Mies jota tapailen kertoi exänsä estäneen hänet (ottamasta yhteyttä)
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On huono merkki. Eikö mies tapaa lapsiaan?
Tapaa kyllä, paljonkin, en tiedä miten asia hoituu.
Ilmeisesti ajat on sovittu.
Yleensä saan sellaisista miehistä tunteen että jokin on pielessä, mutta hänestä en kyllä saa.
Tekee mieleni uskoa että oneglma on exässä, voihan sekin olla mahdollista.
No Mikä sinun aloituksesi ydin oikein oli? Vihaatko EX Kumppaneita? Miksi et ota miestä jolla ei lapsia,ei exsiä,ei silloin ongelmaa?Mikä on,kun heti perjantai aamusta puhut tällä asioita mistä et tiedä mitään? Emme tunne miestäsi,emme sinua,
Mitä ihmettä, otan ihmisen josta pidän ja jonka kanssa on hyvä olla.
Kaikilla on omat ongelmansa, ei ole olemassa ihmistä ilman historiaa.
Kysyin vaan onko se huone merkki jos exä on estänyt.
On se huono merkki. Etkö luota intuitioosi? Vai tulitko täältä hakemaan vahvistusta asialle?
Todellakin luotan intuitiooni aina. Nyt intuitio ei sano että mitään olisi vialla.
Hän on luotettava, läsnä, pitää lupauksensa, pitää yhteyttä, vaikuttaa välittävältä, ei ole egoisti.
Kuuntelisin tarkalla korvalla mitä tapailukumppani kertoo exästään tai ylipäänsä existään. Red flag on jos kertoo exien olevan sekopäitä, hulluja, mustasukkaisia, tunnekylmiä jne. Ja jos vielä siihen päälle ylistää sinua, että sinä olet erilainen, me ymmärrämme toisiamme, me vastaan muu maailma... Narsistin tyypillinen taktiikka koukuttaa toinen suhteeseen kanssaan.
Vaikka täällä ei tästä saisi puhua, mutta miehen exä voi ihan vain ilkeyttään tehdä kaikkea pientä epäkypsää. Oma exäni on estänyt minua facebookissa. En tiedä miksi ja kuinka kauan sitten, mutta huomasin sattumalta tämän. En ole ollut facebookin kautta exääni yhteydessä ehkä 10 vuoteen. Tiedä mikä sitten tullut.
No, onhan se jo hälytysmerkki itsessään, että on päätynyt eroon, vaikka lapset ovat vasta noin pieniä.
Ja se, että näkee lapsia noin vähän. Käytännössä ei ole lasten elämässä juurikaan enää, vaan istuu yksin jossain poikamiesboksissaan. Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä saan sellaisista miehistä tunteen että jokin on pielessä, mutta hänestä en kyllä saa.
No Mikä sinun aloituksesi ydin oikein oli? Vihaatko EX Kumppaneita? Miksi et ota miestä jolla ei lapsia,ei exsiä,ei silloin ongelmaa?Mikä on,kun heti perjantai aamusta puhut tällä asioita mistä et tiedä mitään? Emme tunne miestäsi,emme sinua,
On se huono merkki. Etkö luota intuitioosi? Vai tulitko täältä hakemaan vahvistusta asialle?
Todellakin luotan intuitiooni aina. Nyt intuitio ei sano että mitään olisi vialla.
Hän on luotettava, läsnä, pitää lupauksensa, pitää yhteyttä, vaikuttaa välittävältä, ei ole egoisti.
Eli on liian hyvä ollakseen totta? No, sehän sitten on niin, että se ei ole totta. Narskut tekee hyvän ensivaikutelman, kunnes sitten eivät enää jaksa feikata ja korttitalo sortuu. Ensiarvoisen tärkeää olisi tietää, miksi ihmeessä ero on tapahtunut, kun nuorin lapsi on vasta 6-vuotias.
