Oletko ihastunut?
Kommentit (19)
Ilmeisesti kaikki ihastuneet ovat saaneet ihastuksensa ja ovat tällä hetkellä rakastuneita. Ap
Vierailija kirjoitti:
Olin. Onneksi se meni ohi.
Miten sait sen menemään ohi?
Olen, vähän. Ystävän kanssa svengaa.
AP on mun ihastus. Oletko jo takaisin Suomessa?
Olen. Aina pitää vähän olla ihastusta ilmoilla. Pian se taas laantuu ja kohde vaihtuu.
Puolisoani silti rakastan, eikä mitään aikeita pettämiseen tai eroon ole.
Vierailija kirjoitti:
Olen. Edetään tässä hiljalleen
Ai, olette jo "te"?
Olen.
Se täyttää minut ilolla vaikka onkin yksipuolista.
Lueskelin ketjua kiukkuisesta vaimosta ja muistin miten "ihanaa" on parisuhde-elämä.
Joten nautin tästä ihastumisesta enkä edistä asiaa. Eletään se hyvä hetki mikä on tarjolla.
N
En tällä hetkellä. Olin vielä hetki sitten, mutta tunteet laantuivat ja jäivät taka-alalle, kun ei olla nähty tyypin kanssa enää.
Ja harmi! Rakastan olla ihastunut, saan siitä tosi paljon hyvää energiaa ja tunnen itseni tosi hyväksi ja kauniiksi jne. Tosi harvoin vain tapaa ketään edes semisti ihastuttavaa henkilöä, joten mennee hetki ennen kuin pääsee taas nauttimaan hormonimyrskystä.
Olen ja se kyrsii. Ihastuminen on kivaa mutta haaveiden romuttuminen paljon kamalampaa. Kun sen tietää ennalta tulevaksi, niin pilaantuu koko ihastuminenkin.
Vierailija kirjoitti:
Olen. Aina pitää vähän olla ihastusta ilmoilla. Pian se taas laantuu ja kohde vaihtuu.
Puolisoani silti rakastan, eikä mitään aikeita pettämiseen tai eroon ole.
Niin sitä pitää, paitsi että minusta ihastusta ei "pidä olla aina". Ap
Olen ihastunut ja toivon, ettei tämä ihastus mene ohi.
Vierailija kirjoitti:
En tällä hetkellä. Olin vielä hetki sitten, mutta tunteet laantuivat ja jäivät taka-alalle, kun ei olla nähty tyypin kanssa enää.
Ja harmi! Rakastan olla ihastunut, saan siitä tosi paljon hyvää energiaa ja tunnen itseni tosi hyväksi ja kauniiksi jne. Tosi harvoin vain tapaa ketään edes semisti ihastuttavaa henkilöä, joten mennee hetki ennen kuin pääsee taas nauttimaan hormonimyrskystä.
Tämä. Ehkä yksi tuhannesta on ihastuttava, ja sen pitää vieläpä tulla vastaan. Ap
Vittuako se sulle kuuluu perunapää 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vittuako se sulle kuuluu perunapää 🤔
Kuulostat kyllä tosi ihastuneelta.
Hm... sanoisin että on kiinnostusta ilmoilla vähäsen. Onneksi ei enempää koska välimatka. Katsotaan mihin tää tästä kehittyy vai jääkö ihan kaveritasolle :) Viihdyn hänen seurassaan mutta oon asunut koko aikuisikäni yksin enkä tiedä pystynkö ajattelemaan itseäni vakavampaan juttuun. Toki kevyempikin juttu olisi kiva piriste :) N33
Moneenkin mutta yhdestäkään ei tule sen enempää.
En. Toivoisin olevani.