Emma gaala 2023
Kommentit (803)
Kyllä oli niin huonoja esityksiä ja esittäjiä. Tätäkö nykynuoriso kuuntelee? Chillaa veli, rampati rampati pam, mä oon shamppanjadietil!!!
Emma Gaala on Sanoma-mafian selkääntaputtelu gaala ja hyväveli/siskojen kokoontuminen, jossa palkitaan kavereita ja tuttuja. Sannan jauhojengiläisissä paljon näitä Sanoman jengiin kuuluvia, joten ei ihme, että pääpiristerikin on paikalla. Tämäkin viesti varmaan poistuu, koska no, tämäkin on Sanoman alusta.
Miten nuo palkintojen jakajat ja palkintoehdokkaat uskaltaa juoda niin paljon illan aikana? Eikö ne yhtään mieti miltä tuntuu sammaltaa yleisön edessä? Onpa kivaa katsottavaa kotisohvalta.
Vierailija kirjoitti:
Tänään on jauhisjengin ilta! Toivottavasti kaikki päättyy hyvin.
Seiska päivystää jo teatterin vipissä.
Vierailija kirjoitti:
kokoontuuko Jauhojengi Emman jatkoilla....!!!. Tinni ja PM..paikalla
Älä unohda Olavia, kenen kanssa Sanna kaulaili
Joku sanoi, ettei Maija olisi rockia. Hah, olin Maija-fani 2000-luvun alkupuoliskolla yläasteella ollessani. Hän todellakin oli kunnon naisrokkari, nykyään vähän liian kesy. Tuossa oli ihanaa nostalgiaa, kun esitti biisi EI! :D
Kuka täällä olis pitänyt olla? Kutri, Reijo Taipale ja Tapani Kansa? Yllätyksenä Anneli Saaristo ja evakon laulu.
Vierailija kirjoitti:
Miten nuo palkintojen jakajat ja palkintoehdokkaat uskaltaa juoda niin paljon illan aikana? Eikö ne yhtään mieti miltä tuntuu sammaltaa yleisön edessä? Onpa kivaa katsottavaa kotisohvalta.
Ne on olleet siellä jostain klo 16 asti.
Vierailija kirjoitti:
kokoontuuko Jauhojengi Emman jatkoilla....!!!. Tinni ja PM..paikalla
Kyllä Olavinkin pitää päästä mukaan.
Toivoin että täällä olisi ollut joitakin, jotka tietäisi Ville Valon tilanteesta jotakin, mutta ei näköjään. Hän ei vissiin nykyään anna juuri haastatteluja tai itse en ainakaan ole törmännyt. 🤔
Vierailija kirjoitti:
Kuka täällä olis pitänyt olla? Kutri, Reijo Taipale ja Tapani Kansa? Yllätyksenä Anneli Saaristo ja evakon laulu.
Onko pakko loata kuolleita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään on jauhisjengin ilta! Toivottavasti kaikki päättyy hyvin.
Seiska päivystää jo teatterin vipissä.
Minä olen vetänyt aivan normaalit perseet ja kaulaillut ihan tavallisesti miehiä sekä naisia. Aivan tavallista perheenäidin elämää. Kotiin menin ihan normaalisti ja tavallisesti konttaamalla kuten kuka tahansa perheenäiti.
Vierailija kirjoitti:
Asa, Kuumaa, Ensiferum, Ramses, Käärijä, Virve Rosti, Amorphis ja Matti ja Teppo.
Vierailija kirjoitti:
Toivoin että täällä olisi ollut joitakin, jotka tietäisi Ville Valon tilanteesta jotakin, mutta ei näköjään. Hän ei vissiin nykyään anna juuri haastatteluja tai itse en ainakaan ole törmännyt. 🤔
Radio Rockilla on vasta antanut haastattelun
Vierailija kirjoitti:
Youtube on täynnä hänen haastetteluja ihan lähiajoilta :D sieltä vaan katsomaan. Enkuksi toki ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vitsit ku oot hauska!
Yleisöäänestyss my ass, ne jokka kuuntelee Sexmanea ei todellakaan käy äänestämässä jossain kisoissa
Vilkkumaa on myynyt itsensä suurelle yleisölle, kuten Apulantakin on nykyään massahumppaa. Asenne ei enää välity.
Eikö Suomessa tehty viime vuonna muuta musiikkia kuin räppiä ja ram pam pam? Ilmeisesti suomalaiset ovat siirtyneet kuuntelemaan ulkomaalaista musiikkia ja samaan aikaan kotimainen näivettyy.
Oliko Tuke oikeesti jo kännissä? Hänenä olisin aika varovainen julkisen kännäilyn kanssa kun oli se kohu sillon pari vuotta sitten kun oli ollut päissään suorassa lähetyksessä... En kyllä ylipäätään saa kovin fiksua kuvaa Aamulypsyn porukasta (ehkä Juusoa lukuun ottamatta) mutta eivät he siihen varmaan pyrikään...
Mut mikki liekehti!