Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

onko vaimosi vaihtelunhaluinen sängyssä?

Vierailija
03.02.2023 |

Aloin tässä miettimään, että itellä tulee kyllä aktiivisesti ehdoteltua vaihtelua, tarjottua suuseksiä, hyväiltyä monella tapaa ynnä muuta. Pidän vaihtelusta! Mitään ekstremeä ei tarvi olla vaan jotain, joka on molemmille kivaa. Vaimo on aina puheiden tasolla kovinkin seksuaalinen ja vaihtelunhaluinen, mutta sitten käytännössä torjuu useimmat ehdotukset. Siispä melkein aina samassa asennossa ja samalla tavalla. Parilla viime kerralla on ollut niin passiivista, että en ole itse lauennut yrityksestä huolimatta. Perusongelmana myös, että hän suosii asentoja, jotka ovat minulle hankalia: hän yleensä makaa ja minä kyljellään -> tässä asennossa tosi vaikea työntyä syvälle, jolloin saa yhtenään tapella sen kanssa, meneekö (paksu) terska suosiolla sisälle vai pullahtaako ulos. Meinaa siksikin mennä fiilis. Toinen vaihtoehto on käsillä hyväily siten, että hän on niin kaukana kuin voi ja koko toimitus tuo mieleen roskien viemisen. Miten muilla?

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies makaa selällään ja odottaa handjobia, suikkaria ja ratsastavaa naista. Ei eväänsä liikauta.

Seksin jälkeen sanoo että etkö taaskaan ehtinyt mukaan? Oletko miettinyt mistä kiikastaa kun joudut käyttämään liukkaria etkä kostu normaalisti?

Joo, koska normaalisti naiset kostuu siitä että mies ei koske heihin sormillakaan.

Lähetyssaarnaajakin olisi extremeä meillä.

Minä olen se vaihtelunhaluisempi. Ihanaa jos olisi suuseksiä tai sormetusta minulle (ei ole ollut kertakaan suhteen aikana), doggystyleä tai lähetyssaarnaaja mutta ei. Liian työläitä asentoja miehelle. Hän ei tykkää seksissä asennoista joissa joutuu tekemään jotain.

Onnistunut kumppaninvalinta on hirveän tärkeä osa omaa hyvinvointia. Parempaa onnea ensi kerralla.

Vierailija
42/60 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan täysijärkinen, seksistä pitävä ihminen jatkaa tommosia suhteita jossa ei saa sitä mitä haluaa. Miksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan täysijärkinen, seksistä pitävä ihminen jatkaa tommosia suhteita jossa ei saa sitä mitä haluaa. Miksi?

Sitä on monena unettomana yönä tullut mietittyä. Ehkä se eroamisen työläys estää ja pelko, miten lapset sitten kärsii vaimon huutaessa niille kun tietäähän sen kenelle lapset määrätään vaikka toisella osapuolella ei ne juuri nekään edes kiinnosta. Ja toiseksi kai sitä odottaa ihmettä tapahtuvan ja seksin paranevan. Roikutaanhan sitä paskoissa työpaikoissakin paremman puutteessa. Kolmanneksi kun puoliso tuntuu olevan riidanhaluinen niin jotenkin helpompi vaan kärsiä nahoissaan. Tosin saattaa sitten käydä jossain kohtaa niin, että kamelin selkä katkeaakin hyvin nopealla aikataululla.

Vierailija
44/60 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä on monena unettomana yönä tullut mietittyä. Ehkä se eroamisen työläys estää ja pelko, miten lapset sitten kärsii vaimon huutaessa niille kun tietäähän sen kenelle lapset määrätään vaikka toisella osapuolella ei ne juuri nekään edes kiinnosta. Ja toiseksi kai sitä odottaa ihmettä tapahtuvan ja seksin paranevan. Roikutaanhan sitä paskoissa työpaikoissakin paremman puutteessa. Kolmanneksi kun puoliso tuntuu olevan riidanhaluinen niin jotenkin helpompi vaan kärsiä nahoissaan. Tosin saattaa sitten käydä jossain kohtaa niin, että kamelin selkä katkeaakin hyvin nopealla aikataululla.

Tuhlaat elämääsi.

