Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies jota tapailen kertoi exänsä estäneen hänet (ottamasta yhteyttä)

Vierailija
03.02.2023 |

Onko huono merkki?

Heillä on lapsia.

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun kokemuksen perusteella on huono merkki. Olen erittäin vähän exäni kanssa tekemisissä (eli ei ole mitään pommittamista tms. vaan välillä ei esim. 1,5vko mitään viestejä. Vain jos tarvii sopia jostain lasten asioista).

Hän on siis tällainen tyypillinen viikonloppuisä, jonka omat menot menot on aina tärkeimmät. Esim. jos joskus lupaakin viedä lapsen harrastukseen, mutta varasikin itselleen hupsista parturin samalle päivälle, niin ehdottaa, ettei lapsi menisikään harrastukseen. Ja hänellä on siis muuten täysin lapsetonta aikaa viikolla, että luulisi, että sen parturin saisi jollekin toisellekin päivälle. Jos yhtään mainitsen tällaisesta, että etkö nyt voisi priorisoida lapsen menoa, niin hän laittaa mut välittömästi ainakin vuorokaudeksi estoon.

Viimeksi kun elari oli maksettu väärin (liian pienenä) ja valitin siinä (olin siis ensin vain nätisti huomauttanut asiasta, mutta kun ei korjannut, niin tokalla kerralla sitten avauduin jo enemmän, että hänen kuuluu itse huolehtia noista sopimuksen mukaan, eikä mun näistä muistutella), niin sitten hän taas laittoi mut estoon.

Itse en koskaan voisi laittaa estoon sellaista henkilöä, jonka luona mun lapseni on, että kyllä se aika paljon kertoo tuollaisen ihmisen arvoista.

Niin siis tässä nainen oli estänyt miehen.

Eihän sillä ole väliä, onko kyseessä nainen vai mies. Hankala on hankala. Ihan yhtä hyvin voi olla kumpi tahansa.

Vierailija
42/73 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä, tiedän tapauksen jossa exvaimo esti lasten tapaamiset ilman mitään painvaa syytä. Tää ihminen oli joskus mun tosiystävä.

Mäkin tiedän tällaisen tapauksen, jossa mies väitti kirkkain silmin exänsä valehtelevan ja ei muka ymmärtänyt miksi ei saa tavata lapsiaan. Mies oli vaan hyvä valehtelemaan ja perhe-elämä tällä läheisellä hänen kanssaan oli yhtä helvettiä. Ryyppäsi "iskän limsaa" ollessaan lasten kanssa, uhkaili, otti velkoja ex vaimonsa nimiin yms yms... Omille tutuilleen ja kaikille hyvä uskoisille osaa esittää "hyvistä".

Oletko kysynyt ex vaimolta tarkemmin vai oletatko että mies on kunnollinen vain koska näyttää siltä ja sanoo olevansa? Moni kakku päältä kaunis

En todellakaan tunne ko naista enkä miestäkään kovin hyvin. Enkä muutenkaan kuvittelisi että voisin puuttua asiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex ei halua olla tekemisissä yhtään pakkoa enempää ex-miehensä kanssa. Mä tein saman mun ex-miehelle heti eron jälkeen, mutta parin vuoden päästä erosta avasin taas someni myös hänen nähtäville. En vaan halunnut, että hän tietää, mitä teen, missä ja kenen kanssa. 

Vierailija
44/73 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex ei halua olla tekemisissä yhtään pakkoa enempää ex-miehensä kanssa. Mä tein saman mun ex-miehelle heti eron jälkeen, mutta parin vuoden päästä erosta avasin taas someni myös hänen nähtäville. En vaan halunnut, että hän tietää, mitä teen, missä ja kenen kanssa. 

Ton somen mä ymmärrän kyllä, että sieltä blokkaa, mutta jos blokkaa viestimet, esim. whatsapp, puhelut jne., niin se on eri asia. Itse en päivitä juuri mitään someen koskaan, mutta ystäväni, jonka kanssa paljon tehdään asioita yhdessä ja vilkun hänen somessaan varsinkin lapsivapailla, sanoi, että exäni aina katsoo kaikki hänen storyt jne. Alkoi kyllä ahdistaa.

Vierailija
45/73 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa jos mies on huvin varusteltu.

Vierailija
46/73 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Merkitsee, että mies on jollain tasolla ilkeä tai päällekäypä.

Nykyisin kyllä x on todnäk eristämässä miestä lapsistaan kostona kun mies on löytänyt uuden paremman naisen...

Vierailija
47/73 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

upppp

Vierailija
48/73 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä voi olla huono merkki ihan siitä syystä, että exä saattaa olla jotenkin katkera, tasapainoton ja hankala. Jos suhde syvenee, exän touhut tulevat vaikuttamaan myös sinun elämääsi. Esimerkiksi lasten tapaamisten järjestelyissä tahallinen sekoilu ja kiusaaminen, lasten kautta ilkeily ja muu sellainen väistämättä vaikuttaa koko perheeseen.

