Ihmiset jotka ei osaa kytkeä autossa pysäköintivaloja
Mikä heitä vaivaa? Siis tällaisia jotka vaikka kaupan pihassa pysäköi odottamaan jotain ja jättää auton valot sojottamaan vastapäätä olevan naamaan.
Itse teen aina niin että kun auto pysähtyy napsautan saman tien parkit päälle, en halua grillata kenenkään naamaa.
Kommentit (8)
Mä olen tuore autoilija enkä rehellisesti sanottuna edes tiennyt mistään parkkivaloista. Minä aina sammutan auton jos pysähdyn, niin valotkin sammuu.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen tuore autoilija enkä rehellisesti sanottuna edes tiennyt mistään parkkivaloista. Minä aina sammutan auton jos pysähdyn, niin valotkin sammuu.
Sekin on hyvä, moni pitää autoa tyhjäkäynnillä vaikka kuinka törkeän kauan.
Mä en ole vielä huomannut kenenkään grillaavan mun naamaa.
Minä laitan valot kiinni. Pelkään että akku loppuu vaikka tiedän ettei se hetkessä lopu.
Minä annan käydä koko yön niin on lämmin auto aamulla kun lähden persutapaamisiin torille
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole vielä huomannut kenenkään grillaavan mun naamaa.
Hurjaa, että auton valot pystyy grillaamaan naamaa samanlaiseksi kuin Hintsan Lotan naama paloi ilman riittävää auringonsuojaa.
Mulla ei taida olla niitä. On automaattiset, kokonaan pois tai kytkettynä manuaalisesti päälle.
Samaa ihmettelen, eikö nykyautoissa ole parkkivaloja, vai onko ihmiset todella niin aivottomia, etteivät psaa niitä käyttää.