Mies jota tapailen kertoi exänsä estäneen hänet (ottamasta yhteyttä)
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä, tiedän tapauksen jossa exvaimo esti lasten tapaamiset ilman mitään painvaa syytä. Tää ihminen oli joskus mun tosiystävä.
Mäkin tiedän tällaisen tapauksen, jossa mies väitti kirkkain silmin exänsä valehtelevan ja ei muka ymmärtänyt miksi ei saa tavata lapsiaan. Mies oli vaan hyvä valehtelemaan ja perhe-elämä tällä läheisellä hänen kanssaan oli yhtä helvettiä. Ryyppäsi "iskän limsaa" ollessaan lasten kanssa, uhkaili, otti velkoja ex vaimonsa nimiin yms yms... Omille tutuilleen ja kaikille hyvä uskoisille osaa esittää "hyvistä".
Oletko kysynyt ex vaimolta tarkemmin vai oletatko että mies on kunnollinen vain koska näyttää siltä ja sanoo olevansa? Moni kakku päältä kaunis
En todellakaan tunne ko naista enkä miestäkään kovin hyvin. Enkä muutenkaan kuvittelisi että voisin puuttua asiaan.
Ex ei halua olla tekemisissä yhtään pakkoa enempää ex-miehensä kanssa. Mä tein saman mun ex-miehelle heti eron jälkeen, mutta parin vuoden päästä erosta avasin taas someni myös hänen nähtäville. En vaan halunnut, että hän tietää, mitä teen, missä ja kenen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ex ei halua olla tekemisissä yhtään pakkoa enempää ex-miehensä kanssa. Mä tein saman mun ex-miehelle heti eron jälkeen, mutta parin vuoden päästä erosta avasin taas someni myös hänen nähtäville. En vaan halunnut, että hän tietää, mitä teen, missä ja kenen kanssa.
Ton somen mä ymmärrän kyllä, että sieltä blokkaa, mutta jos blokkaa viestimet, esim. whatsapp, puhelut jne., niin se on eri asia. Itse en päivitä juuri mitään someen koskaan, mutta ystäväni, jonka kanssa paljon tehdään asioita yhdessä ja vilkun hänen somessaan varsinkin lapsivapailla, sanoi, että exäni aina katsoo kaikki hänen storyt jne. Alkoi kyllä ahdistaa.
Ei haittaa jos mies on huvin varusteltu.
Vierailija kirjoitti:
On. Merkitsee, että mies on jollain tasolla ilkeä tai päällekäypä.
Nykyisin kyllä x on todnäk eristämässä miestä lapsistaan kostona kun mies on löytänyt uuden paremman naisen...
Vierailija kirjoitti:
Tämä voi olla huono merkki ihan siitä syystä, että exä saattaa olla jotenkin katkera, tasapainoton ja hankala. Jos suhde syvenee, exän touhut tulevat vaikuttamaan myös sinun elämääsi. Esimerkiksi lasten tapaamisten järjestelyissä tahallinen sekoilu ja kiusaaminen, lasten kautta ilkeily ja muu sellainen väistämättä vaikuttaa koko perheeseen.
Lapset näkevät jo nyt niin harvoin isäänsä, että äiti tuskin haluaa luopua omasta ajastaan ihan kauheasti.
Vikaa voi olla kummassa tahansa. Mua eksä blokkailee koska on yrittänyt ulkoistaa vanhemmuuden nykyiselle vaimolleen joka on hyvinkin hyökkäävä.
Ihmiset menevät yhteen mitä ihmeellisimmistä syistä ja kun itse mietin eksääni nyt, niin en ikinä enää valitsisi puolisoa joka on hänen kaltainen, koska katsoin läpi sormien asioita joiden takia olisi pitänyt ymmärtää erota ja nämä ayyt vaikeuttavat kommunikaatiota. Ihmissuhteet on hankalia ja sinuna antaisin mahdollisuuden, mutta tarkkailisin noin muutenkin millainen on ja kohtaako sanat tekoja ennen kun alat mihinkään syvempään.