Lapset näkevät jo nyt niin harvoin isäänsä, että äiti tuskin haluaa luopua omasta ajastaan ihan kauheasti.

Vierailija
49/73 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vikaa voi olla kummassa tahansa. Mua eksä blokkailee koska on yrittänyt ulkoistaa vanhemmuuden nykyiselle vaimolleen joka on hyvinkin hyökkäävä.

Ihmiset menevät yhteen mitä ihmeellisimmistä syistä ja kun itse mietin eksääni nyt, niin en ikinä enää valitsisi puolisoa joka on hänen kaltainen, koska katsoin läpi sormien asioita joiden takia olisi pitänyt ymmärtää erota ja nämä ayyt vaikeuttavat kommunikaatiota. Ihmissuhteet on hankalia ja sinuna antaisin mahdollisuuden, mutta tarkkailisin noin muutenkin millainen on ja kohtaako sanat tekoja ennen kun alat mihinkään syvempään.

Vierailija
50/73 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppp

Vierailija
51/73 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tapailen kanssa just miestä, jonka exä on estänyt. Mies petti tätä exää ja se johti suhteen päättymiseen. Sen jälkeen mies yritti saada naista takaisin ja seurata, mitä hänen parisuhderintamalla tapahtuu. Siksi esto.

Vierailija
52/73 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Merkitsee, että mies on jollain tasolla ilkeä tai päällekäypä.

Niin, ikinä näiden takana ei olla naisen vallankäyttö. 

Vierailija
53/73 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
54/73 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On huono merkki. Eikö mies tapaa lapsiaan?

Tapaa kyllä, paljonkin, en tiedä miten asia hoituu.

Ilmeisesti ajat on sovittu.

Yleensä saan sellaisista miehistä tunteen että jokin on pielessä, mutta hänestä en kyllä saa.

Tekee mieleni uskoa että oneglma on exässä, voihan sekin olla mahdollista.

No Mikä sinun aloituksesi ydin oikein oli? Vihaatko EX Kumppaneita? Miksi et ota miestä jolla ei lapsia,ei exsiä,ei silloin ongelmaa?Mikä on,kun  heti perjantai aamusta puhut tällä asioita mistä et tiedä mitään? Emme tunne miestäsi,emme sinua,

Mitä ihmettä, otan ihmisen josta pidän ja jonka kanssa on hyvä olla.

Kaikilla on omat ongelmansa, ei ole olemassa ihmistä ilman historiaa.

Kysyin vaan onko se huone merkki jos exä on estänyt.

Koska on olemassa pariskuntia, jossa exät ovat suunnilleen toisille uusien lapsien kummeja, niin onhan se nyt suht huono merkki, kun joku on estetty.

Kysy suoraan miksi on estetty? Loppuelämän onnellisuus on tärkeä asia. Joten jos kysymällä saat estettyä tulevat ongelmat, niin kysy.

Vierailija
55/73 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tapailen kanssa just miestä, jonka exä on estänyt. Mies petti tätä exää ja se johti suhteen päättymiseen. Sen jälkeen mies yritti saada naista takaisin ja seurata, mitä hänen parisuhderintamalla tapahtuu. Siksi esto.

...ja jatkat vielä tapailua tuollaisen kanssa?

Vierailija
56/73 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli jos teidän homma ei toimi, niin varaudu, että sinua saatetaan vainota pitkään ja hartaasti, kun mies haluaa sinut takaisin?

Vierailija
57/73 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esti eräs exä minutkin, ilmeisesti syynä se että laitoin useaan otteeseen viestiä että palauttaa kotiavaimeni, tämä oli vainoamista häntä lainatakseni.

Vierailija
58/73 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni se on iso varoitusmerkki.

Yleisemmin normaalisti jos ei ole jo niin läheisissä väleissä että voidaan ihan kaikesta puhua ruveta kertomaan noinkin avoimesti siitä, että entinen puoliso ja omien lasten äiti on estänyt. Se kuulostaa ihan siltä kuin miehen mielestä se olisi jotenkin hauskaa että nainen on hänet estänyt. Kuka oikeasti lähtee tuollaisia kertomaan heti alkuvaiheessa?

Se, että sä ylipäätänsä täällä kysyt aiheesta kertoo siitä, että sun intuutio yrittää sua varoittaa asiasta (vaikka vastauksissa väitätkin ettei sun intuutio olisi hälyttänyt). 

Vierailija
59/73 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli jos teidän homma ei toimi, niin varaudu, että sinua saatetaan vainota pitkään ja hartaasti, kun mies haluaa sinut takaisin?

Tämä on vain yksi tapailumiehistäni tällä hetkellä, joten enköhän aika hyvin ole kartalla tekemisistäni.

Vierailija
60/73 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pettää sua ja sitten sen jälkeen vainoaa...