Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

onko vaimosi vaihtelunhaluinen sängyssä?

Vierailija
03.02.2023 |

Aloin tässä miettimään, että itellä tulee kyllä aktiivisesti ehdoteltua vaihtelua, tarjottua suuseksiä, hyväiltyä monella tapaa ynnä muuta. Pidän vaihtelusta! Mitään ekstremeä ei tarvi olla vaan jotain, joka on molemmille kivaa. Vaimo on aina puheiden tasolla kovinkin seksuaalinen ja vaihtelunhaluinen, mutta sitten käytännössä torjuu useimmat ehdotukset. Siispä melkein aina samassa asennossa ja samalla tavalla. Parilla viime kerralla on ollut niin passiivista, että en ole itse lauennut yrityksestä huolimatta. Perusongelmana myös, että hän suosii asentoja, jotka ovat minulle hankalia: hän yleensä makaa ja minä kyljellään -> tässä asennossa tosi vaikea työntyä syvälle, jolloin saa yhtenään tapella sen kanssa, meneekö (paksu) terska suosiolla sisälle vai pullahtaako ulos. Meinaa siksikin mennä fiilis. Toinen vaihtoehto on käsillä hyväily siten, että hän on niin kaukana kuin voi ja koko toimitus tuo mieleen roskien viemisen. Miten muilla?

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliskohan parempi vaihtoehto puhua naisesi kanssa asiasta?

Vierailija
2/60 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä minä olen vaihtelunhaluinen, ja ehdottelen leluja , eri asentoja jne, mies ei oikein syty niihin. Silti meidän seksi on todella hyvää, tänäänkin saanut jo ainakin 5 orgasmia. Jokapäivä yleensä mieskin laukeaa; annan paljon handjobeja ja suuta, mutta yhdyntää myös jokapäivä. Tänään mies sanoi haluavansa "säästää" huomiseen..siihen on syynsä juhlan kunniaksi hiukan isompi juttu sitten. Ihanaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu perussettiä ainakin meillä. Vaimo ei innostu oikeastaan mistään mitä ehdottaa. Munastakaan ei ota kiinni ilman, että sitä varovasti ehdottaisi. Onnea teille pariskunnille keillä seksi on iloittelua ja uusien asioiden kokeilua.

Vierailija
4/60 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko hän olla ujo ja epävarma? Tunnistan itseni osin kuvauksesta vaikka asennot joita käytetään onkin eri ja mies saa ne valita... mutta muuten mennään lähes aina samaa tylsää kaavaa. Ja minä ihan oikeasti haluaisin kokeilla vaikka ja mitä jos vain uskaltaisin, haaveilen tästä jatkuvasti. Siinä sitten viime hetkellä epäröin, mitä jos en osaa, mies ei tykkääkään, teen jotain noloa, näytän tyhmältä? Ja siinä ne kokeilut jää.

Vierailija
5/60 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilunhaluisia ollaan molemmat. Enpä muista mistä vaimo olisi kieltäytynyt.

Vierailija
6/60 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas ehdotan kaikkee ja mies ei suostu.

Vierailija
7/60 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rouva on meillä juurikin olevinaan vaihtelunhaluinen ja puheet on kovat. Käytännössä sitten mennään samalla kaavalla jokseenkin aina.

Vierailija
8/60 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas ehdotan kaikkee ja mies ei suostu.

Tekisitkö sinäkin "vaikka mitä"? Eli mitä "kaikkee" ehdotat? Aina ei osu yhteen.

Vierailija
9/60 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neillä keskustellaan aiheesta! Useimmiten tyttöystävä on X-asentoon kiinnitetynä sängyssä, koska hän pitää siitä, mutta välillä hän haluaa olla "master". Tällöin minä olen sänkyyn kiinnitettynä ja hän pitää "ratsastus tunteja". Ihan hoituu sopimalla.

Vierailija
10/60 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On! Joka kerran kun pannaan haluaisi vaihtaa minut naapurin Julliin!

Vierailija
11/60 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sitten voi olla asennoissa, joista yksi tykkää, ja sitten myös asennossa, josta toinen tykkää? Tai kiva tietenkin, jos löytyisi joku asento, josta molemmat tykkäävät. Mutta muuten minäkin ehdotan puhumista asiasta.

