Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos raskaana olevalle tulee bilekutsu, josta ei voi kieltäytyä, miten salata raskaus?

Vierailija
03.02.2023 |

Tuli tuosta raskaanaolevan juhlaketjusta mieleen, missä pohdittiin miten salata onnistuneesti raskaus. Juhlissa tarjotaan ehkä tuorejuustoa ja sitten se 1 alkudrinkki. Että miten selviää ettei kukaan tajua.

Luulisi sen olevan helppoa, mutta mites jos tulee kutsu kunnon bileisiin, ja sellaisiin joihin on pakko mennä, tyyliin hyvän kaverin kolmekymppiset? Joissa viini virtaa ja laulu raikaa, ja ennen olet ollut kovimmasta päästä bilehile? Ei mene läpi jotkut tipattomat helmikuut/heinäkuut.

Pitääkö näytellä huppeloista?

Mitä jos kaveri tulee baaritiskille samaan aikaan ja sanoo että voi tarjota vaikka siiderit, miten tästä selvitä? Ei sitä siideriä voi kaataa oikein mekkonsakan sisään, ja kaveri vielä tarjonnut?

Kommentit (106)

Vierailija
21/106 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se raskaus pitää peitellä?

Vierailija
22/106 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit myös kertoa, että "yritetään tulla raskaaksi, niin en halua juoda"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/106 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään ei ole mitenkään outoa, jos oku kieltäytyy alkoholista. Voihan sanoa, että vietän tiapton tätä vuotta. Ja pieni määrä tuorejuustoa ei haittaa mitään - ja ei kai kukaan nyt jokaista suulapaa ole vahtimassa.

Kun itse olin raskaana, saatoin hiukan maistaa onnittelumaljasta tai alkudrinkistä  ja sitten vaivihkaa vaihtaa miehen kanssa laseja, jolloin hän kulautti loput minunkin lasistani.

Vierailija
24/106 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No samantienhän voi sitten kertoa että on jo paksuna.

Vierailija
25/106 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä en kyllä suosittele, koska jos käykin niin kamalasti, että menisi kesken, niin sitten saakin kuulla uteluita joko on tärpännyt. Kaikki eivät myöskään halua kertoa keskenmenostaan edes läheisilleen, vaan pitävät sen omana ja puolisonsa välisenä asiana.

Vierailija
26/106 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano vain suoraan että ei kiinnosta

Vierailija
27/106 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ollut raskaana parissakin bileissä, joissa oli opm.

Ostin kierrekorkillisia siidereitä, jotka puoliso joi kotona. Täytin pullot sitten alkoholittomilla juomilla. Meni heittämällä läpi.

Alkumaljasta voi juoda kielellisen ja käydä sen sitten sopivassa tilanteessa kaatamassa pois tai juottaa puolisolle.

Voi myös sanoa olevansa autolla bileissä syystä x. Nykyään ei pitäisi olla epätavallista, jos joku ei juo alkoholia bileissä.

Ja sitten kun lapsi syntyy niin juhlavieraat laskee 1+1 ja kauhistelevat kun joit raskausaikana

Vierailija
28/106 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa kyllä sanoa. Itse olen muutenkin välillä selvinpäin bilettämässä, ja minulle on sanottu ettei minusta mitenkään huomaa olenko selvinpäin vai humalassa, niin ei olisi tuollaista ongelmaa.

Ihan hyvin voin vetää jotkut kolmikymppiset selvinpäin ja olla se kovimmasta päästä bilehile. Eihän biletys ole yhtä kuin känni. 

Mutta enpä ole tiennyt, ettei tuorejuustoa saisi raskaana syödä. En tiedä myöskään onko sillä väliä, jos juo yhden miedon alkoholijuoman. 

Vierailija
29/106 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suojakännit tietysti. Kukaan ei epäile sinun olevan raskaana kunhan vait olet riittävän humalassa.

Vierailija
30/106 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostin kierrekorkillisia siidereitä, jotka puoliso joi kotona. Täytin pullot sitten alkoholittomilla juomilla. Meni heittämällä läpi.

Alkumaljasta voi juoda kielellisen ja käydä sen sitten sopivassa tilanteessa kaatamassa pois tai juottaa puolisolle.

Voi myös sanoa olevansa autolla bileissä syystä x. Nykyään ei pitäisi olla epätavallista, jos joku ei juo alkoholia bileissä.

Ja sitten kun lapsi syntyy niin juhlavieraat laskee 1+1 ja kauhistelevat kun joit raskausaikana

Niin, tai sitten he tajuavat että kyseessä on ollut esittäminen.

Vierailija
31/106 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että on korona. Tai altistus.

Vierailija
32/106 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on kyllä mielenkiintoisia "bileystäviä", jos pitää alkaa keksiä satuja, miksei halua juoda viinaa. Miten itse suhtaudut sellaiseen, joka ei halua juoda sun bileissä?

Hauskaa voi pitää myös selvinpäin, jos olet jo teini-iästä kasvanut ohi.

Peiliinkatsomisen paikka.

Vierailija
33/106 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo syy nykyään ihan kaikkeen:

"Toi kurkku on vähän kipee niin en uskalla tulla, että jos on jotain niin en tartuta..."

"Tuntuu, että tuo nenä on tänään alkanut vuotamaan niin en uskalla tulla, etten vaan tartuta mitään jos on jotain..."

"On yskittänyt tänään tosi paljon ja kurkkua kutittaa, niin en viitsi tulla jos on jotain tarttuvaa..."

Vierailija
34/106 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano vain suoraan että ei kiinnosta

Ei niin voi sanoa, koska turhamaiset pissisystikset jättää mut seurapiireistään.

Vierailija
35/106 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bilekutsu mafialta?

Vierailija
36/106 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, tai sitten he tajuavat että kyseessä on ollut esittäminen.

Jos joillekin pitää esiintyä, niin ei se seurue ole edes niin fiksua.

Vierailija
37/106 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi viddu. Onko se pakko salata? Alkoholista voi kieltäytyä. Bileisiin ei ole pakko mennä.

Vierailija
38/106 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet flunssassa, etkä pääse paikalle.

Otat omat "juomat" mukaan. Siideripulloihin limsaa 😌

Vierailija
39/106 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt valitettavasti pääse bilettämään.

Eikä muuta tarvitse kertoa.

Eihän bilehile nyt voi jättää vuosisadan bileitä välistä. Hänet unohdetaan samantien.

Vierailija
40/106 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet flunssassa, etkä pääse paikalle.

Otat omat "juomat" mukaan. Siideripulloihin limsaa 😌

Baariin omat juomat?