Kehtaako tehosekointa käyttää kerrostalossa ennen kello kuutta aamulla?
Jos haluaa aamulla ennen klo 6 tehdä smootien aamupalaksi, mutta naapurit voivat tykytä huonoa kun tehosekoittimesta lähtee niin kova ääni.
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä työtä teette ku ootte noin yksinkertaista porukkaa?
En ainakaan masturbeeraa sauvasekoittimella kun toiset haluaa nukkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisille jotka rikkoo yleisiä järkestyssääntöjä on helppo hommata isännöitsijän kautta varoitus. Loppuu äkkiä noi minä minä aatteet.
Tehosekoittimen ääni 22-07 ei todellakaan ole mikään "normaaleihin elämisen ääniin" kuuluva. :D
Jos niin luulet niin oot kyllä todella tampio. Turha sitten itkeä ku isännöitsijältä tulee ikävää postia :D
Vinkki kaikille jotka kärsii tuon kaltaisista itsekkäistä naapureista. Muiden naapureiden kanssa yhteys isännöitsijään niin loppuu äkkiä touhu.
Kaukana helposta hommasta, mutta voimafantasioi sinä vaan ihan rauhassa. :D
Miten niin kaukana helposta. :D
Se ON helppoa.
Nimimerkillä kokemusta on. Et jatka sä vaan itkemistä. :D
minä teen smoothien joka aamu klo 6 ja sinne mukaan sekoitan lisäravinnejauhetta. mikään muu ei aamulla mene alas ja aamulla pitää kuitenkin syödä. Ihan lääkärin käskystä, joten minua ei kiinnosta pätkääkään herääkö joku siihen vai ei. lisäravinteita käytän siksi että olen muuten huono syömään ja jätän helposti ateriat väliin, eli en saa päivittäin kaikkia tarvitsemiani ravinteita. Kun syön aamulla, se herättää kehoni ja saatan sen ansiosta jopa innostua syömään päivisinkin.
Jos joku herää eikä enää sen vuoksi saa unesta kiinni, ei ole minun ongelmani, se herääjä silloin kärsii unihäiriöstä ja siihen on kyllä saatavilla apua. Naapurit otan huomioon siten, että smoothiekoneeni on mahdollisimman pieni ja pidän sitä ääntä eristävällä alustalla.
Etenkin jäitä kannattaa murskata tehosekoittimella siihen aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisille jotka rikkoo yleisiä järkestyssääntöjä on helppo hommata isännöitsijän kautta varoitus. Loppuu äkkiä noi minä minä aatteet.
Tehosekoittimen ääni 22-07 ei todellakaan ole mikään "normaaleihin elämisen ääniin" kuuluva. :D
Jos niin luulet niin oot kyllä todella tampio. Turha sitten itkeä ku isännöitsijältä tulee ikävää postia :D
Vinkki kaikille jotka kärsii tuon kaltaisista itsekkäistä naapureista. Muiden naapureiden kanssa yhteys isännöitsijään niin loppuu äkkiä touhu.
Meillä on kyllä ihan oikeuden ennakkotapauksia mm pesukoneiden ja imuroinnin suhteen, että normaalia ääntä on. Miksi tehosekoitin poikkeaisi tästä?
Hän on minä minä-ihminen ja sen vuoksi kuvittelee, että tehosekoittimen käyttämisestä saisi jotenkin helposti varoituksia aikaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Etenkin jäitä kannattaa murskata tehosekoittimella siihen aikaan.
Entäs soran jyrssääminen, kuten Kramer yritti Seinfeldissä? :D
Vaikka ite ärsyynnyn helposti äänistä, niin kyllä tuo kuuluu perusääniin.
jos talon äänieristys on niin huono, että tuo häiritsee , on se jonkun muun kuin asukkaan ratkaistava
Olen itse tehnyt niin, jos joku naapuri häiriköi minua alan häiriköidä takaisin. On muuten häiriköinnit loppuneet kun onkin osunut omaan nilkkaan. Omaa mielikuvitusta saa käyttää miten ratkaisette asian, itse olin TODELLA ÄÄNEKÄS JA VITTUMAINEN.
Vierailija kirjoitti:
minä teen smoothien joka aamu klo 6 ja sinne mukaan sekoitan lisäravinnejauhetta. mikään muu ei aamulla mene alas ja aamulla pitää kuitenkin syödä. Ihan lääkärin käskystä, joten minua ei kiinnosta pätkääkään herääkö joku siihen vai ei. lisäravinteita käytän siksi että olen muuten huono syömään ja jätän helposti ateriat väliin, eli en saa päivittäin kaikkia tarvitsemiani ravinteita. Kun syön aamulla, se herättää kehoni ja saatan sen ansiosta jopa innostua syömään päivisinkin.
Jos joku herää eikä enää sen vuoksi saa unesta kiinni, ei ole minun ongelmani, se herääjä silloin kärsii unihäiriöstä ja siihen on kyllä saatavilla apua. Naapurit otan huomioon siten, että smoothiekoneeni on mahdollisimman pieni ja pidän sitä ääntä eristävällä alustalla.
