Joka viikko kallistuu jokin/jotkut tuotteet.
Nyt oli royal- suklaa 3,09€. Viime viikolla alle 3€
Kommentit (51)
Lidl taas mainostaa: halpuus ei yllätä
Kertokaahan mitkä tuotteet ovat kallistuneet huomattavasti?
Pillu ei ole kallistunut, huomasin eilen.
Pitääpä alkaa syömään varastoja pois. No ei vaiskaan. Tämä on vasta alkua. Round 3 alkamassa.
Be prepared.
Tämä ei ole edes vitsi:
Olen harkinnut kesälomareissua autolla Latviaan/Puolaan/Saksaan ja ostaa samalla reissulla kaikkea säilyvää ruokaa mukaan.
Kylmälaukkuissa (meillä on myös autossa sähköllä toimiva) varmasti saisi myös sellaisia mitkä ei hetkessä pilaannu (esim. juustoja) tuotua.
Mahdollisesti myös vessa- tai talouspaperia JOS ok laatuista ja halpaa.
Voi kuulostaa älyttömältä, mutta ellei em. maissa hinnat ole tässä samassa tahdissa mitä täällä nousseet, niin voi tehdä ISOT säästöt.
Jos riisipaketissa vaikka säästää puolet hinnasta jne. niin ei puhuta mistään "säästin 0,05e/pkt: vaan n. 2eurosta mikä tuntuu jo, jos vaikka paketti per kk menee ja tuo yht. 12pkt.
Kengät ja muut vaatteet olen jo pitkän aikaa sitten ostanu em. maista tai muilta reissuilta. Helposti säästää lennot/hotellit kun saa tarvuttavat jutut ostettua edullisemmin mitä täältä.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi ostaa jättimäärä tavaraa kerralla, ennen kuin ehtii kallistua.
Oot vähän myöhässä. Minä olen ostanut jo vuoden verran, isoimman osan kun oli vielä halpaa. On noin pariksi vuodeksi kaikkea mahdollista, mitä normaalistikin käytetään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot vähän myöhässä. Minä olen ostanut jo vuoden verran, isoimman osan kun oli vielä halpaa. On noin pariksi vuodeksi kaikkea mahdollista, mitä normaalistikin käytetään.
Pian alkaa hintatason lasku kaikissa tuotteissa, koska sähkön hintakin on jo alenemaan päin. Menee vain tovi ennen kuin kehitys näkyy kauppojen hyllyillä. Sen aikaa täytyy vain sinnitellen ostaa näitä kalliimpia tuotteita.
Prismassa mm. Alentaja-margariini noussut parin viikon sisällä 10 snt, kevytmaito 4 snt, Rainbow-riisipiirakat 17 snt, jogurtti 5 snt...., lista on loputon. Pikku hiljaa hilataan tuotteiden hintoja. Kaikkia korotuksia ei todellakaan voi laittaa sodan piikkiin. Kauppiaat käyttävät härskisti tilannetta hyödyksi ja lyövät ennätystuloksia jatkuvasti rikki. Ahneita ovat, ei voi muuta sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pian alkaa hintatason lasku kaikissa tuotteissa, koska sähkön hintakin on jo alenemaan päin. Menee vain tovi ennen kuin kehitys näkyy kauppojen hyllyillä. Sen aikaa täytyy vain sinnitellen ostaa näitä kalliimpia tuotteita.
LOL.
Luuletko, että ruuan hinnan nousu johtuu sähköstä? Ei ystävä hyvä. Tässä on kyseessä maailmanpolitiikan syvät virtaukset jotka tänä vuonna ottavat lisää kierroksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi tuota lapsenuskoa.
Lidl ei tosin siellä ole se halvin kauppa muutenkaan.