Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluavatko naiset mieluummin pitkän kuin lyhyen miehen?

Vierailija
02.02.2023 |

Usein törmää väitteeseen, että naiset haluavat pitkän miehen mieluummin kuin lyhyen tai keskipituisen. Jos mies on vielä tumma, komea ja korkeasti koulutettu, niin hän on suorastaan alfa-osastoa. Onko oikeasti näin? Minusta tuo kuulostaa enemmän Harlekiini-kirjojen jutulta kuin tosielämältä. Ei kai pelkkä pituus tee kenestäkään houkuttelevaa kumppania?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Itse en oikein edes huomaa lyhyitä miehiä, ellei sitten hänen persoona tule erityisen hyvin esille ja nimenomaan harvinaisen positiivisessa kontekstissa.

Vierailija
2/37 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin 10cm pidemmän kuin he itse ovat, parempi 20cm. Lisäksi usein pitkillä miehillä on myös isompi varustus muutenkin.

t: N166cm jolla M186cm

Ps. kokemusta on monen mittaisista miehistä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on jostain syystä ollut aina lyhyitä miehiä (kaikki kolme vakisuhdetta joissa olen ollut). Varustus on ollut jokaisella todella hyvä ja ovat olleet hyvin taitavia. Eli voi olla että pettyisin pitkään mieheen.

Vierailija
4/37 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se on kylmä fakta että naiset haluavat itseänsä pidemmän miehen. Jos nainen itse on pitkä, niin silloin suunnilleen samanpituinenkin mies voi kelvata.

Tämän asian jokainen voi todeta kun istuu vilkkaan kävelykadun kahvilaan kupposelle, ja katselee ohikulkevia (todennäköisiä) pariskuntia. On erittäin harvinaista että mies olisi hiemankaan lyhyempi.

Tätä asiaa naiset eivät oikein mielellään myönnä, mutta- katsokaa itse.

Vierailija
5/37 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehellä rahaa ja statusta, niin kelpaa lyhytkin. Tom Cruise ja Putin nyt esimerkkeinä. Raha ja status korvaa aika monta muuta puutetta miehessä.

Vierailija
6/37 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle riittää vallan hyvin muutaman cm:n itseäni pidempi mies. Itse olen 170 cm.

Pituutta tärkeämpää minulle miehen kropassa on raamikkuus (leveät hartiat ja rintakehä) ja vahvat reidet. Urheilullinen/vahva olemus yleensä ottaen (ei mikään bodari kuitenkaan).

N

Vierailija
7/37 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyitä ollut jokunen, yleensä päästä löytyy niillä enemmän, kun ei ole kihahtanut ulkonäkö hattuun. Alapäässäkin löytyi kokoa ja mukavammin, kuin muutamalla pidemmällä heipulla. Eli tästä lähtien mieluusti lyhyempiä. :)

Vierailija
8/37 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se on kylmä fakta että naiset haluavat itseänsä pidemmän miehen. Jos nainen itse on pitkä, niin silloin suunnilleen samanpituinenkin mies voi kelvata.

Tämän asian jokainen voi todeta kun istuu vilkkaan kävelykadun kahvilaan kupposelle, ja katselee ohikulkevia (todennäköisiä) pariskuntia. On erittäin harvinaista että mies olisi hiemankaan lyhyempi.

Tätä asiaa naiset eivät oikein mielellään myönnä, mutta- katsokaa itse.

Kun suomalaisen naisen keskipituus on 165-167 senttiä, niin jo 170-senttinen mies on keskiarvonaista pidempi. Minä tarkoitin pitkällä miehellä selvästi yli 180-senttistä, joka lienee suomalaismiehen keskipituus.

Ap

Vierailija
9/37 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle riittää vallan hyvin muutaman cm:n itseäni pidempi mies. Itse olen 170 cm.

Pituutta tärkeämpää minulle miehen kropassa on raamikkuus (leveät hartiat ja rintakehä) ja vahvat reidet. Urheilullinen/vahva olemus yleensä ottaen (ei mikään bodari kuitenkaan).

N

Linkkaisitko kuvan jostain mielestäsi urheilullisesta/vahvasta miehestä?

Vierailija
10/37 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on itseäni 6cm lyhyempi mies.

Hän on ihana, raamikas ja iso munainen.

Pituuseromme ei häiritse yhtään.

Sängyssä hän ylettää hyvin rinnoille samalla kun panee..sitä ei pidemmät tee, vaan menee toisin päin.

Vierailija
11/37 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itseäni jonkin verran pidemmän. Olen 163 ja mies 181. Juuri sopiva pituusero. En ottaisi samanpituisia saati itseäni lyhyempää miestä. Onneksi olen itse aika lyhyt.

Vierailija
12/37 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä-niin, naiset saavat kysyä miehen pituutta, mutta miehet eivät saa kysyä naisen painoa? Tämä on sitä tasa-arvoa?

Vierailija
13/37 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä-niin, naiset saavat kysyä miehen pituutta, mutta miehet eivät saa kysyä naisen painoa? Tämä on sitä tasa-arvoa?

Saahan sitä kysyä mitä vaan, se jolta kysytään saa sitten päättää haluaako olla tekemisissä. Minusta molempien kysyminen on yhtä typerää.

Vierailija
14/37 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Suurin osa naisista ottaa mieluummin pitkän miehen. Pituus on yksi merkittävimmistä miehen tasopisteisiin vaikuttavista tekijöistä. Kai naiset luulevat että pitkä mies on parempi väkivallassa ja pystyy suojelemaan paremmin naista ja hänen pentujaan.