Mun kokemuksen perusteella on huono merkki. Olen erittäin vähän exäni kanssa tekemisissä (eli ei ole mitään pommittamista tms. vaan välillä ei esim. 1,5vko mitään viestejä. Vain jos tarvii sopia jostain lasten asioista).
Hän on siis tällainen tyypillinen viikonloppuisä, jonka omat menot menot on aina tärkeimmät. Esim. jos joskus lupaakin viedä lapsen harrastukseen, mutta varasikin itselleen hupsista parturin samalle päivälle, niin ehdottaa, ettei lapsi menisikään harrastukseen. Ja hänellä on siis muuten täysin lapsetonta aikaa viikolla, että luulisi, että sen parturin saisi jollekin toisellekin päivälle. Jos yhtään mainitsen tällaisesta, että etkö nyt voisi priorisoida lapsen menoa, niin hän laittaa mut välittömästi ainakin vuorokaudeksi estoon.
Viimeksi kun elari oli maksettu väärin (liian pienenä) ja valitin siinä (olin siis ensin vain nätisti huomauttanut asiasta, mutta kun ei korjannut, niin tokalla kerralla sitten avauduin jo enemmän, että hänen kuuluu itse huolehtia noista sopimuksen mukaan, eikä mun näistä muistutella), niin sitten hän taas laittoi mut estoon.
Itse en koskaan voisi laittaa estoon sellaista henkilöä, jonka luona mun lapseni on, että kyllä se aika paljon kertoo tuollaisen ihmisen arvoista.
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelisin tarkalla korvalla mitä tapailukumppani kertoo exästään tai ylipäänsä existään. Red flag on jos kertoo exien olevan sekopäitä, hulluja, mustasukkaisia, tunnekylmiä jne. Ja jos vielä siihen päälle ylistää sinua, että sinä olet erilainen, me ymmärrämme toisiamme, me vastaan muu maailma... Narsistin tyypillinen taktiikka koukuttaa toinen suhteeseen kanssaan.
Juuri näin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten päädyit kysymään täältä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulee että palstalaisten huuruiset kristallipallot, vajaat korttipakat ja märät teelehdet kertovat pomminvarman totuuden.
Eronnut äijä, jonka entinen muija on estänyt ja nuorin lapsi vasta 6-vuotias.
Reg flag, red flag, red flag.
Et edes tiedä syytä eroon, et tiedä syytä estoon.
Ei jatkoon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska en kuvittele että olen aina oikeassa vaan haluan kuulla muita näkökulmia. Olen kuullut että tämä voisi olla huono merkki.
Eli mies on muuttanut toiselle puolelle Suomea eron jälkeen? Lapset eivät siis ole hänelle tärkeitä ja ei ole ihme, jos exän kanssa on välit poikki, vaikka mies "armollisesti" on samalla paikkakunnalle palannut.
Vierailija kirjoitti:
Eronnut äijä, jonka entinen muija on estänyt ja nuorin lapsi vasta 6-vuotias.
Reg flag, red flag, red flag.
Et edes tiedä syytä eroon, et tiedä syytä estoon.
Ei jatkoon!
Minusta ihmiset jotka heppoisest tuomitsevat muita esim pelkästä erosta ovat yksi iso red flag.
Hakevat ilmeisesti jotain täydellistä. Ei sellaista olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli on liian hyvä ollakseen totta? No, sehän sitten on niin, että se ei ole totta. Narskut tekee hyvän ensivaikutelman, kunnes sitten eivät enää jaksa feikata ja korttitalo sortuu. Ensiarvoisen tärkeää olisi tietää, miksi ihmeessä ero on tapahtunut, kun nuorin lapsi on vasta 6-vuotias.
Ei hän ole millään tavalla liian hyvää ollakseen totta. Minusta sellainen on tylsää.
Meissä jokaisessa on virheemme.
Hän on hyvin ihmismäinen.
