Tarviiko vielä nyt käyttää maskia jos menee terveyskeskukseen?
Jos ei ole kipeä yskää nuhaa lämpöä vaan menee muista syistä tervkesklääkärille.
Kommentit (48)
Melkein kellään ei ole ollut kun olen käynyt muutaman viime kuukauden aikana, työntekijöillä lähinnä.
Minä käytän kaupoissakin. Ja kirjastossa. Ja busseissa ja junissa. Pandemia ei ole ohi eikä tee mieli saada muitakaan viruksia yskiviltä ja pärskiviltä ihmisiltä (joiden pitäisi käyttää maskia suojatakseen muita, mutta ovat ilmeisesti tyhmiä tai itsekkäitä tai molempia).
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt viime aikoina usean kerran hammaslääkärissä sekä yksityisellä terveysasemalla Vantaalla, että julkisella puolella Helsingissä. Kummassakaan paikassa eivät asiakkaat käyttäneet maskia odotustiloissa. Yksityisellä oli maski vastaanottohenkilöillä, hammaslääkärillä ja hoitajalla. Julkisella maski oli vain hoitajalla koko ajan ja hammaslääkärillä toimenpiteiden ajan. Eli koronaa edeltävään tyyliin.Helsinki yksityispuolen hammasläkri aseman aula,on maskit ja käsidesi. maski myös julkisenpuolen Terveyskesku aulat on tarjolla ja käsidesi.Kuin Palvelutalot aulassa maskit ja käsidesit.. Jos omaisia käytte katsomassa: Maski naamaan ja käsidesiä käsiin.Voitte olla oireettomia taudin kantajia. .
.
Täällä on palattu takaisin siihen, että kaikki odottavat samoissa tiloissa asioinnin syystä riippumatta, joten käytän todellakin maskia, koska ei kiinnosta saada yhden verikokeen takia influenssaa, koronaa tai rsvirusta tai kaikkia kerralla.
Saa käyttää kun haluaa, ei ole maskikieltoa.
Käytän kaikkialla niin kauan kun on pandemia ja myöskin niin kauan kun kaikki oireiset pysyy kotonaan ja käyttävät lääkärillä käydessään ffp2 maskia. Mikä tämä trendi on oikein nyt, että pärskivät ja niiskuttavat ihmiset ovat ihan reteesti ihmisjoukoissa? Maskit päähän!!!!
Nyt on niin paljon tauteja liikkeellä, että maskit pitäisi olla käytössä kaikilla.
FFP2 tai FFP3 hengityksensuojaimet suojelevat kyllä käyttäjää erittäin hyvin.