Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaipaan kosketusta niin, että se tuntuu kivulta

Vierailija
03.02.2023 |

Yksinäisyys-ketjua lukiessa ymmärsin, että kipu, joka on ihollani, on seurausta yksinäisyydestä. Kaipaan kosketusta, ihan vain halausta tai lähellä oloa.
Kipu tuntuu todella raastavalta, ihan kuin hermokipu, joka säteilee mielentilaan.
Olen yh ja joskus tämä tunne saa itkemään. Olen todella yksin. Kaipaan toista ihmistä, turvallista parisuhdetta.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin otsikosta että kaipaat jotain rajua käsittelyä.

Vierailija
22/30 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Romantikko. Olin samanlainen.

Oikea elämä on vain elämää. Parisuhteet ja koskettelu ei "onnistu" noin vain. Se vaatii rehellistä puhumista ja uskallusta. Puhuminen, rehellisyys ei ole monessakaan parisuhteessa tasapainossa. Oletetaan ja petytään.

Ymmärrän arjen. Sekin on mukavaa. Tiskaaminen yhdessä tai vaikka siivoaminen. Juttelu arkipäivän asioista. Iloista ja suruista. Keskustelu eriävistä mielipiteistä.

Haluaisin uskaltaa, mutta en ole kohdannut sellaista ihmistä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pilasit elämäsi alkamalla yksinhuoltajaksi. Mikä kiire oli tehdä lapsi väärään suhteeseen joka ei toiminut. 

Nyt sitten on yksin huoltajana tosi vaikeeta löytää ketään ja vielä vaikeempaa jos ei muutenkaan ole ihmissuhde taitoja ollut ennenkään eikä niitä ole kehittynyt. 

Voisit kokeilla yhden illan suhteita jos niin kamala pakottava tunne on. Onhan niitä paljon joillekka riittää aina silloin tällöin. 

Vierailija
24/30 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä avautuminen auttaa vähän, Tinderiin liittyminen auttaa paljon 😋.

Virtuaalihalit täältä 🤗.

Vierailija
25/30 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies jätti 28 yhteisen vuoden jälkeen ja elämässä ollut paljon salaa itkettyjä kyyneliä ja tietenkin kosketuksen kaipuuta. Kahdeksan kuukautta mennyt aika usvassa.

Kyllä minua nolotti kun vihdoinkin sain mentyä hammaslääkäriin, johon minun piti mennä jo lähes vuosi sitten. Jännitti, stressasi ja kun hammaslääkäri tutki tietojani ja totesi että vähän tuloni venähti niin piipitin jotain viime vuoden kipsiajasta ja erosta (sama hammaslääkäri ollut 30 vuotta) ....... ja Hän teki sen virheen, että oli ystävällinen ja myötätuntoinen ja minä sitten purskahdin itkuun. Voi hemmetti kun hävetti, siinä Hän sitten ojenteli mulle paperia. Hetki meni kerätä itseni kasaan.

Vierailija
26/30 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies jätti 28 yhteisen vuoden jälkeen ja elämässä ollut paljon salaa itkettyjä kyyneliä ja tietenkin kosketuksen kaipuuta. Kahdeksan kuukautta mennyt aika usvassa.

Kyllä minua nolotti kun vihdoinkin sain mentyä hammaslääkäriin, johon minun piti mennä jo lähes vuosi sitten. Jännitti, stressasi ja kun hammaslääkäri tutki tietojani ja totesi että vähän tuloni venähti niin piipitin jotain viime vuoden kipsiajasta ja erosta (sama hammaslääkäri ollut 30 vuotta) ....... ja Hän teki sen virheen, että oli ystävällinen ja myötätuntoinen ja minä sitten purskahdin itkuun. Voi hemmetti kun hävetti, siinä Hän sitten ojenteli mulle paperia. Hetki meni kerätä itseni kasaan.

Ymmärrän tämän niin hyvin. Joskus toisen ihmisen osoittama hetkellinen ystävällisyys voi merkitä sille toiselle ihmiselle todella paljon.

Ap

Vierailija
27/30 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

if kirjoitti:

Virtuaalihalit täältä 🤗.

Tinderiin liittyminen ei auta jos ei ole kaunis. Nimim. 2kk. 2 mätsiä.

T. 2

Vierailija
28/30 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

if kirjoitti:

Virtuaalihalit täältä 🤗.

Tinderiin liittyminen ei auta jos ei ole kaunis. Nimim. 2kk. 2 mätsiä.

T. 2

Minäkään en kovin hyvin onnistunut löytämään sieltä mitään, joten poistin sen.

Ap

Vierailija
29/30 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksamista sulle ap itsellä ihan sama tilanne, ihan kamala kaipuu,ikävä miehen kosketusta,syliä. Ehkä meitä vielä onni potkasee, tsemppiä!

Vierailija
30/30 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaksamista sulle ap itsellä ihan sama tilanne, ihan kamala kaipuu,ikävä miehen kosketusta,syliä. Ehkä meitä vielä onni potkasee, tsemppiä!

Samoin sinulle. Joskus helpottaa hieman, kun voi sanoittaa tätä kaipauksen tuomaa kipua.

Ap