Vierailija kirjoitti:
No, onhan se jo hälytysmerkki itsessään, että on päätynyt eroon, vaikka lapset ovat vasta noin pieniä.
Ja se, että näkee lapsia noin vähän. Käytännössä ei ole lasten elämässä juurikaan enää, vaan istuu yksin jossain poikamiesboksissaan. Ei jatkoon.
Hän on vuorotöissä.
No ainakin se on huono merkki siitä, miten (lasten) asioiden hoitaminen ja kommunikaatio heidän välillään sujuu. Pitäisi tuntea tilannetta ja osallisia vähän enemmän, jotta voisi sanoa, onko nainen menetellyt järkevästi asettaessaan eston.
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä, tiedän tapauksen jossa exvaimo esti lasten tapaamiset ilman mitään painvaa syytä. Tää ihminen oli joskus mun tosiystävä.
Mäkin tiedän tällaisen tapauksen, jossa mies väitti kirkkain silmin exänsä valehtelevan ja ei muka ymmärtänyt miksi ei saa tavata lapsiaan. Mies oli vaan hyvä valehtelemaan ja perhe-elämä tällä läheisellä hänen kanssaan oli yhtä helvettiä. Ryyppäsi "iskän limsaa" ollessaan lasten kanssa, uhkaili, otti velkoja ex vaimonsa nimiin yms yms... Omille tutuilleen ja kaikille hyvä uskoisille osaa esittää "hyvistä".
Oletko kysynyt ex vaimolta tarkemmin vai oletatko että mies on kunnollinen vain koska näyttää siltä ja sanoo olevansa? Moni kakku päältä kaunis
Vierailija kirjoitti:
Mun kokemuksen perusteella on huono merkki. Olen erittäin vähän exäni kanssa tekemisissä (eli ei ole mitään pommittamista tms. vaan välillä ei esim. 1,5vko mitään viestejä. Vain jos tarvii sopia jostain lasten asioista).
Hän on siis tällainen tyypillinen viikonloppuisä, jonka omat menot menot on aina tärkeimmät. Esim. jos joskus lupaakin viedä lapsen harrastukseen, mutta varasikin itselleen hupsista parturin samalle päivälle, niin ehdottaa, ettei lapsi menisikään harrastukseen. Ja hänellä on siis muuten täysin lapsetonta aikaa viikolla, että luulisi, että sen parturin saisi jollekin toisellekin päivälle. Jos yhtään mainitsen tällaisesta, että etkö nyt voisi priorisoida lapsen menoa, niin hän laittaa mut välittömästi ainakin vuorokaudeksi estoon.
Viimeksi kun elari oli maksettu väärin (liian pienenä) ja valitin siinä (olin siis ensin vain nätisti huomauttanut asiasta, mutta kun ei korjannut, niin tokalla kerralla sitten avauduin jo enemmän, että hänen kuuluu itse huolehtia noista sopimuksen mukaan, eikä mun näistä muistutella), niin sitten hän taas laittoi mut estoon.
Itse en koskaan voisi laittaa estoon sellaista henkilöä, jonka luona mun lapseni on, että kyllä se aika paljon kertoo tuollaisen ihmisen arvoista.
Niin siis tässä nainen oli estänyt miehen.
Tämä voi olla huono merkki ihan siitä syystä, että exä saattaa olla jotenkin katkera, tasapainoton ja hankala. Jos suhde syvenee, exän touhut tulevat vaikuttamaan myös sinun elämääsi. Esimerkiksi lasten tapaamisten järjestelyissä tahallinen sekoilu ja kiusaaminen, lasten kautta ilkeily ja muu sellainen väistämättä vaikuttaa koko perheeseen.
Kyllä tuo kertoo jostain tosi huonosta. Itse olen hetkittäin joutunut estämään exän, koska ei varoituksista ja pyynnöistä huolimatta lopettanut jankkaavaa epätervettä kiukutteluaan, ja voin sen takia todella pahoin (mitä hän juuri halusikin).