Seksi ja tunteet
Kertokaapa mikä ajatuksenkulku on taustalla, kun odotetaan tyytyvän seksiin ilman tunneyhteyttä? Mielestäni koko ajatus kertoo tunne-elämän epäkypsyydestä. Kerro näkemyksesi.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entinen deittailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksi on minulle fyysinen tarve. Kun ei ollut parisuhdetta, hoisin sen itse tai jonkun toisen halukkaan, vastakkaista sukupuolta olevan kanssa. Toki se on vielä parempaa rakkaan ihmisen kanssa. Enkä mielestäni ollut sinkkunakaan tunne-elämältäni epäkypsä. En, vaikka edellinen avovaimoni jätti ja petti.
Voi olla, että muotoilin aloituksen huolimattomasti. Ilmeisesti kuitenkin koit sinkkuaikojesi partnerit kuitenkin viehättäviksi? Aloitukseeni olisi pitänyt ehkä lisätä se, että painostus siihen ajatusmalliin, ettei seksiin tarvittaisi vetovoimaa, viehtymystä saatika tunneyhteyttä vaan riittää, kunhan mies haluaa ja saa tarpeensa täytettyä.
Tietysti tunsin. Tosin himoon ja seksiin riittää aika vähäinenkin viehätys. Parisuhde vaatii edellämainitun lisäksi paljon muutakin ja on tietysti paljon tyydyttävämpää.
Tiedostan toki, ettei kaikki halua tai pysty seksiin ilman suuria tunteita. Toisaalta prostituutiota ei olisi olemassakaan, jos kaikki niin kokisivat.
Moni nainenkin muuten harrastaa yhdenillan suhteita, joten ei tämä nyt niin sukupuolisidonnaista ole.
Niin. Olen minäkin parikymppisenä kokenut osani yhdenillan suhteista ja todennet etteivät ne ole juttuni. Tietenkin on yksilökohtaista mistä kukakin nauttii.
Kyse ole välttämättä maata järisyttävän suurista tunteista ainakaan alkuun, mutta kuitenkin vetovoimasta ja siitä, että haluaa seksiä juuri kyseisen henkilön kanssa eikä kenen tahansa, joka sattuu tarjoutumaan.
Prostituutio taasen on työ ja osan vapaaehtoisesti valitsema ja osalla jotakin mihin on pakotettu. Kuinka moni prostituoitu todellisuudessa nauttii seksistä työskennellessään? Siihen pitäisi varmaankin kysyä vastausta heiltä, joilla on kokemusta aiheesta.
Ammattlilaisista jotkut nauttii ja jotkut ei. Vaikea prosenntteja antaa. Suurimmalta osalta vain positiivisia kokemuksia. Yksi pro oli luotani lähdössä ja tuli antamaan suukon mennessään mutta heittikin sitten vaattet pois ja uudestaan hommiin. Ei hekään mitään robotteja ole, enimmäkseen samanlaisia ihania naisia kuin kaikki muutkin :)
En epäile heidän olevan robotteja. Parisuhdeseksi ja seksi rakkaudesta on kuitenkin hintsusti eri genressä, kuin seksi työnä.
Selvennän jo alkuun ettei kyse ole nyt moralisoinnista. Kunhan kysyn. Jos sinulla on kokemusta myös heistä, jotka eivät nauti, kun työskentelevät, niin eikö se vaikuta sinuun?
Huonoimmat jos niitä huonoiksi voi sanoa voi verrata johoinkin suhtkoht passiiviseen hoitoon joka baarista on lähtenyt mukaan. Siis ihan omasta halusta ilman rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksi ilman tunteita on hyväksikäyttöä. Oletko ollenkaan käynyt peruskoulua?
Olen käynyt peruskoulun ja muutaman muunkin oppimäärän läpi tähän mennessä. Kiitos kysymästä.
Kysyin näkemyksiä, koska ajatus seksistä ilman tunteita ei istu ajatusmaailmaani. Minua on pilkattu lapselliseksi ja epäkypsäksi, koska en suostu "pelkkään" seksiin tai yhdenyön juttuihin. Ne räpellykset on koettu parikymppisenä.
Näinhän just teini-ikäisille opetetaan, että seksi ilman tunteita on hyväksikäyttöä ja seksiä voi harrastaa vain silloin, jos kumpikin rakastaa toisiaan. Ei periaate siitä miksikään muutu vaikka olisi vanhempikin.
Vierailija kirjoitti:
Tunne voi myös tulla vasta sen jälkeen, kun on harrastanut seksiä.
