Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nain unta etta anoppi puristi takapuoltani ja tunnelma oli eroottinen. Olen ollut ihmeissani tanaan. Miten tama nyt oikein pitais tulkita? :-)

Vierailija
18.11.2006 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jossain leirillä, jossa tuntemattomia nuoria ihmisiä. Ihastuin johonkin nuoreen mieheen, ja nukuimme siellä sylikkäin ja pussailimme yms, sellaista viatonta, niin, että vatsassa kihelmöi ja jännittää, eikä välitä mitä muut ajattelevat (olimme jossain yhteisissä tiloissa " leiriläisten" kanssa).

Sitten yht' äkkiä tajusin, että se nuori mies onkin kokoajan ollut minun mieheni, ja leikimme vain roolileikkiä (hän näytti erilaiselta jne)!

Kun tajusin sen minua alkoikin ärsyttää, enkä enää tahtonutkaan hempeillä, vaikka hetkeä aiemmin se oli ollut ihanaa! Höh.

Vierailija
2/6 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Umpiheterona olen itseäni pitänyt enkä ole edes hevi-ihminen...miten mun pitäis tämä tulkita??? Ja olen ihan tosissani; en kettuile... unet on ihmeellisiä, hih!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

salarakkaani vaimosta. Unessa vaimo vietteli minut, ja hänellä oli sekä naisen että miehen sukupuolielimet. Unessa annoin hänelle suuseksiä.

Tulkitkaa tätä nyt sitten :O

Vierailija
4/6 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen nainut vähän ketä sattuu unissani. Ihan sama, ne on vaan alitajunnan tuotteita. Enpä ainakaan ala päivääni pilaamaan niitä miettimällä.

Vierailija
5/6 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime yönäkin...

Aamulla on aina todella, todella kuvottava olo!

Vierailija
6/6 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime yönä näin unta, että sovimme menevämme mieheni kanssa vieraisiin. mies löysi itseään 10-15 vuotta vanhemman pitkän blondin, en ollut mustasukkainen yllättäen! itse löysin 19-vuotiaan homopojan, jolla oli heleä ääni ja rinnat! en saanut orgasmia, mutta muistettiin käyttää kondomia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi