Vaimoni leipoi Runebergin torttuja. Kerroin hänelle, että ex vaimo käytti rommia vain torttuihin.
Vaimo suuttui ja otti ison hiukan Rommia. Täytyykin katsoa suulin ikkunasta missä hän on.
Kommentit (37)
Alanuolittajat: mikä pakottaa teitä avaamaan nämä otsikot?
Punssia laitetaan torttuihin. Ex-vaimosi on juntti
Jättäkää rauhaan kirjoitti:
Se, että viestiä ei (valitettavasti) voi ilmoittaa asiattomaksi avaamatta sitä.
Toivottavasti Ap jaksaa vastakin laittaa näitä strippejä. Moni haluaisi nähdä niitä, mutta yleensä eivät palstan tuntien ole pitkäikäisiä. Haihtuvaa taidetta.
Vierailija kirjoitti:
Paljonko on iso hiukka?
Sillain ettei ole liian vähän mutta ei myöskään liian paljon.
Vierailija kirjoitti:
Kerrohan sitten miksi aloitus olisi sinulle sopimaton?
Kerroin miehelleni että exälläni oli paljon, siis todella paljon isompi kuin hänellä ja osasi käyttääkin sitä paljon paremmin. Ei ole viikkoon vongannut :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrohan sitten miksi aloitus on sinulle sopimaton?
Spämmäys ja trollaus on palstan säännöissä kielletty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerroin miehelleni että exälläni oli paljon, siis todella paljon isompi kuin hänellä ja osasi käyttääkin sitä paljon paremmin. Ei ole viikkoon vongannut :D
Tässä näemme miesvihaa.
Mutta aloituksessa et näe naisvihaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrohan sitten miksi aloitus on sinulle sopimaton?
Spämmäys ja trollaus on palstan säännöissä kielletty.
Ei sovi aloitus näihin raameihin.
Kerro vielä yksityiskohtaisesti miltä ex vaimon värkki näytti ja tuntui. Tule sitten kertomaan paljon rommia on jäljellä. Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä näemme miesvihaa.
En tosiaan. Olen seurannut näitä "ex ja suuli" -aloituksia pitkään. Niistä välittyy toimiva ja onnellinen parisuhde. Oikeasti Ap pitää vaimoaan arvossa, olen huomannut sen joistakin hänen kommenteistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä näemme miesvihaa.
En tosiaan. Olen seurannut näitä "ex ja suuli" -aloituksia pitkään. Niistä välittyy toimiva ja onnellinen parisuhde. Oikeasti Ap pitää vaimoaan arvossa, olen huomannut sen joistakin hänen kommenteistaan.
Et todellakaan tajua, että oikeasti ap:lla ei ole mitään vaimoa?
Harmi kun ei niitä vanhoja juttuja ole tullut otettua talteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä näemme miesvihaa.
Ex ja suuli -aloitukset on parhaita.
Rune Berg on itse ohjeistanut, että rommi pitää juoda erikseen. Sitäpaitsi se lukee perustuslaissa.
Onhan noita kiljoona eri reseptiä tortuille. Mutta minusta "sille" on parempi kutsumanimi lettulaari- eihän se ole edes minkään tortun muotoinenkaan, enempi karjalanpiirakan.