Vierailija
12/60 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On! Välillä hän haluaa pimeässä lähetyssaarnaaja-asennossa ja välillä ei (ollenkaan).

Vierailija
13/60 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perusnainen, jolle vaihtelua tarkoittaa sitä., että antaa seksiä tai sitten ei anna. Ei siinä sen kummempia hienosteluja ole.

Vierailija
14/60 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

..mikä sitten neuvoksi?

Tai. Tuskin näistä (tälläisistä jutuista tarvii kukaa) keneltäkään 'vieraalta kysyy'. Vai kuinka on, hei.. ?

Vierailija
15/60 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset päättävät miehen seksistä parisuhteessa. Kavereille kertovat, kuin mahtavaa on (paitsi oma mies huono) tuo seksielämä ja eivät pätkääkään koskaa kuuntele miesten toiveita. Toki kuuntelevat, niitä voi pihdata ja haukkua moisista asioista.

Tunnistaako kukaan nainen itseään? Kolme avioliittoa takana ja minä olin se mukava rahatyyppi. Nainen tykkäsi olla feministinainen.

Vierailija
16/60 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset päättävät miehen seksistä parisuhteessa. Kavereille kertovat, kuin mahtavaa on (paitsi oma mies huono) tuo seksielämä ja eivät pätkääkään koskaa kuuntele miesten toiveita. Toki kuuntelevat, niitä voi pihdata ja haukkua moisista asioista.

Tunnistaako kukaan nainen itseään? Kolme avioliittoa takana ja minä olin se mukava rahatyyppi. Nainen tykkäsi olla feministinainen.

Ei päätä ainakaan meillä. Kumpikin saa seksiä aina kun haluaa, sillä meillä on sopimus että seksistä ei kieltäydytä. Tyyli on sitten kyllä vapaa, eli jos en halua naida, niin sitten vibraan, dildotan, nuolen tai sormetan. Sama vaimolla, jos ei huvita niin sitten ottaa suihin tai tekee käsin, mutta orgasmi on toiselle annettava. Kuukautisten aikaan ottelee mielellään suihin, kun siinä ei kauaa kestä ennenkuin laukeaminen tapahtuu.

Vierailija
17/60 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei päätä ainakaan meillä. Kumpikin saa seksiä aina kun haluaa, sillä meillä on sopimus että seksistä ei kieltäydytä. Tyyli on sitten kyllä vapaa, eli jos en halua naida, niin sitten vibraan, dildotan, nuolen tai sormetan. Sama vaimolla, jos ei huvita niin sitten ottaa suihin tai tekee käsin, mutta orgasmi on toiselle annettava. Kuukautisten aikaan ottelee mielellään suihin, kun siinä ei kauaa kestä ennenkuin laukeaminen tapahtuu.

Olet nuori ja sulla ei ole rahaa. Muista, mitä kirjoitin.

Vierailija
18/60 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä syytä muita siitä, että olet itse epäonnistunut parinvalinnassa. Kun raha tuntuu olevan tärkeämpää kuin rakkaus niin mikä ihme siinä on, että olet vetänyt puoleesi rahanahneita naisia. Ei heitä seksi kiinnosta sen enempää kuin maksullisiakaan.

Vierailija
19/60 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se vaihtelunhaluinen, mutta itse en ole. 

Ei kiinnosta seksi niin paljoa, että jaksaisin lähteä tuhisemaan alakertaan parran märäksi. 

Pitää vaihtaa nainen toiseen. koska olen kuulevinani jatkuvasti piilovalitusta aiheesta, mutta suorissa keskusteluissa ikinä ei ole mikään vikana.

Vierailija
20/60 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä päättelit

a) Että olen nuori? Olen 44v

b) Että ei ole rahaa? Kk palkkani on 6654€, tosin on vielä asuntolainaa yli 100 000€, jonka lyhennykseen menee yli 1000€/kk, mutta omaisuuden arvo mökkeineen, sijoitusasuntoineen, sekä metsiä (88ha keski-suomessa) unohtamatta on varmaankin yli miljoona euroa.