Vierailija
45/60 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme että avioeroja on niin paljon jos oikeasti on ihmisiä jotka eroaa sen takia että seksielämä ei toimi. Eiköhän yleensä ne syyt eroon ole vähän painavampia.

Seksi kuuluu parisuhteen hupiosastoon.

Kiva jos sitä on mutta ei tarvitse yöunia menettää jos ei ole.

Vierailija
46/60 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Handyman kirjoitti:

Meillä saattaa joskus tulla vaihtelua, jos sitä ehdotan. Ongelmana kuitenkin on se, että vaimo on todella passiivinen. Hänellä on intoa asiaan vain kun hän on vauvakuumeessa.

Itsellänikin on halut lähteneet, kun toista ei seksi innosta. Vaan eihän tuo haittaa, pärjäähän sitä kärvistellen ilmankin. Pitää koettaa miettiä muuta silloin kun panettaa.

Luulitko ihan oikeasti, että vaimosi halusi parisuhteeseen saadakseen seksiä? Moni mies luulee niin mutta asioitten oikea laita paljastuu kyllä ajan myötä.

Onneksi suostuin menemään nuorena naimisiin kun vaimo niin halusi ja järjesti. Oltiin molemmat köyhiä joten mentiin rakkaudesta ja hyvästä seksistä. Nyt eletään rakkauden ja seksin täyteistä eloa eläkeläisinä. Ikinä oltu seksin tai orgasmien puutteessa.

Tuo on kaunista. Kerrotko mitä on hyvä seksi, te kun olette varmaankin olleet jo kauan yhdessä? En siis kysy tässä tunnetasoa, vaan mitä teette.

Rakastelu nimen omaan tunnetalla. Kaikki hyväilyt perustuneet siihen. Yleensä sama kaava, molemmin puolisia,hyväilyjä, josta edetty vaimolle annettavaan suuseksiin ja sormetukseen. Nuotempana ja enimmät vuosikymmenet edettin tuosta yhdyntään kun vaimo kävi tarpeeksi kovassa kiimassa. Yhdynnät oli aina intohimoisia, jotka päättyi vaimon rajuun lantionvatkaamiseen, alla tai päällä ja yhtaikaiseen orgasmiin. Toisinaan ja nykyisin ensi suuseksillä vaimolle ja sitten yhdyntä. Itselle yhdyntä on eniten ollut syvälle pohjaan työntymistä ja telakoituneena keinumista tuntien pillun otteen, puristelut kalunivarresta ja pillun lypsämisen kaluni tyhjäksi. Ei mitään jyystöä vaan rakastelua yhdessä. Siitä nautin yhä vielä eläkeiässä ja aina vain aivot nyrjähtää ja suuri kiintymyksen tunne valtaa. Näin on ollut alusta lähtien. Meillä on sama taajuus ja sähkövirta.

Upeaa P-P, että olet ymmärtänyt alkaa kirjoittamaan tarinasi niin, miten ne oikeastikin menee. Hyvä Pate!

Hyvä, että vihdoin ymmärsit lukemaasi. Tuon saman olen kirjoittanut lukuisia kertoja vähän eri sanoin. Ei ole kuin yksi vaimo, yksi parisuhde, joten en voi kirjoittaa muista parisuhteista. Lisäksi olen aina kirjoittanut siitä mikä on ollut todellisuutta meidän seksissä, joten samat asiat

vehkeen koko ja vaimon oravapillu ovat toistuneet vuosia sittenkin kirjoitetuissa, vanhemmillakin seksisaiteilla.

Vierailija
47/60 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ihme että avioeroja on niin paljon jos oikeasti on ihmisiä jotka eroaa sen takia että seksielämä ei toimi. Eiköhän yleensä ne syyt eroon ole vähän painavampia.

Menin naimisiin vain ja ainoastaan sen vuoksi, että saisin rakkautta, seksiä ja pillua riittävästi. En mennyt naimisiin saadakseni lapsia tai rakentaakseni kulisseja. Lapset ovat lahja rakkaudesta ja kulissit yms menestyksen näyttäminen olisi voineet vähempää kiinnostaa.

Jos seksi ja rakkaus olisi loppuneet, olisi tullut ero. Onneksi vaimollakin oli sama syy, saada rakkautta, seksiä ja kullia. Voi olla, että hänellä oli taka-ajatuksena myös lapset. Näillä menty koko ikä yhdessä.