Mutta kannattiko ottaa riski?
Vierailija kirjoitti:
Voiko suudella intohimoisesti ilman että siinä on tunteita mukana?
Ei voi, koska suuteleminen on ällöttävää jos ei rakasta. Siksi prostituoidutkaan eivät suutele asiakkaitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksi on minulle fyysinen tarve. Kun ei ollut parisuhdetta, hoisin sen itse tai jonkun toisen halukkaan, vastakkaista sukupuolta olevan kanssa. Toki se on vielä parempaa rakkaan ihmisen kanssa. Enkä mielestäni ollut sinkkunakaan tunne-elämältäni epäkypsä. En, vaikka edellinen avovaimoni jätti ja petti.
Voi olla, että muotoilin aloituksen huolimattomasti. Ilmeisesti kuitenkin koit sinkkuaikojesi partnerit kuitenkin viehättäviksi? Aloitukseeni olisi pitänyt ehkä lisätä se, että painostus siihen ajatusmalliin, ettei seksiin tarvittaisi vetovoimaa, viehtymystä saatika tunneyhteyttä vaan riittää, kunhan mies haluaa ja saa tarpeensa täytettyä.
Tietysti tunsin. Tosin himoon ja seksiin riittää aika vähäinenkin viehätys. Parisuhde vaatii edellämainitun lisäksi paljon muutakin ja on tietysti paljon tyydyttävämpää.
Tiedostan toki, ettei kaikki halua tai pysty seksiin ilman suuria tunteita. Toisaalta prostituutiota ei olisi olemassakaan, jos kaikki niin kokisivat.
Moni nainenkin muuten harrastaa yhdenillan suhteita, joten ei tämä nyt niin sukupuolisidonnaista ole.
Niin. Olen minäkin parikymppisenä kokenut osani yhdenillan suhteista ja todennet etteivät ne ole juttuni. Tietenkin on yksilökohtaista mistä kukakin nauttii.
Kyse ole välttämättä maata järisyttävän suurista tunteista ainakaan alkuun, mutta kuitenkin vetovoimasta ja siitä, että haluaa seksiä juuri kyseisen henkilön kanssa eikä kenen tahansa, joka sattuu tarjoutumaan.
Prostituutio taasen on työ ja osan vapaaehtoisesti valitsema ja osalla jotakin mihin on pakotettu. Kuinka moni prostituoitu todellisuudessa nauttii seksistä työskennellessään? Siihen pitäisi varmaankin kysyä vastausta heiltä, joilla on kokemusta aiheesta.
Ammattlilaisista jotkut nauttii ja jotkut ei. Vaikea prosenntteja antaa. Suurimmalta osalta vain positiivisia kokemuksia. Yksi pro oli luotani lähdössä ja tuli antamaan suukon mennessään mutta heittikin sitten vaattet pois ja uudestaan hommiin. Ei hekään mitään robotteja ole, enimmäkseen samanlaisia ihania naisia kuin kaikki muutkin :)
Ja sitten heräsit muna kourassa.
Vierailija kirjoitti:
Paljon on näitä alemman tason miehiä.
Olen pannut kymmeniä naisia ja suurin osa heistäkin on vain seksin takia olleet mukana. Ei siinä mitään tunteita haluta puolin eikä toisin. Korkeintaan siis ne mukavat hetket ja tyydytys.
Toki osa naisista olisi toivonut enemmän mutta jos sellaisesta tuli puhetta niin minä katosin saman tien kuviosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko suudella intohimoisesti ilman että siinä on tunteita mukana?
Ei voi, koska suuteleminen on ällöttävää jos ei rakasta. Siksi prostituoidutkaan eivät suutele asiakkaitaan.
Rakasta? Minulle suutelemiseen riitti himo. Miten voi rakastaa ihmistä ensitreffen päätteeksi, jos häntä ei kunnolla tunne? Suutelu voi kuitenkin olla taivaallista.
Muistan lopun ikääni, kun 15-vuotiaana vein ihastukseni katsomaan Top Gunin ensi-iltaa. Katsottiin leffa, käytiin kahvilla ja saaton hänet bussiin. Sain lähtiäiseksi suudelman, jonka muistan vielä 35 vuoden jälkeen.
Humalassa tulee harrastettua yhden illan juttuja, vaikka selvinpäin hommaa pitää ihan tyhmänä. Pari suhdetta noista kehittynyt. Yleensä reaktio ollut lähinnä aamulla, että mitä hittoo taas.
Sanoo mies, joka ei saa seksiä kuin rahalla.