Mä tapailen kanssa just miestä, jonka exä on estänyt. Mies petti tätä exää ja se johti suhteen päättymiseen. Sen jälkeen mies yritti saada naista takaisin ja seurata, mitä hänen parisuhderintamalla tapahtuu. Siksi esto.
Vierailija kirjoitti:
On. Merkitsee, että mies on jollain tasolla ilkeä tai päällekäypä.
Niin, ikinä näiden takana ei olla naisen vallankäyttö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On huono merkki. Eikö mies tapaa lapsiaan?
Tapaa kyllä, paljonkin, en tiedä miten asia hoituu.
Ilmeisesti ajat on sovittu.
Yleensä saan sellaisista miehistä tunteen että jokin on pielessä, mutta hänestä en kyllä saa.
Tekee mieleni uskoa että oneglma on exässä, voihan sekin olla mahdollista.
No Mikä sinun aloituksesi ydin oikein oli? Vihaatko EX Kumppaneita? Miksi et ota miestä jolla ei lapsia,ei exsiä,ei silloin ongelmaa?Mikä on,kun heti perjantai aamusta puhut tällä asioita mistä et tiedä mitään? Emme tunne miestäsi,emme sinua,
Mitä ihmettä, otan ihmisen josta pidän ja jonka kanssa on hyvä olla.
Kaikilla on omat ongelmansa, ei ole olemassa ihmistä ilman historiaa.
Kysyin vaan onko se huone merkki jos exä on estänyt.
Koska on olemassa pariskuntia, jossa exät ovat suunnilleen toisille uusien lapsien kummeja, niin onhan se nyt suht huono merkki, kun joku on estetty.
Kysy suoraan miksi on estetty? Loppuelämän onnellisuus on tärkeä asia. Joten jos kysymällä saat estettyä tulevat ongelmat, niin kysy.
Vierailija kirjoitti:
Mä tapailen kanssa just miestä, jonka exä on estänyt. Mies petti tätä exää ja se johti suhteen päättymiseen. Sen jälkeen mies yritti saada naista takaisin ja seurata, mitä hänen parisuhderintamalla tapahtuu. Siksi esto.
...ja jatkat vielä tapailua tuollaisen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Eli jos teidän homma ei toimi, niin varaudu, että sinua saatetaan vainota pitkään ja hartaasti, kun mies haluaa sinut takaisin?
Esti eräs exä minutkin, ilmeisesti syynä se että laitoin useaan otteeseen viestiä että palauttaa kotiavaimeni, tämä oli vainoamista häntä lainatakseni.
Mielestäni se on iso varoitusmerkki.
Yleisemmin normaalisti jos ei ole jo niin läheisissä väleissä että voidaan ihan kaikesta puhua ruveta kertomaan noinkin avoimesti siitä, että entinen puoliso ja omien lasten äiti on estänyt. Se kuulostaa ihan siltä kuin miehen mielestä se olisi jotenkin hauskaa että nainen on hänet estänyt. Kuka oikeasti lähtee tuollaisia kertomaan heti alkuvaiheessa?
Se, että sä ylipäätänsä täällä kysyt aiheesta kertoo siitä, että sun intuutio yrittää sua varoittaa asiasta (vaikka vastauksissa väitätkin ettei sun intuutio olisi hälyttänyt).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli jos teidän homma ei toimi, niin varaudu, että sinua saatetaan vainota pitkään ja hartaasti, kun mies haluaa sinut takaisin?
Tämä on vain yksi tapailumiehistäni tällä hetkellä, joten enköhän aika hyvin ole kartalla tekemisistäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pettää sua ja sitten sen jälkeen vainoaa...
Eihän sillä ole väliä, onko kyseessä nainen vai mies. Hankala on hankala. Ihan yhtä hyvin voi olla kumpi tahansa.