Kannattaa Kokoomuksen kauheasti painottaa "oikeistolaisuutta" vaalikampanjoinnissa?
Muistelen että Kataisen aikana Kokoomus ei brändännyt ihan vastaavalla tavalla...
Onkohan ihan viisas taktiikka?
Kommentit (39)
Varsinkin kun äänestivät elvytyspaketin ja tränslain puolesta🤣
Kokoomushan on pahin globalismiwokepuolue. Globalisaatio, woke ja EU-liittovaltio olisi heille sopiva mainosrimpsu sen koti, uskonto ja isänmaa sijaan.
Vierailija kirjoitti:
Sydän on oikealla, sydän on sininen. Niih etkö tienny
Tuo sininen sydän ei nyt oikein ole toimiva juttu kyllä..
koti, uskonto, isänmaa. tuossa on syyt miksi äänestän kokoomusta.
Vierailija kirjoitti:
Niin paitsi, että Kokoomus on vieraantunut näistä arvoista jo kauan aikaa sitten. On turha tuon perusteella äänestää Kokoomusta kun nuo arvot eivät ole enää puolueen keskiössä.
No Suomessa isojen joukossa ei kauheasti talousoikeistopuolueita ole, joten ainakin se auttaa profiloitumaan.
Kokoomuskaan ei tätä ollut vielä 10 vuotta sitten mutta viimeaikaisissa ohjelmissa linjoja on muutettu siihen suuntaan. Siis matalampaa velanottoa ja verotusta, matalampi markkinoiden sääntely, alhaisempi sosiaaliturva, tämän tyylisiä asioita. Minusta heidän talousohjelmansa oli aika hyvä.
Suomessa on joukko joka näitä asioita kannattaa ja heidän ääniään tuo varmaan kerää. Demokratian kannalta on hyvä että myös näiden äänestäjien näkemystä edustaa joku.
Tehoaa kaikkiin wannabe-pikkuporvareihin, jotka kuvittelevat olevansa rikkaita.
Vierailija kirjoitti:
koti, uskonto, isänmaa,haittam...m,pakkomonikultturi,väestönvaihto tuossa on syyt miksi äänestän kokoomusta.
Vierailija kirjoitti:
Et ole käynyt ruotsissa
Ei kannata kuin kuitenkin harrastaa vasemmistolaista politiikkaa. Suomessa ei ole oikeistolaispuoluetta. Amerikassa demokraatitkin ovat enemmän oikealla kuin Suomen Sekoomus.
Vierailija kirjoitti:
Olen tosi köyhä. Koen silti että Suomi olisi parempi paikka jos julkinen sektori ei olisi niin ylipaisunut ja käyttäisi rahaa asioihin jotka eivät mielestäni ole valtion tehtäviä kuten kulttuurin tukeminen, YLE jne.
Vastustan myös ansiosidonnaista työttömyysturvaa. Minä saan 800 e/kk työttömyysturvaa, koska olen nuori enkä ehtinyt olla kauaa töissä ennen kuin jäin työttömäksi. Miksi joku muu saa 1600 e/kk siksi että on joskus ollut töissä? Sen toisen on muutenkin helpompi työllistyä, ja on paremmassa asemassa jo valmiiksi.
Koen myös että olisi parempi jos Suomessa verotettaisiin vähemmän, mutta ensin pitää saada velanotto loppumaan.
Kokoomus on Liberaalipuolueen lisäksi ainoa joka näitä asioita joita minä kannatan ajaa, tai lähimpänä kuitenkin.
En silti todellakaan kuvittele olevani rikas. Miksi haukut muita siitä mitä poliittista mieltä ovat?
Jos nykymeininki on rehellistä vasemmistolaisuutta niin oikeistolaisuus edellä on erittäin järkevä valinta. Antaa vasemmistopuolen yrittää leimata kaikki heiltä oikealla oleva "äärioikeistolaisuudeksi", nolaavat vain itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tosi köyhä. Koen silti että Suomi olisi parempi paikka jos julkinen sektori ei olisi niin ylipaisunut ja käyttäisi rahaa asioihin jotka eivät mielestäni ole valtion tehtäviä kuten kulttuurin tukeminen, YLE jne.
Vastustan myös ansiosidonnaista työttömyysturvaa. Minä saan 800 e/kk työttömyysturvaa, koska olen nuori enkä ehtinyt olla kauaa töissä ennen kuin jäin työttömäksi. Miksi joku muu saa 1600 e/kk siksi että on joskus ollut töissä? Sen toisen on muutenkin helpompi työllistyä, ja on paremmassa asemassa jo valmiiksi.
Koen myös että olisi parempi jos Suomessa verotettaisiin vähemmän, mutta ensin pitää saada velanotto loppumaan.
Kokoomus on Liberaalipuolueen lisäksi ainoa joka näitä asioita joita minä kannatan ajaa, tai lähimpänä kuitenkin.
En silti todellakaan kuvittele olevani rikas. Miksi haukut muita siitä mitä poliittista mieltä ovat?
Dani Niskasella on naurettava ulkonäkö
Ymmärrän, että yksilön vastuu ja vapaus pelottaa.
Siksi me ilmeisesti haluammekin olla vasemmalla, kun siellä on aina joku joka tietää meitä paremmin mitä me tarvitsemme.
Kokoomus kumartaa I-s-l-a-m-ia, sekä ovat jihhadisti-Putten veljespuolue.
Itse ovat näin kertoneet kansalle suorassa tv-lähetyksessä.
Liike Nyt Rupla-Harri säestää.
Tämä on todellinen tilanne tällä hetkellä.
Ruotsin tiellä ollaan todellakin.
Eihän ne painotakaan. Kokoomuksen Elina Valtosen päävaaliteema on syrjäytyminen! Todella irvokasta! Kokoomus on suurin syrjäyttäjä.
Vierailija kirjoitti:
Jos nykymeininki on rehellistä vasemmistolaisuutta niin oikeistolaisuus edellä on erittäin järkevä valinta. Antaa vasemmistopuolen yrittää leimata kaikki heiltä oikealla oleva "äärioikeistolaisuudeksi", nolaavat vain itsensä.
Persut taas pitävät kaikkia heitä vasemmalla olevia kommareina, kokoomusta kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin paitsi, että Kokoomus on vieraantunut näistä arvoista jo kauan aikaa sitten. On turha tuon perusteella äänestää Kokoomusta kun nuo arvot eivät ole enää puolueen keskiössä.
Vasemmistoliittolaisena ateistina olen kyllä siinä käsityksessä, että lähempänä koti uskonto ja isänmaa ovat minua kuin nykykokoomusta, jonka arvot ovat mulle, mulle ja sull- eiku mulle. Ja ehkä niille tyypeille joita liehittelen.
Vierailija kirjoitti:
EK, Mehiläinen, pääomasijoittajat olisi se rehellinen arvoluettelo.
Sydän on oikealla, sydän on sininen. Niih etkö tienny