Ainoa unihäiriö tuossa olet kyllä sinä itse. Mutta hyvä, jos edes yrität minimoida ääntä. Omaan kämppääni kuuluu naapurin keittiöstä jopa se kun kahvikuppi lasketaan seinässä kiinni olevalle työtasolle. Voinet arvata, miltä se tehosekoitin sitten kuuluu, kun sen aiheuttama ääni vahvistuu rakenteissa.
Pahinta on että suurin osa minäminäminä ihmisistä vaikuttaa muuttaneen pääkaupunkiseudun kerrostaloihin.
Itselläni on tällä hetkellä onneksi melko normaalit naapurit, mutta vaikka mitä ehti kuulua sitä ennen. Joku parikymppinen tyttö mm. metelöi kavereineen keskiyön aikaan ja kun naapuri kävi täysin asiallisesti kertomassa, että seinän takana on lapsia yrittämässä nukkua, tyttö pillahti itkuun ja parkui täyttä huutoa "miks se oli niin tyly!" Sitten joukko parikymppisiä tyttöjä alkoi leikkimään leikkiä, jossa lasketaan ääneen kolmeen ja sitten huudetaan yhdessä täyttä huutoa. Mitäs jostain naapurin lapsista.
Hyvä tietysti, että aloittaja kysyi. Ja toivottavasti ei nyt käynnistä blenderiään kuuden aikaan aamulla.
Kyllä se häiritsisi.
Ihmettelen sen sijaan näitä jotka ihän väkisellä vaan vänkäävät, että se on normaalia elämisen ääntä ja koska minä ha-lu-annnn ääää-ääää minä saan tehdä omassa kämpässäni mitä tahonnn!
Ei tosiaankaan ihmiset osaa enää elää kerrostaloissa. Kaikki meteli on muka normaalia elämisen ääntä
kuuden aikaan aamulla.
Meidän rapussa joku käytti tehosekoitinta ennen joka aamu ennen seitsemää. Juteltiin muiden naapureiden kanssa että jokainen ottaa yhteyden erikseen isännöitsijään. Hän sitten totesi että tämä metelöijä rikkoo talon järjestyssääntöjä, että yöaikaan on vältettävä kovaäänisten kodinkoneiden käyttöä. Lähetti varoituksen. Siihen loppui tehosekoittimen ujellus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä ainakin käytetään. Kuuluu normaaliin elämisen ääniin.
Tehdään vuorotöitä ja laitteet on silloin käynnissä kun niitä tarvitaan.Minäminäminä, koska MINÄ VOIN. Ja koska tiedän, että naapurilla ei ole perusteita valittaa, ihan sama mitä taloyhtiön säännöissä suositellaan. Lällällää.
Varmaan poraatte myös öisin, jos ilmaantuu tarvetta?
Minä poraan timanttiporalla klo 5 kun pitää kaataa yksi seinä. Kuuluu elämään. Jos ei kestä elämän ääniä niin voi muuttaa äänieristettyyn laitokseen,
Häädä se tehosekoin pihalle asunnostasi.
Vierailija kirjoitti:
Meidän rapussa joku käytti tehosekoitinta ennen joka aamu ennen seitsemää. Juteltiin muiden naapureiden kanssa että jokainen ottaa yhteyden erikseen isännöitsijään. Hän sitten totesi että tämä metelöijä rikkoo talon järjestyssääntöjä, että yöaikaan on vältettävä kovaäänisten kodinkoneiden käyttöä. Lähetti varoituksen. Siihen loppui tehosekoittimen ujellus.
Seliseli. Meille naapuri tehtaili ilmoitusta niin vaivautuivat hekalta soittamaan ja kysymään josko olisi mahdollista aiheuttaa ääntä eri aikaan. Kerrottiin että ei ole mahdollista työvuorojen puitteissa. Mitään varoitusta tai ukaasia siitä ei tullut. Normaaleja ääniä.
Vierailija kirjoitti:
Ai ei ole sinun ongelmasi?
Pidän kyllä huolen siitä, että se alkaa olla sinunkin ongelmasi, jos joudun heräämään uniongelmaisena (hakenut apua 23 vuotta eikä mikään auta) siksi että sinä olet huono syömään. Ja en usko että lääkäri
on antanut mitään lupaa ulvottaa blenderiä aamukuudelta. Huom! Kuudelta.
Häpeäisit röyhkeää asennettasi, aikuinen ihminen.
Saa sitä tietenkin käyttää, mutta pistä alle sellainen korkkinen pannunalunen. Meteli vähenee kummasti.
Itse olen niin meluherkkä kaiken tuollaisen joutavan mekkalan suhteen, että mulla on tuollainen alunen vedenkeittimenkin alla. Kummasti väheni senkin jyrinä ja jurnutus joka tuntui kaikuvan kaapeistakin ja kiehumisvaiheessa jo mandariinitkin pomppi kulhossa joka on siinä samalla pöydällä..
Voiko hiekkapillua hoonata hiljaisuuden aikana? Jos käyttää akkukonetta?
Jos on IHAN PAKKO, oisko mitään hiljaisempaa vaihtoehtoa? Vaikka joku sauvasekoitin pienimmällä teholla?
t. työssä käyvä ihminen, jolla liukuva työaika ja herätys vasta aik. klo 7.30.