paikalla

Älä unohda Olavia, kenen kanssa Sanna kaulaili

Vierailija
547/803 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sanoi, ettei Maija olisi rockia. Hah, olin Maija-fani 2000-luvun alkupuoliskolla yläasteella ollessani. Hän todellakin oli kunnon naisrokkari, nykyään vähän liian kesy. Tuossa oli ihanaa nostalgiaa, kun esitti biisi EI! :D

Vierailija
548/803 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka täällä olis pitänyt olla? Kutri, Reijo Taipale ja Tapani Kansa? Yllätyksenä Anneli Saaristo ja evakon laulu.

Vierailija
549/803 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten nuo palkintojen jakajat ja palkintoehdokkaat uskaltaa juoda niin paljon illan aikana? Eikö ne yhtään mieti miltä tuntuu sammaltaa yleisön edessä? Onpa kivaa katsottavaa kotisohvalta. 

Ne on olleet siellä jostain klo 16 asti.

Vierailija
550/803 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kokoontuuko Jauhojengi Emman jatkoilla....!!!. Tinni ja PM..paikalla

Kyllä Olavinkin pitää päästä mukaan.

Vierailija
551/803 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoin että täällä olisi ollut joitakin, jotka tietäisi Ville Valon tilanteesta jotakin, mutta ei näköjään. Hän ei vissiin nykyään anna juuri haastatteluja tai itse en ainakaan ole törmännyt. 🤔

Vierailija
552/803 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka täällä olis pitänyt olla? Kutri, Reijo Taipale ja Tapani Kansa? Yllätyksenä Anneli Saaristo ja evakon laulu.

Onko pakko loata kuolleita?

Vierailija
553/803 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään on jauhisjengin ilta! Toivottavasti kaikki päättyy hyvin.

Seiska päivystää jo teatterin vipissä.

Minä olen vetänyt aivan normaalit perseet ja kaulaillut ihan tavallisesti miehiä sekä naisia. Aivan tavallista perheenäidin elämää. Kotiin menin ihan normaalisti ja tavallisesti konttaamalla kuten kuka tahansa perheenäiti.

Vierailija
554/803 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asa, Kuumaa, Ensiferum, Ramses, Käärijä, Virve Rosti, Amorphis ja Matti ja Teppo.

Vierailija
555/803 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivoin että täällä olisi ollut joitakin, jotka tietäisi Ville Valon tilanteesta jotakin, mutta ei näköjään. Hän ei vissiin nykyään anna juuri haastatteluja tai itse en ainakaan ole törmännyt. 🤔

Radio Rockilla on vasta antanut haastattelun

Vierailija
556/803 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Youtube on täynnä hänen haastetteluja ihan lähiajoilta :D sieltä vaan katsomaan. Enkuksi toki ovat.

Vierailija
557/803 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vitsit ku oot hauska!

Vierailija
558/803 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisöäänestyss my ass, ne jokka kuuntelee Sexmanea ei todellakaan käy äänestämässä jossain kisoissa

Vilkkumaa on myynyt itsensä suurelle yleisölle, kuten Apulantakin on nykyään massahumppaa. Asenne ei enää välity.

Vierailija
559/803 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Suomessa tehty viime vuonna muuta musiikkia kuin räppiä ja ram pam pam? Ilmeisesti suomalaiset ovat siirtyneet kuuntelemaan ulkomaalaista musiikkia ja samaan aikaan kotimainen näivettyy.

Vierailija
560/803 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko Tuke oikeesti jo kännissä? Hänenä olisin aika varovainen julkisen kännäilyn kanssa kun oli se kohu sillon pari vuotta sitten kun oli ollut päissään suorassa lähetyksessä... En kyllä ylipäätään saa kovin fiksua kuvaa Aamulypsyn porukasta (ehkä Juusoa lukuun ottamatta) mutta eivät he siihen varmaan pyrikään...

Ketju on lukittu.