Vierailija
48/60 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

..'Some Want Have', fun ? ( ja keneltä se on pois.. )

Sinultako? no voivoi..

Vierailija
49/60 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se ero saattaa tulla ajankohtaiseksi siinä vaiheessa, kun se toinen ei menetä yöuniaan, vaan lähtee tapailemaan muita naisia/miehiä.

Vierailija
50/60 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se niin on ainakin minulla, että jos ei seksi toimi niin sitten ei toimi paljon muukaan. Kyllähän se on suhteen liima. Ja nyt kyllä pahasti rakoilee, kohta liima pettää. Ja eikä se seksielämän hyvyys ei ole laskettavissa kertoina.

Vierailija
51/60 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

..'Some Want Have', fun ? ( ja keneltä se on pois.. )

Sinultako? no voivoi..

Lopeta jo tää merkkiperseily tai tarkista lääkitys. Vituttaa ihan huolella.

Vierailija
52/60 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumma juttu, kuinka pukkaa pahaa mieltä, jos se hupiosasto ei toimi ja menee hupailemaan jonkun toisen kanssa.

Vierailija
53/60 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se vaikuttaa parisuhteeseen hyvin paljon, jos toinen ei koe itseään seksuaalisesti haluttavaksi.

Vierailija
54/60 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ero ei paranna,en ole itsekäs.

Vierailija
55/60 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvanaisilla tuntuu olevan tärkeintä tuo vanilja ja huonon mielen tuottaminen toiselle. Kaikesta jää katkeruus jäljelle.

Vierailija
56/60 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menin naimisiin vain ja ainoastaan sen vuoksi, että saisin rakkautta, seksiä ja pillua riittävästi. En mennyt naimisiin saadakseni lapsia tai rakentaakseni kulisseja. Lapset ovat lahja rakkaudesta ja kulissit yms menestyksen näyttäminen olisi voineet vähempää kiinnostaa.

Jos seksi ja rakkaus olisi loppuneet, olisi tullut ero. Onneksi vaimollakin oli sama syy, saada rakkautta, seksiä ja kullia. Voi olla, että hänellä oli taka-ajatuksena myös lapset. Näillä menty koko ikä yhdessä.

Paljonko piti palvella ja rahoittaa vaimoa että maistuu seksi ja osaa äitiroolin vaihtaa pois väliin?

Vierailija
57/60 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu perussettiä ainakin meillä. Vaimo ei innostu oikeastaan mistään mitä ehdottaa. Munastakaan ei ota kiinni ilman, että sitä varovasti ehdottaisi. Onnea teille pariskunnille keillä seksi on iloittelua ja uusien asioiden kokeilua.

Olen ollut tämänkaltaisissa suhteissa. Vasta nyt olen löytänyt naisen joka tosiaan haluaa tyydyttää minut ja antaa minun tyydyttää hänet. Etsimiseen meni 15 vuotta, mutta se on ollut sen arvoista. Samanpariset seksihalut, sekä innokkuus oppia itsestä ja toisesta uutta päivä toisensa jälkeen on jotain maagista.

Vierailija
58/60 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelunhalu naisella on kuukautisten ja päänsäryn välillä. Nalkutus eniten läsnä.

Vierailija
59/60 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteen hupiosastoon ei seksi kuulu. Se kuuluu sinne peruspilareihin. Se kuuluusinne siksi, että jos se toinen rakastaa, niin hän HALUAA etten minä kärsi suhteessa ja taatusti kärsin jos ei ole seksiä. Seksi on minulle äärimmäisen tärkeä asia ja jos sitä ei ole pitkään aikaan, rakkaus on todella kovalla koetuksella, koska mikä se sellainen parisuhde on, missä ei huomioida toiselle tärkeitä asioita? Mulle tärkeät asiat määrittelee minä ja sulle sinä, älä valopää kuvittele että voit määritellä mitään jonkun muun puolesta.

Vierailija
60/60 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo kovin arvosta vaihtelua. Itse kyllä mielellään kokeilisin kaiken vähintään pari kertaa, jotta saa kunnolla fiilistellä toimiiko vai ei. Rutiineista huolimatta ihan toimiva seksielämä meillä on, vaikka välillä tulee mietittyä että voiko nuista haaveista päästää irti.