Tulevissa vaaleissa ratkaistaan Suomen suunta - äänestä
Minun ääneni menee puolueelle, joka ajaa oman kansan etua ensisijaisesti. Paras asia mitä voin poliittisesti tehdä 1-vuotiaan poikani tähden. Haluan hänelle turvallisen ja hyvän Suomen. Sellaisen, jossa sain itse viettää lapsuuteni.
Käyttäkää oikeuttanne ja äänestäkää.
Kommentit (85)
Äänestän muutosta, uutta verta kehiin. En äänestä julkkiksia eikä matalasti koulutettuja, en patuja enkä ahdasmielistä.
Miksi Islanti nousi niin nopeasti kriisistään, miksi Viro menestyy niin hyvin? Keksittekö?
Vierailija kirjoitti:
Orpon vaaliteema: Palkalla ei tarvitse tulla toimeen, loput haetaan Kelasta. 😂😂😂 Suomi nousuun.
Orpo ei ole ottanut ostovoima-kysymykseen kertaakaan kunnolla kantaa, kiertelee vaan. Ehkä se ei tiedä mitä ostovoima tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Olin aikeissa äänestää Persuja kuten parissa viime vaaleissa mutta kiitos Purran möläytykset Eu-erosta ja ansiosidonnaisen leikkauksesta ääni menee Demareille.
Joo se Purra vois pitää suunsa kiinni. Eikö joku voisi vaikka laittaa sille suukapulan joka poistetaan vasta vaalien jälkeen. Tai ei tarvi poistaa ikinä.
Tulevien vaalien kansanedustajat tekevät päätöksiä, joiden vaikutukset alkaa näkyä Suomessa noin 10v kuluttua. Se pitää aina muistaa.
Eli se mikä on itsellesi tärkeää 2030-luvulla, niin niistä asioista tuleva eduskunta päättää.
Kansakunnan hyvyys mitataan sillä, kuinka se huolehtii heikoimmistaan.
Suomi on rikas valtio, riittää kun katselee ympärilleen. Hienoja autoja, omakotitaloja, pikkulapsilla jo omat kännykät ja merkkivaatteet.
Olen matkustellut paljon kehitysmaissa, köyhyys ja huono-osaisuus luo turvattomuutta johon täälläkin saa kohta varautua jos kansakunnan eriarvoisuus lisääntyy.
Ja verotuksesta vinkuvat miljonäärit, muuttakaa muualle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin aikeissa äänestää Persuja kuten parissa viime vaaleissa mutta kiitos Purran möläytykset Eu-erosta ja ansiosidonnaisen leikkauksesta ääni menee Demareille.
Joo se Purra vois pitää suunsa kiinni. Eikö joku voisi vaikka laittaa sille suukapulan joka poistetaan vasta vaalien jälkeen. Tai ei tarvi poistaa ikinä.
Ei Purra tai PS ole leikkaamassa ansiosidonnaisesta yhtään, vaan jakaisi sen eritavoin. Alussa enemmän - sitten pikkuhiljaa vähemmän. Sama loppusumma.
Suomi on xenofoobikkojen paratiisi ja luvattu maa. PS on yksi xenofoobikkorintaman johtavista ilmiöistä. Vain suomessa tämänkaltaista ihmisryhmää edustava liittymä voi saada veronmaksajilta kerättyä valtion maksamaa tukea.
Nämä figuurit eli hahmot pelkäävät omaa varjoaankin, se edustaa heille vierasta kulttuuria.
Sanna ainakin käyttää asemaansa pääministerinä väärin. En äänestä demareita
Velkaantuminen johtuu koronasta. Sillä ei ole mitään tekemistä minkään pääministerin kanssa. Myös Orpo tai Purra olisi ottanut samat velat. Ps. En kannata demareita ja tietyt videot hävettävät, mutta tosiasia on, että Marinista on tehty syntipukki asioihin, joiden kanssa hänellä ei ole tekemistä. Älkää olko noin helposti johdateltavissa, ihmiset.
Neljässä vuodessa käännetään Suomen suunta.. 80 suomalaisista äänestää jotain muuta kuin persuja.
Vierailija kirjoitti:
Neljässä vuodessa käännetään Suomen suunta.. 80 suomalaisista äänestää jotain muuta kuin persuja.
Olisi hienoa jos 80% suomalaisista äänioikeutetuista äänestäisi. Viime eduskuntavaaleissa äänestysprosentti oli noin 54. Nihkeästi yli puolet on niin vähän että tulos on nippa nappa oikeutettu. En ole vielä päättänyt mitä äänestän mutten ainakaan persuja tai kokoomusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasten etu edelle - siksi PS.
PS ei saa mitään aikaan. Kunhan vain jauhavat contaa.
Tuo conta on paha juttu. Muuten äänestämme Persuja täätä Ruotsista .
Purra kumppaneineen räksyttää, voi voi. Riikka ei eliitin etuja vähennä eikä muuta yhtään mitenkään tämän katastrofilaivan suuntaa! Persuja ei kiinnosta oikeasti terveydenhoito eikä koulutus, vaikka juuri ne on retuperällä kun ulina kohdistetaan siihen muutaman promillen vääränvärisiin!! Kastotaan nuppineulaa kun paskakasa kasvaa siinä neulan ympärillä!! Ihan pelleporukkaa.
Minä en enää koskaan aio äänestää yksissäkään vaaleissa tuon 1,5 vuotta kestäneen maskipelleilyn takia. En olisi ikinä uskonut tuollaisen järjettömyyden olevan mahdollista missään vähänkään kehittyneessä valtiossa. Suomalaisella päättäjällä ei minun silmissäni tule enää koskaan olemaan minkäänlaista uskottavuutta.
Vierailija kirjoitti:
Perussuomalaiset jyräävät seuraavissa vaaleissa 🙂👍
Lähde sinäkin voittajien mukaan 👍🙂
En taatusti lähde eikä lähde suurin osa kansasta. Täällä te voitte pitää omia hovianne mutta todellisuus päätöksenteossa on aivan eri.
Äänestän vasemmistoliittoa, koska tuttu fiksu ehdokas.
Yleensä olen äänestänyt demareita, mutta nyt teen poikkeuksen.
Ps. Kaikille tiedoksi, ettei yksi puolue päätä hallitusohjelmasta, vaikka olisi päämisteripuolue.
Minäkin haluan turvallisen, siistin ja rauhallisen suomen, sellainen kuin meidänkin lähiömme minun lapsuudessa oli.
Nythän lähiöistä tehdään yksi kerrallaan, rauhattomia, epäsiistejä ja kaikkea muuta, kuin rauhallsia, tämä on minusta huono asia.