Olisko ok sun lapsen koulussa jos Kansanlähetys vierailisi?
Kommentit (38)
Kaikille ideologioille tasa-arvo. Jos sateenkaarisaarnaaja saa vierailla niin silloin saa pappikin.
Olisi kyllä parempi vierailija kuin SETA.
Kyllä vois joulukirkot, suvivirret ja aamunavaukset lopettaa, hyvä idea. Niitä hapatuksia onkin jo kuunneltu tarpeeksi.
On ok. He eivät osallistu uskonnon opetukseen, mutta jos tuo olisi sen ulkopuolella niin totta kai.
Vierailija kirjoitti:
Kaikille ideologioille tasa-arvo. Jos sateenkaarisaarnaaja saa vierailla niin silloin saa pappikin.
Mieluummin niin, että pidetään nollatoleranssi kaikille hihhuleille. Ne ei kuulu kouluihin.
Koululle on koko ajan tunkemassa jos minkälaista valistajaa ja tempuntekijää, oppitunteja tuhlataan turhuuteen. Sitten ihmetellään, kun lapset eivät osaa lukea tai laskea.
Vierailija kirjoitti:
Koululle on koko ajan tunkemassa jos minkälaista valistajaa ja tempuntekijää, oppitunteja tuhlataan turhuuteen. Sitten ihmetellään, kun lapset eivät osaa lukea tai laskea.
Näen yhden entisen opettajani sanomassa tätä. Sellainen tosi vanhoillinen tiukka rouva, joka nautti heikompien nolaamisesta. Jäi traumat, vaikka aikaa on kulunut monta vuosikymmentä.
Kun kerran kirkon jutut on kielletty (mikä onkin ihan hyvä; olen ateisti), niin yhtälailla saisi olla kaikenlainen muu tuputus olla kielletty.
On ok ilman muuta, että valistusmielessä voidaan asioista jonkin verran kertoa, että on erilaisuutta jne. ja se on ok, mutta joku raja kuitenkin pitäisi olla. Kohta alkaa lasten mielet olla ihan tyystin sekaisin.
Nyt jo meidän tokaluokalla oleva lapsi kertonut, miten jotkut pojat on pussailleet keskenään salaa opettajalta jonkun sermin takana luokassa ja jotkut toiset pojat kuulemma luokassa välillä menneet jotain seksileikkiä, missä laittavat pippeleitään yhteen. Housut jalassa kuitenkin onneksi ollut kuulemma.
Jos Seta saa järjestää kouluissa sateenkaarityöpajoja, niin miksi Kansanlähetys yms. eivät voisi vierailla kouluissa?
Ehdottomasti on ok. Lapsille on terveellistä oppia mahdollisimman monenlaisista tavoista ja ajatusmalleista.
Vierailija kirjoitti:
En koe näitä vaihtoehtoisina. Olen kristitty, mutta ymmärrän että on transihmisiä, ja heistä saa puhua, ei se ole mitään aivopesua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En koe näitä vaihtoehtoisina. Olen kristitty, mutta ymmärrän että on transihmisiä, ja heistä saa puhua, ei se ole mitään aivopesua.
Ei olekaan, mutta nyt puhuttiinkin SETA:sta. Heidän toimintansa on aivopesua.
Vierailija kirjoitti:
Kun kerran kirkon jutut on kielletty (mikä onkin ihan hyvä; olen ateisti), niin yhtälailla saisi olla kaikenlainen muu tuputus olla kielletty.
On ok ilman muuta, että valistusmielessä voidaan asioista jonkin verran kertoa, että on erilaisuutta jne. ja se on ok, mutta joku raja kuitenkin pitäisi olla. Kohta alkaa lasten mielet olla ihan tyystin sekaisin.
Nyt jo meidän tokaluokalla oleva lapsi kertonut, miten jotkut pojat on pussailleet keskenään salaa opettajalta jonkun sermin takana luokassa ja jotkut toiset pojat kuulemma luokassa välillä menneet jotain seksileikkiä, missä laittavat pippeleitään yhteen. Housut jalassa kuitenkin onneksi ollut kuulemma.
Hups, nyt sain opetuksen, että pitäisi aina lukea aloitus huolella ja lukea myös linkki. :D
Luulin, että tässä oli kyse siitä jostain jättivaginajutusta, mikä myös ollut puheenaiheena toisaalla tällä hetkellä, mut tää olikin eri juttu.
Ja siis eikö kirkon jutut olekaan kielletty kouluissa? Oon luullut, että on?
10
Vierailija kirjoitti:
Niin tytöille kuin pojillekin nuo leikit ovat ihan tavallinen vaihe, vaikka useimmista kasvaakin heteroita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs nämä lahkouskonnot? En halua niitä kouluihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs nämä lahkouskonnot? En halua niitä kouluihin.
Mikä uskonto on kansanlähetystö? :D
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vois joulukirkot, suvivirret ja aamunavaukset lopettaa, hyvä idea. Niitä hapatuksia onkin jo kuunneltu tarpeeksi.
Samaa mieltä. Vanhempien kuuluu hoitaa uskonnon asiat.
Kansanlähetyksen kautta pääsee vähävarainenkin matkustelemaan ja tutustumaan vieraaseen kulttuuriin. Jokaista "lähetystyöhön" menijää tukee Suomessa taloudellisesti noin 70 harrasta "uskovaa".
Käyttäkää ihmeessä tilaisuutta hyväksenne!
"Kaupunki muistutti kouluja siitä, että opetukseen ei sovi tuoda ideologista toimintaa."
Enemmän raivoa nostaa PAKOLLISET sateenkaarityöpajat lapsille koulussa.