Vierailija
15/37 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Suurin osa naisista ottaa mieluummin pitkän miehen. Pituus on yksi merkittävimmistä miehen tasopisteisiin vaikuttavista tekijöistä. Kai naiset luulevat että pitkä mies on parempi väkivallassa ja pystyy suojelemaan paremmin naista ja hänen pentujaan.

Tasopisteet ja tasoteoria ovat mielestäni täyttä huttua, joten sille ei voi kuin naurahtaa.

Tässä langassa on pari kiinnostavaa piirrettä. Ensinnäkin kommentit, joissa sanotaan miehen pituuden olevan tärkeä kriteeri, ovat saaneet enemmän ala- kuin yläpeukkuja. Lyhyitä miehiä kehuvat kommentit taas enemmän yläpeukkuja. Ei ole vaikea arvata, minkä pituisia peukuttajat itse ovat.

Toisekseen peniksen koko on liitetty keskusteluun, vaikka aloituksessa ei mainittu siitä mitään.

Ap

Vierailija
16/37 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasopisteet ja tasoteoria ovat mielestäni täyttä huttua, joten sille ei voi kuin naurahtaa.

Mikä siinä tasoteoriassa on huttua? Ihmisillä on erilaisia havaittavissa olevia ja mitattavia ominaisuuksia, joista jotkut lisäävät haluttavuutta parisuhdemarkkinalla ja jotkut vähentävät sitä. Tätä tuskin kukaan kiistää. Ja erilaisten haluttavuutta lisäävien ja vähentävien ominaisuuksien yhdistelmästä muodostuu taso. Kukaan ei ole väittänyt, että taso olisi absoluuttinen ja että kaikilla olisi samat kriteerit ja ettei olisi poikkeuksia, mutta näistä riippumatta tasoteoria pitää hämmästyttävän hyvin paikkaansa ja selittää ison osan pariutumiskäyttäytymistä.

Vierailija
17/37 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pitkä aviomies ja lyhyt rakastaja.

Mies on sängyssä itsekäs ja surkea, rakastaja kuin putki dynamiittia. Eipä tähän muuta sanottavaa.

Vierailija
18/37 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä tasoteoriassa on huttua? Ihmisillä on erilaisia havaittavissa olevia ja mitattavia ominaisuuksia, joista jotkut lisäävät haluttavuutta parisuhdemarkkinalla ja jotkut vähentävät sitä. Tätä tuskin kukaan kiistää. Ja erilaisten haluttavuutta lisäävien ja vähentävien ominaisuuksien yhdistelmästä muodostuu taso. Kukaan ei ole väittänyt, että taso olisi absoluuttinen ja että kaikilla olisi samat kriteerit ja ettei olisi poikkeuksia, mutta näistä riippumatta tasoteoria pitää hämmästyttävän hyvin paikkaansa ja selittää ison osan pariutumiskäyttäytymistä.

Pidän tasoteoriaa huttuna juuri siksi, että parinvalinnassa on niin paljon ennakoimattomia muuttujia ihan lähtien siitä, kenet sattuu tapaamaan oikealla hetkellä. Teorian pitäisi osoittaa toimivuutensa isoilla tapausmäärillä. Onko sinulla antaa linkkiä tutkimukseen, jossa tasoteoriaa tai markkina-arvoteoriaa olisi sovellettu? Tämä ihan kettuilematta, olisin oikeasti kiinnostunut tutustumaan.

Ap

Vierailija
19/37 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidän tasoteoriaa huttuna juuri siksi, että parinvalinnassa on niin paljon ennakoimattomia muuttujia ihan lähtien siitä, kenet sattuu tapaamaan oikealla hetkellä. Teorian pitäisi osoittaa toimivuutensa isoilla tapausmäärillä. Onko sinulla antaa linkkiä tutkimukseen, jossa tasoteoriaa tai markkina-arvoteoriaa olisi sovellettu? Tämä ihan kettuilematta, olisin oikeasti kiinnostunut tutustumaan.

Ap

On useita tutkimuksia, joiden mukaan pitkät miehet ovat halutumpia kuin lyhyet ja useita tutkimuksia, joiden mukaan varakkaat ovat halutumpia kuin köyhät, älykkäät halutumpia kuin tyhmät jne. En tiedä, onko tutkimuksia, joissa todetaan, että rikas JA pitkä on halutumpi kuin köyhä JA lyhyt, eri "rotuihin" kuuluvien ihmisten treffikumppaneina on tutkittu jne. Mitä muuta nämä ovat kuin ihmisten jakamista eri tasoihin heidän ominaisuuksiensa perusteella.

Tasoteoria vain yhdistää useita mitattavissa olevia ominaisuuksia, ei kukaan ole väittänyt, että se on absoluuttisesti pätevä ja että poikkeuksia ei ole.

Vierailija
20/37 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko poikkeus sääntöön sitten?

Olen noin 170cm nainen. Jostain syystä parisuhteeseen on tullut valituksi oman itseni pituisia miehiä.

Ex oli ehkä 3-4cm pidempi mutta nykyinen on ehkä sentin pari lyhyempi kuin minä.

En tiedä, en ole ikinä kokenut sitä mitenkään spesiaaliksi että toisen pitäisi olla paljon pidempi kuin toinen. Suuri kokoero olis jopa turn off. Katselen muita asioita muutenkin kuin pituutta mitä tulee kumppaniin.

Saman pituisen miehen kanssa on jotenkin intiimimpää. Pääsee samalle tasolle, ei tarvitse katsoa ylös. Seksi, halailu ja suutelu on jotenkin niin helppoa ja ihanaa myös.